LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte |
02-06-04, 22:54
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
mah... deci chestia aia se poate... am vazt o gramada de filme de pe net cu wheelie-uri... shi in film... nu cred ca e trucata... nu era chiar asha de greu sa i-l schimbe pe vin shi sa puna un pilot in locul lui ca sa nu se intample ceva cu bietul de el ....
__________________
|
|
|
14-06-04, 15:38
|
#107
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Si eu cred ca nu este trucata.Stiti ceve filme asa cu masini gen F&F sau gone in 60s ?
Sunt un fan AM si stiu ca ati mai vazut poze (macar-daca nu chiar in realitate) cu Challenger da' pe asta nu m-am putut abtine sa n-o pun.Ce ziceti?
Parc-o vad pe rotile din spate.Vooooomm!!
__________________
There is no replacement for displacement. If you don\'t agree with this you go against the fundamentals of engine dynamics. Doesnt matter what continent you\'re on.
|
|
|
14-06-04, 23:13
|
#108
|
Guest
|
Superbaaaaaa! V8 Hemi hearted!!! 3..2...1...blast-off!!!
|
|
|
15-06-04, 00:36
|
#109
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
cu toate ca i'm in luv with supra... tre` sa recunosc ca e super amrfa challengeru` asta.. peace all
|
|
|
15-06-04, 10:53
|
#110
|
Stage 2
Join Date: Apr 2004
Posts: 73
|
da super challengeru..
|
|
|
15-06-04, 15:51
|
#111
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Ma bucur ca va place poza.
Eu cred ca cine este pe acest forum este pasionat(putin spus)de masini. Eu nu cred ca trebuie sa facem o comparatie intre performante . Amandoua tipurile sunt f bune.Oricum ele apartin unor timpuri diferite.Cred ca este vorba de preferintele si de caracterul fiecaruia.Si bineinteles de posibilitati.
Cred ca ceea ce nu imi placea la japonaze erau poate chiar japonezii. Aveam o imagine f rea despre ei (pana la F&F) ; o imagine de nishte piticanii bagacioase cu mashinutze mici si nashpa.
O sa incerc sa-mi schimb aceasta mentalitate pt ca timpurile se schimba.
|
|
|
16-06-04, 00:51
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 884
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [South racerS]
|
frate, ce sa mai Masina AMericana ramane number one.. cu cat dai pe o supra + tuning.. itzi faci doua masini americane.. mai bine zis le cumperi.. singurul lucru care nu-mi place al ele este faptul ca te rup la benzina.. 30 litri pe suta de km.. etc (sa ma ajute cineva care are date exacte... )
__________________
South racerS =- Racing Z|e new eRA!
|
|
|
16-06-04, 16:04
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
parerea mea proprie si personala
american muscle
de ce?
sunet, putere, imi plac masinile mari, parerea mea e ca se tuneaza mai usor si mai simplu, mai rezistente.
si daca totusi ar fi parau pe mine cacalau si ar trebui sa imi aleg o masina........
mi-as lua FERRARI
|
|
|
16-06-04, 18:27
|
#114
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Pai da !
De ce sa te chinui sa tot modifici motoru' sau sa faci alte chestii la masina care pe langa pretu destul de mare sunt si ilegale(unele) si si slabesc fiabilitatea masinii , cand poti foarte simplu sa pui un V8 si-ai rezolvat problema .
Parerea mea.
|
|
|
16-06-04, 19:14
|
#115
|
Guest
|
Multe japoneze in 4 cilindrii 16v tunate la greu dau fum la toate V8urile stock asa ca...nu e chiar asa. Americanele inspira forta bruta, japonezele agilitate. Am mai zis, mie sincer mi-ar place macar cate una din fiecare.Ehh, vise, vise... :P
|
|
|
16-06-04, 23:08
|
#116
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Lol!
Asta chiar ar rezolva aceasta dilema!
Oricum , imi spui si mie pe ce masina este motor cu 4 cilindri 16v care face un V8 5.7 Chevy care trece de 350 CP si daca exista , un asa motor te tine mai mult de un an si cam cat ar costa , ca un V8 din asta am vazut la 2000$ , si te tin epe viata?
Este adevarat , nu am specificat ce tip de V8 da nu mi se pare cinstit sa luam cel mai slab V8 si cel mai bun 4 cil.
|
|
|
16-06-04, 23:12
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Mitsubishi Lancer Evo 8 FQ 330 care vine din fabrica cu 330 HP... shi sa nu imi zici ca nu te tzine, ca are standard 330!!!!
|
|
|
16-06-04, 23:55
|
#118
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Ooops ! Scuze!
Am citit 4 cilindri si m-am gandit la 1.4 din greseala.
Intr-adevar Mitsubishi Lancer Evo 8 FQ 330 , cu motor de 2l - 330CP , 0-100km/h - 4.3s si viteza maxima de 157mph ii tare , da la peste 50000 euro ... oricum , nu-mi place! (is acrii strugurii)
|
|
|
17-06-04, 10:07
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
iote gasii io pe site la mitzubishu evo 8 GSR la un pret de 30.000 euroi fara taxe si are 265 de magari storsi cu turbo si cu intercular
si am mai gasit un dodge SRT-4 cu motorisca de 2.4litri 4 cilindri turbo - 230 caluti pe la vreo 20.000 cocari. www.dodge.com
si aici ma opresc cu japonezii vostri jmecheri. diferenta de 30 de cai.
Nici nu vreau sa ma gandesc la un V8 ce poa sa scoata.
si dupa cum am zis - mi-as lua ferrari
|
|
|
17-06-04, 11:18
|
#120
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 60
|
Daaa!
In sfarsit cineva care are aceleasi preferinte ca si mine: europene , americane si dupa aia japonezele.
Fara suparare pt fanii japonezelor , astea sunt preferintele mele.
|
|
|
|
|