Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 25-06-04, 20:11   #181
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Ceres.....nu-ti fa griji, doar ziceam asa sa nu zica lumea ca-s vreun fanatic AM sau ceva


PAV- puncte negative la un Lamborghini: pret exorbitant, spatiu mic interior, portbagaj mic, consum ridicat, reputatie proasta la fiabilitate(modelele mai vechi), masina ne-utilizabila in timpul iernii. Normal ca astea sunt pucnte negative globale, nu in comparatie cu celelelate masini din clasa ei, pt ca si celelalte sunt la fel.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 26-06-04, 15:58   #182
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

acum am vazut si eu topicu ... sincer nu stiu pt. ce as opta ....cred ca as inclina sper american muscle pentru ca la noi sunt mai rare ...dar si cu o japoneza as fi super fericit !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 26-06-04, 18:37   #183
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Nitro00\"
Salz pimp alex respekt pentru documentatzie ... nus ce sa zic ... eu tot cu japonezele raman ..Respekt alll!!
\"B|shOp-VR6 Posted: Fri Jun 25, 2004 10:45 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

ramai cu japonezele si ai BMW
Cand vi cu el sa-l vedem si noi?? \"

chiar ma frate... din ONX imi tot zicic a e in service.. si ca acum o vinzi.. vreau si eu sa vad masina pana pleaca :P
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 01:36   #184
yonutz

Stage 2
 
yonutz's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 73
Default

sanntose iar numai tu.. :P si noi vrem s-o vedem sa ca apucati -va de facut cateva poze.respeckt looooooooool
yonutz is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 08:36   #185
pav[]

Stage 3
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 134
Default

pimp_lex .. era vorba de masina, nu de pret sau de consum.. spatiul interior.. ma intreb la ce-ti trebuie spatiu.. e masina de viteza pt tine, nu pentru familie.. portbagaj mic.. plec la padure cu ea? la fiabilitate.. nu-mi amintesc sa fi auzit pe cineva plangandu-se de un lamborghini.. nici modelele mai vechi.. ca e neutilizabila in timpul iernii, nu am de unde sa stiu.. nu prea vezi lamborghini in romania nici vara
ma asteptam sa fie puncte negative mai accentuate..
repet: pretul nu e punct negativ.. masina nu e pentru oricine, si nu e de jucarie.. consumul e mare si are si de ce, ca nu mergi cu un lamborghini pentru economie la benzina
pav[] is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 10:35   #186
CeReS

Vicepresedinte CTA Anonymous MotorSport

Stage 5
 
CeReS's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 546
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

aici te contrazic, are dreptate pimp_lex, poate mai putin la pret ptr ca toate aceste supercar-uri sunt scumpe. Restul sunt puncte negative, performantele sunt puncte pozitive. Sunt f multi care prefera o superlimuzina blindata sau mai stiu eu ce, care nu are performantele unui Lamborghini dar ofera multe alte chestii
CeReS is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 14:15   #187
Rexx

Stage 3
 
Rexx's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 120
Default

Toata lumea stie ca la fiabilitate masina nipona rupe.
Skyline, Supra, Celica, 350Z, RX7 ... masini de fuga totusi.
Dar ... motoarele nipone sunt mici cu un mare avantaj al tuning-ului.
Motoarele americane sunt mari ... si cand zic mari sa se inteleaga MARI RAU... Pot fi chiar de 10 ori mai mari decat cele nipone. de genu: 1,3l pe RX8 si 13l pe un lincoln sau cadillac ... stiu ca una dintre firme, cred ca e cadillac, dezvolat un motor de 16 litri ...
Daca as putea as lua un MONSTRU american si nu m-ar face chiar nimeni.
Motoarele americane fiind mari pot fi aduse mai repede la un nivel mai mare de putere. Au o imensa si nesimtita rezerva de putere. + ca ai spatiu interior cacalau si LUX cat vrei ... Masinile americane sunt facute pentru puturosi dar sunt super tari.
Recunosc ca sunt fan AM. Daca vin cu un mare Mustang GT 2004 modificat la 1700 de cai ca tot vorbeam cu un prieten din america, ma pis pe orice japoneza
__________________
All that we see or seem,
Is but a dream within a dream.
Rexx is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 14:18   #188
Rexx

Stage 3
 
Rexx's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 120
Default

oricum, tot respectul pentru japonezi ... se tin bine acolo
Masina cea mai tare ramane tot aia americana.
Rexx is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 17:12   #189
Nitro00

Stage 2
 
Nitro00's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 30
Default

Da santos ... nu se pune problema ... am zis ca o dau dupa ce ma dau shi eu cu ea de cateva ori la curse ce naighba ... abia astept sa o scot din service ... acum e la vopsit ... imi astept sa imi vina randul sa o vopsesc ... ca am gasit sa o vopsesc mai eftinache ..... da shi am BMW dar car am sa am bani sa imi iau o japoneza am sa imi iau japoneaza fara sa dicut ... acum momentan asta imi permit Respekt Allll!!
Nitro00 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 17:43   #190
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

vezi ca vinde mms honda lui
COObra is offline   Reply With Quote
Old 27-06-04, 19:09   #191
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ok, pimp_lex, respect pt faptul ca nu te-ai mai rastit la mine si respect pt faptul ca mi-ai dat o replica f f documentata. Sincer, eu nu am timp sa stau sa caut atat pe Internet, pt ca daca m-as apuca sa caut, ti-as gasi cel putin la fel de multe exemple de japoneze si de ce sunt in stare ele. Eu vroiam sa scot in evidenta faptul ca japonezele, la un litraj si o putere mult mai mici decat americanele, sunt capabile de performante mult mai mari. Tu am vazut ca mi-ai dat o lista de masini cu litraj/putere cu modele mai recente, eu vb de fapt de cele nu chiar atat de recente. Astazi si americanii au inceput sa tina cont de faptul ca ne apropiem de o criza a petrolului care se anunta extrem de severa si au inceput sa mai umble la tehnologie.
Ca o paranteza, Corvette-ul care s-a dat cu Sebi avea cu 150cp mai mult decat Cielo, deci tot nu vad unde e performanta. Intr-adevar, puterile masinilor japoneze pot parea ridicol de mici pe langa a celor americane, dar daca te uiti la performante, nu mai sunt asa ridicole. Cel mai slab exemplu pe care as putea sa-l mentionez e banalul Swift Gti, care la un motor de 1,3 si 100cp, scoate suta sub 9 sec, performanta valabila la americane numai de la 150cp in sus, poate chiar mai mult(Mustang 2005 204cp se lauda cu suta de peste 8 ).
Am ramas neplacut surprins ca citesc faptul ca Charger,parca, scotea pe vremuri dintr-un V8 Hemi de 425cp 5,5 suta, dar si placut surprins ca un Gto scotea, e adevarat, cu pneuri speciale, 4,9s la 335cp.
Citeam acum cateva luni pe un forum american parerea unor patimiti cu cursele, care radeau efectiv de \"fraierii care se vad intr-un Mustang si se cred in cea mai tare masina\", iar 90% din discutii erau despre cum sa-ti tunezi o japoneza, iar nici 5% erau despre muscle-car-urile lor, si mi-am dat seama cat de mult isi respecta ei marcile.
Oricum, ca sa iti arat ca japonezele erau destul de potente chiar si in anii '80, inceputul anilor '90, nu tb decat sa arunc o privire pe Carfolio si sa dau cateva ex:

Subaru:
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=18997
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=28611 (1992)

Suzuki:
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=17908 (Gti, asta pe mine m-a uimit pur si simplu)

Toyota:
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=34859 (1968!!!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=37312
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=31031
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=31768 (ce poti face/cu un motor de 1,6 - asta in '84)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=16731
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=17402 (alt 1,6/in '86)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=17204
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=28732 (la 200cp asa performante mai rar in '86)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=24519 (sfertul ala de mila la doar 187cp spune tot)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=16016 (deja intram in zona periculoasa)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=16082 (prea tarziu, deja am intrat - asta da V8 )

Mitsubishi:
http://www.carfolio.com/specificatio.../car/?car=7843 (au astia ce au cu 1,6 asta)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=86097 (iar 1,6)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=25080 (opa, s-a ingrosat gluma)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=10131 (mda, chiar s-a ingrosat)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12397

Si inchei aici, pt ca nu mai am timp...In episodul urmator: Honda, Nissan in anii '80
  Reply With Quote
Old 27-06-04, 21:12   #192
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Un mic intermezzo: vb de american muscle car, am gasit niste date despre faimosul Shelby Gt...ce mai performanta...la V8 7,0L 450cp scoate suta in 6,5s si sfertul in 14,75...mai mult decat scotea Toyota Celica GT 4 in anii '80 la doar 187cp, care scotea sfertul in 14.00sec...deci tot nu vad unde e marea perfomanta a americanelor. De asta spun eu, pimp_lex, mult zgomot pt prea putin. Adica americanii se chinuie cu valori d-astea la sute de cai, la litraje enorme, si japonezii le rezolva la 2,0-3,0L. Date Mustang Shelby GT:
http://www.supercars.net/garages/V8stangman/2v2.html
Probabil o sa-mi spui ca compar 2 masini din epoci diferite...adevarat, insa n-am cum altcumva sa compar, pt ca japonezii abia in anii '80 au inceput sa vina cu supercar-uri.Intr-adevar, conceptul de supercar a fost inventat de americani, insa el a fost dus aproape de perfectiune de japonezi. Peace!
  Reply With Quote
Old 27-06-04, 22:54   #193
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Intermezzo 2: exemple patetice de americane(performante \"uluitoare\"):

Buick:
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=112486 (suta in 9,1 la 330cp!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=45089 (vit max incredibila la 370cp)
Cadillac:
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=44506 (Eldorado)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=19272 (ditamai V8, masina destul de usoara pt una americana, doar 200cp, si performantele unui Swift Gti la 1,3 100cp!!!Patetic...parerea mea!)

Chevrolet:
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=111617 (binecunoscutul Camaro, ce mai performante la 300cp si 1500kg)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=22495 (cam asa ajunsese Corvette in '82, mandria Americii, singurul, dupa parerea mea care se poate ridica la pretentiile de adevarat muscle-car american)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=85206 (camaro, la fel, vai de capu' lui in '88, motor de 5 L si 172cp!)

Chrysler:
http://www.carfolio.com/specificatio.../car/?car=4180 (asa raport cilindree/putere numai la Volga am mai vazut, si asta e din '87)

Pontiac:
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=65978 (vai, dar ce descopar aici, Gto cu asa de slabe performante???LA ditamai V8 6,4 de 370cp???? Inseamna ca m-am inselat)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=67100 (ditamai motoru, 300cp)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=99594 (asta-i tare, Trans Am de 6,6L!!!!! Si doar 187cp!!!!!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=99517 (si mai patetic, Firebird Formula la ditamai motoru de 5 L, doar 147cp, iar vit max rivalizeaza cu cea a unei Dacii)

Deocamdata atat despre \"performantele\" americanelor...
  Reply With Quote
Old 27-06-04, 23:22   #194
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Episodul 2...japoneze:

Honda(Hondarule atentie aici):
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12881 (motor penibil de mic, putere destul de marisoara pt '70 la motrashu ala, vit max mai mare decat a multor americane cu sute de cai)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12727 (mica mica, da' ridica)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12782 (deja ridica bine!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12837 (asta e deja legendara, si ce performante la doar 130cp!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=29568 (o alta legenda)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=12749 (Accordul in '85)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=40150 (doar 1,6 162cp, performante super!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=27665 (nu va speriati, e doar un NSX, din 1990)

Nissan:

http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=35992 (skyline in '69, la doar 2,0 163cp, performantele vorbesc)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=27566 (300zx, o alta legenda)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=32274 (200SX, no f***ing comment)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=10252 (revenirea legendei 300ZX, si ce revenire!)
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=11627 (re-inceputul unei legende)

Si cu asta cred ca am dovedit ce am avut de spus. Concluzia: japonezele=motoare mici, puteri nu chiar atat de impresionante, insa performante mari, americanele=motoare imense, mari consumatoare, puteri destul de mari, performante neasteptat de mici.
Dupa parerea mea, adevaratele muscle-car-uri americane sunt Corvette si Viper, restul nu sunt pe masura asteptarilor.
Pimp_lex, unde vezi tu SF-uri aici? Totusi, respect mane, mia-i dat de lucru serios...I'll be back...
  Reply With Quote
Old 28-06-04, 10:05   #195
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Cum zice ala de la Mountain Dew... Good Job !!!!!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -