Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 07-07-04, 05:04   #46
pushtiulk

Stage 4
 
pushtiulk's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 178
Member of:
[Insomnia]
Default

Cine spune ca honda de 125 de cai bate XRP inseamna ca nu a vazut XRP-ul in actiune. XRP-ule ai grija de cutie
pushtiulk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-04, 06:15   #47
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bine spus pushtiulk... cine stie stie...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-04, 09:08   #48
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Datele \"oficiale\" vorbesc de la sine:

Honda Civic 1.6 125hp EX(pe langa altele): http://www.astro.umd.edu/~petitpas/C...vic/specs.html

Opel Calibra 2.0 16v 150hp: http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=38995

Adevarul e ca diferentele nu sunt chiar foarte mari, depinde de cat de modificate sunt masinile respective...Singura solutie: dati-va de cel putin 3 ori si vedeti care pe care...
  Reply With Quote
Old 07-07-04, 09:15   #49
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu e diferenta mare? adik calibra este mai rapida cu 1 sec pana la 100km/h si nu e diferenta mare? hmmm... problema e ca e prea mare diferenta... daca erau valori mai apropiate era ceva dar asa... la 1 sec diferenta.. soferul de pe calibra conteaza extrem de putin... plus... diferenta de cuplu ... calibra castiga clar in orice circumstante...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-04, 11:53   #50
Aki

Stage 4
 
Aki's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 224
Default

In cartea tehnica am 8.5s pana la suta.
Dar va mai spun inca o data, NU M-AM LAUDAT CA FAC XRP-UL, ci numai ca vreau sa ma dau cu el.
Ca l-am facut pe ploaie, cand nu a plecat nici bine...nu inseana nimik, vorba lui BogdanCMS ..de 3 ori
Masinuta mea este stock momentan, luna viitoare imi vin cateva \"piese\"
De pierdut am mai pierdut si nu m-am ofticat ca prostul!!!
See YA!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	honda_537.jpg
Views:	90
Size:	163.2 KB
ID:	7304  
__________________
www.asigurari-instant.ro
Aki is offline   Reply With Quote
Old 07-07-04, 17:47   #51
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Marian, aici conteaza si greutatea masinii...spre ex m-am dat odata cu un S60 140cp si, desi in carte tehnica scrie ca el face suta in 10,0 si eu in 11,0, am fost perfect egali si crede-ma ca a dat in ea cat a putut. Deci diferenta nu e asa mare, mai ales ca Civicul e f f ushor. Apoi, daca te uiti la timpul 0-100mph, este destul de apropiat si ala. Acum nu ca tin cu Honda, desi japonezele sunt preferatele mele, dar dintre un VTEC si un SFI, primul cam are castig de cauza.Parerea mea.
  Reply With Quote
Old 07-07-04, 22:02   #52
pushtiulk

Stage 4
 
pushtiulk's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 178
Member of:
[Insomnia]
Default

Hondarul a zis ca a participat la cursa si ca clio a batut XRP. Asta nu se va intampla niciodata.
pushtiulk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-04, 23:59   #53
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Daca e Clio sport normal ar fi sa-l bata: Clio sport 2.0 16v http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=100144 , iar Clio Sport din 2003 il bate sigur: http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=117392
  Reply With Quote
Old 08-07-04, 07:37   #54
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"BogdanCMS\"
Marian, aici conteaza si greutatea masinii...spre ex m-am dat odata cu un S60 140cp si, desi in carte tehnica scrie ca el face suta in 10,0 si eu in 11,0, am fost perfect egali si crede-ma ca a dat in ea cat a putut. Deci diferenta nu e asa mare, mai ales ca Civicul e f f ushor. Apoi, daca te uiti la timpul 0-100mph, este destul de apropiat si ala. Acum nu ca tin cu Honda, desi japonezele sunt preferatele mele, dar dintre un VTEC si un SFI, primul cam are castig de cauza.Parerea mea.
Ce conteaza greutatea??? Timpii aia sunt facuti cu masinile respective. Vrei sa zici ca daca vine o masina de 3t :P cu 0-100 de 5sec nu face un civic care ia 100 in 10sec (sau cat o fi) ca e mai grea?
__________________
E36 325i
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-04, 12:26   #55
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Nu mane, nu asha... In primul rand, eu habar n-am de vreo masina de 3t care sa scoata suta in 5sec. In al doilea rand, vorbeam de raportul greutate/putere, NORMAL CA CONTEAZA, asta e la mintea cocosului, insa nu la nivelul ex pe care-l dai tu. E vb de masini cu diferente de putere nu mai mare de max 50cp, unde greutatea in cazul celei puternice, spre ex, isi spune cuvantul.
PS: poate de asta vroiai sa zici ca are 3 tone si scoate suta in 5: www.rsportscars.com/eng/cars/bentley_gt.asp ea insa are 2300kg si scoate suta in 4,8...pai tu compari asta cu un Civic de 110cp? :P
  Reply With Quote
Old 08-07-04, 13:13   #56
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

hai sa lasam masina de 3t ca vad ca nu te-ai prins...:P

Ce greutate ma???? Honda civic ia suta in 9.1 si calibra in 8.1.CE nu intelegi. Aia care are timpul mai mic e mai rapida. Astia sunt timpii masinilor respective cu greutatea fiecareia. Ce daca civicul e mai usor? Astea sunt datele oficiale. Chiar nu inteleg ce vrei sa zici cu greutatea.

PS: tu zici ca civicul face calibra aia de 150 cai???
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-04, 14:38   #57
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Mai nene, ne intelegem ca turcu' cu tataru' :P ...Deci, sa recapitulam...Ia spune-mi, de ce masinile japoneze scot timpi atat de buni la niste puteri atat de mici? Aici nu dau exemplu Civicul asta, care de fapt scoate suta in mai putin de 9.1s, m-am mai uitat si pe alte siteuri, de ex asta: http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=13376 . Pt ca au greutatea f mica! Si, coraborat cu faptul ca au motoare de turatie mare cu plaja mare de putere, le ajuta sa scoata niste timpi buni, mult mai buni deseori decat cei oficiali(de ex am un amic cu un Sti care a scos cu el stock 5.1s, desi oficial scoate 5.5s). De asta pot aparea si surprize de genul asta...Putem sa tot discutam pe subiectul asta cat vrei, cel mai simplu mod de a afla e sa se dea baietii...Insa, vezi tu, nu cred ca Aki insista degeaba sa se dea cu XRP, adica nu cred ca e asa de increzator degeaba. Sa lasam faptele sa vorbeasca, eu personal as paria pe Civic, asta daca Aki stie bine sa-si struneze masina, si pp ca stie.
  Reply With Quote
Old 08-07-04, 14:56   #58
florin83
BMW Driver

Stage 5
 
florin83's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
Default

HAI CA ESTI CAPCAUN.

DACA O MASINA IA SUTA IN 8.1 SI ALTA IN 9.1, CARE E MAI RAPIDA????

Vorbesc de ele stock.

ps: cine raspunde corect are o un cico de la mine. :P
PS2: Eu merg pe Calibra.
florin83 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-04, 15:48   #59
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

A mea ca scoate in 7.8 :P :P
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-04, 20:23   #60
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

daca civic-ul ala face xrp-ul atunci eu ma las de curse... si BogdanCMS... cum incearca sa-ti explice si florin... greutatea masinii in cazul de fata ... cand se stiu timpii oficiali la fiecare masina ... nu are nici cea mai mica relevanta... banuiesc ca nu e nimik greu de inteles la faptul ca : civic 0-100 9,1s < calibra 0-100 8,1s ... dar daca nu am dreptate... atunci hai sa ne luam toti tico ca poate avem sanse sa facem o masina mai grea gen wrx sti , rs4 etc... nu? doar e mai usoara tico...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -