Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Iasi > Zona comerciala Iasi - Bazar - Servicii - Talcioc

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-11, 22:52   #16
Armandot

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,637
Member of:
[Oltcit]
[VW]
[Fiat]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Pt o Alfa romeo 166 2.4 jtd 2001 135 cp stock, ce se poate face , la cat ar creste puterea cu un chip si la ce pret ar ajunge?Ms
__________________
Armandot is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 00:27   #17
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Daca la baza e 135 cp, putem cu usurinta sa o urcam la 170-175 cp, se poate si mai mult dar... Pretul e undeva intre 150-200 euro, in functie de dificulatile si cerintele care apar.
geti is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 08:10   #18
Armandot

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,637
Member of:
[Oltcit]
[VW]
[Fiat]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Ok,ms frumos, cu prima ocazie dupa revelion trec sa vedem ce reusim sa facem
Armandot is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 19:47   #19
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Bonus si absolut necesar se va face diagnoza, ca sa stim daca masina e in parametrii.In acest fel suntem siguri de puterea la care se ajunge. Te astept cu cea mai mare placere.
geti is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 02:49   #20
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Tuning 4 Diesel

La benzinare te bagi? sau esti doar cu dieselul?

Sunt interesat pentru un motor bmw 1.9 de pe is de 143 de cai cod motor M44, putem face ceva in bani ok? Mentionez ca se urmareste ceva modic nu sa ajung la performantele unui m3 , nu vreau sa ma ating de motor prea mult si suporta o presiune de 0.6-0.8 din ce am inteles eu
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 10:16   #21
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Promit sa ti dau un raspuns corect si sincer in 2 zile maxim.Nu inteleg ce ai vrut sa spui prin presiune 0.8.
geti is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 10:32   #22
paulzzz

Stage 5
 
paulzzz's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 478
Member of:
[FORD]
[Opel]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Salut ,

Opel Astra F 1.7td ( x17dtl ) ... 68 cp .. vreau sa il fac undeva la 100-110 cp .. imi poti da un pm cu ce trebuie facut si eventual un pret aproximativ .

Ms .
paulzzz is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 13:30   #23
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Quote:
Originally Posted by geti View Post
Promit sa ti dau un raspuns corect si sincer in 2 zile maxim.Nu inteleg ce ai vrut sa spui prin presiune 0.8.

Motorul rezista cu interne stock la presiune turbo de 0.6-0.8 bar
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 21:17   #24
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Quote:
Originally Posted by paulzzz View Post
Salut ,

Opel Astra F 1.7td ( x17dtl ) ... 68 cp .. vreau sa il fac undeva la 100-110 cp .. imi poti da un pm cu ce trebuie facut si eventual un pret aproximativ .

Ms .
Daca ai obd 2 e ok, daca nu, necesita chip tuning, mai exact trebuie dat calculatorul jos. 110 cp nu vom putea scoate daca tinem cont de fiabilitate. La 110 cp, nu mai sta nici relantiul.Se pot face modificari la partea de injectie si mai castigam undeva pe la 130 la final. Putem scoate sa zic peste cei 68 cp inca 25-30, functie de starea masinii. Pretul e intre 220 euro, pret care nu e batut in cuie.
geti is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 21:36   #25
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Motorul rezista cu interne stock la presiune turbo de 0.6-0.8 bar
Se rezolva, dar problema e ca eu nu sunt stilul smuls.Adica trebuie sa fac niste calcule care sunt dependente de niste elemente. Prima problema o constituie decomprimarea, prin placa de decomprimare, in nici un caz cu, garnituri de chiuloasa una peste alta. Dupa aceea trebuie hotarata turbina,fie T3, fie K 04 sau Gt 2870. Ca si putere, se poate obtine o valoare cuprinsa intre 240 si 280 cp. La un astfel de uppgrade nu numai turbina se face "vinovata" de efectul scontat. Daca vom ajunge sa facem acest proiect cel mai probabil vom renunta la debitmetru si ne vom folosi doar de senssorul MAP.Nu pot sa-ti dau un pret deoarece sunt multe variabile, pot sa-ti spun doar ca, poate depasi si sigur va depasi un buget de 2000 euro, sau pe acolo. O turbina ok ajunge vreo 600-800 euro, mai pui un FMIC la vreo 250-300 euro, placa decomprimare 100-150 euro, sensor MAP 100 euro, soft 300 euro, galerie 150-200 euro, evacuare 250 euro inclusiv downpipe, montare "stropitori ulei"(cele care racesc pistoanele) s.a.m.d. O seara faina.

Last edited by geti; 13-12-11 at 21:42.
geti is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 21:54   #26
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Quote:
Originally Posted by geti View Post
Se rezolva, dar problema e ca eu nu sunt stilul smuls.Adica trebuie sa fac niste calcule care sunt dependente de niste elemente. Prima problema o constituie decomprimarea, prin placa de decomprimare, in nici un caz cu, garnituri de chiuloasa una peste alta. Dupa aceea trebuie hotarata turbina,fie T3, fie K 04 sau Gt 2870. Ca si putere, se poate obtine o valoare cuprinsa intre 240 si 280 cp. La un astfel de uppgrade nu numai turbina se face "vinovata" de efectul scontat. Daca vom ajunge sa facem acest proiect cel mai probabil vom renunta la debitmetru si ne vom folosi doar de senssorul MAP.Nu pot sa-ti dau un pret deoarece sunt multe variabile, pot sa-ti spun doar ca, poate depasi si sigur va depasi un buget de 2000 euro, sau pe acolo. O turbina ok ajunge vreo 600-800 euro, mai pui un FMIC la vreo 250-300 euro, placa decomprimare 100-150 euro, sensor MAP 100 euro, soft 300 euro, galerie 150-200 euro, evacuare 250 euro inclusiv downpipe, montare "stropitori ulei"(cele care racesc pistoanele) s.a.m.d. O seara faina.
Pentru ce vreau eu e de ajuns si un k03s , doresc un turbo care sa poata fi folosit de la turatii joase gen 2000-2200 si sa tina pana in limita superioara [ 6500 rpm aprox ] , daca , confectionati voi acele placi pentru decomprimare cu atat mai bine , fmic 250-300 de euro mi se pare mult si o consider o investitie inutila in cazul meu [ pentru ca din motor vreau ceva in jurul a 200 de cai cu o curba de cuplu optimizata cat mai jos ] , deci cred ca isi va face treaba si un intercooler universal de 100 de euro aprox, daca ai baiat care face galerie pentru asa ceva cu atat mai bine , dar sa mi tina cont de anumiti parametrii . Ceea ce spui tu e idealul unui caz in care doresc peste 250 de cai , dar masina o vreau si "cuminte" pentru ca urmaresc un street setup , nu sa fac liniute cu masina. Oricum voi lua legatura cu tine telefonic , urmand ca in primavara sa punem la punct detaliile , pana atunci voi avea exact si dorintele clientului. multumesc pentru lamuriri si stima.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 14-12-11, 17:50   #27
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Placerea a fost si e de partea mea, mai ales ca a, luat legaura si telefonic si am purtat o discutie logica, corecta, tehnica etc. Dupa cum am vorbit si la telefon in ceea ce priveste softul masinii tale care va fi necesar in urma uppgrade-ului de turbo, nu am nici o retinere sa-ti spun ca sunt total de acord si chiar te sustin in decizia ta, ca Dragos sa fie in continuare cel, care iti va face si reface softul.Nu ii fac reclama aici, dar este un baiat de nota 10, super profi si dedicat serviciilor pe care le presteaza.Cu stima, Alin Popovici.
geti is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 22:00   #28
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Avand in vedere ca ne ocupam si de motoare pe benzina, rog un moderator sa schimbi titlul anuntului in Servicii Tuning.Multumesc anticipat.
geti is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 17:22   #29
N3n3a

Stage 5
 
N3n3a's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 559
Default Re: Tuning 4 Diesel

Quote:
Originally Posted by geti View Post
Avand in vedere ca ne ocupam si de motoare pe benzina, rog un moderator sa schimbi titlul anuntului in Servicii Tuning.Multumesc anticipat.
de curiozitate, la un opel corsa din 2003 motor 1.4 benzina, ce am putea sa ii facem sa ii mai crestem un pic puterea?
N3n3a is offline   Reply With Quote
Old 23-12-11, 23:40   #30
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning 4 Diesel

Putem lucra la soft dar cu rezultate de 10% din puterea masinii. Se mai poate interveni mecanic asupra masinii pentru cresterea performantei.
geti is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -