07-09-08, 23:19
|
#76
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 186
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
nu stiu ce sa cred ... azi a fost varza cu carne sau varza cu rata?
|
|
|
07-09-08, 23:33
|
#77
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Paza, blocatul traficului a revenit ACR-ului. Felicitarile pe site-ul lor. Data viitoare vom face singuri, macar putem raspunde direct pentru faptele proprii. Masinile au dat cam totul ( cu mici exceptii). Subaru "s-a dat" spre public, nu a pierdut controlul. Finala a castigat-o prin renuntarea din partea adversarului. Subaru la "dorinta" maxima avea 650 de cai putere (spusele proprietarului - 420 aprox. declarati). Libere nu se mai putea. La 18.00 s-a terminat ULTIMA cursa. Din diverse motive cursa nu a putut incepe la ora 13.00 cum am fi dorit ci in jur de 14.00. In 4 ore 100 de masini...
Nu mai retin cine a scris ca CZR a picat cu 2.5 24v... CZR are DOAR 1.800 cmc, s-a saltat singur in grupa trecand peste incadrarea lui normala de C2 la D2 si a castigat-o.
Mai mult de 16 persoane (castigatorii evenimentului) e greu de multumit. Pentru Buzau aceasta a fost CEA MAI REUSITA EDITIE a MARELUI PREMIU si nu pot decat sa multumesc participantilor, cu bunele si relele lor. Va salut!
|
|
|
07-09-08, 23:40
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Ma,toate ca toate a fost bine..a fost reusit pentru ca cred ca este ultimul eveniment de gen din anul acesta!
Totusi grupele au fost cam aiurea,sau cel putin unii concurenti!Au fost exceptii,CZR,AFK,LAF,MHT,care au sarit la grupa care trebuia,s-au dat cu masini de aceeiasi cai!
Un exemplu naspa la mine.eu 105cp am avut asa:
Ibiza 163cp
AUDI A3 180CP
FIAT STILO 200CP
O DACIE NEBUNA 150CP cred
si tot asa...vina e a concurentilor pana la urma daca stam sa ne gandim,lipsa de fair-play total
Alt lucru putin aiurea,legat de deraparea spre public..am patit-o si eu,dar mai usor,la ambele curse.si asta din cauza asfaltului,care era cam inclinat
Oricum,a fost ok...mai asteptam inca un eveniment cand se poate
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
|
|
|
07-09-08, 23:42
|
#79
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Quote:
Originally Posted by cassadao
aaaaaaaaaaaa uitasem premiul pt BORN DACIA LOGAN????????????????????????ce aveti mai? voi nu invatati nimic de la bucuresteni,ploiesteni,braileni ..........locatii ,organizare ......
|
Nu vad care este problema?!
Loganul a fost printre singurele masini de la Burn care, odata ce a inceput, nu a facut pauze la burn. Efectul: pocnirea ambelor cauciucuri la 2' 14".
De altfel, cred ca proprietarul Loganului a fost singurul participant care a iesit din masina si a mentinut burn-ul pe o masina cu tractiune fata, fara autoblocant.
PS: nu a castigat locul 1 la Burn, ci premiul pentru cel mai frumos Burn.
|
|
|
07-09-08, 23:50
|
#80
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Rugamintea mea este ca cei care au NELAMURIRI, sa formuleze intrebari, nu verdicte.
Kidu, maine sau peste 2 zile promit sa urc si aici greutatea/masa/concurent/clasa. Nu sunt bune incadrarile noastre, dar sper ca esti de acord ca daca ar face cineva asa cum ar trebui (pe timpi), la Buzau acum s-ar fi dat...20 de masini poate? Deci, pana la noi "idei", mai incercam sa incropim. Cum ai spus si tu imbucurator este faptul ca unii concurenti au fost fair-play. Nu spun insa ca restul au venit "la furat".
Mustang, asa e. Fiind prima data cand incercam un fel de "regulament" la un concurs de burn, functie de locatie si de masinile posibil concurente (au fost 5 in total) lucrurile au planat in incertitudine. De exemplu SGM-ul a spart un cauciuc la fix 03mm:00ss, filmat pe camera. Dar UN cauciuc, opriri.... si asa au ramas cei doi care au bubuit cate 2 gume. Aici a intervenit timpul. Am luat in calcul atat cantitatea cat si timpul. Calitatea a constat intr-o cupa separata pentru Logan. Orisicat, putini dar buni, judecand dupa fum si vorbesc aici exclusiv de Buzau cand spun BUNI.
|
|
|
07-09-08, 23:55
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
[QUOTE=DragosT;1738318]Rugamintea mea este ca cei care au NELAMURIRI, sa formuleze intrebari, nu verdicte.
Kidu, maine sau peste 2 zile promit sa urc si aici greutatea/masa/concurent/clasa. Nu sunt bune incadrarile noastre, dar sper ca esti de acord ca daca ar face cineva asa cum ar trebui (pe timpi), la Buzau acum s-ar fi dat...20 de masini poate? Deci, pana la noi "idei", mai incercam sa incropim. Cum ai spus si tu imbucurator este faptul ca unii concurenti au fost fair-play. Nu spun insa ca restul au venit "la furat".
QUOTE]
Asta e acum,a trecut,poate pe viitor mai bine,omu din greseli invata nu?!
Ideea e ca ar fi fost mai bine daca erau ceva de genu :
A - 75CP
A1 - 101CP - 130CP
A2 - 131CP - Etc etc etc
Bine oricum,cei care au cip si altele facute nu pot fi demonstrate decat pe tester,aici tine de fair-play...in fine
Data viitoare speram ca or sa fie toti cum au fost azi "batranii"
P.S.: ASTEPTAM POZE SI FILME
|
|
|
08-09-08, 00:05
|
#82
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Quote:
Originally Posted by kidu2006
Ideea e ca ar fi fost mai bine daca erau ceva de genu :
A - 75CP
A1 - 101CP - 130CP
A2 - 131CP - Etc etc etc
|
Incadrarile LR sunt total contradictorii cu telul acestor genuri de curse. Puterea din talon Punct? Au si ei de la o vreme coeficienti pentru tractiuni. Mai urmeaza sa se gandeasca si la greutate.
Parere proprie si personala: cine termina MAI repede 402 metri. Ideal: cronometru - timpi (asta e scopul). Practic: o greutate, impinsa sau trasa pe 402 metri. Ca nu sunt rapoartele tocmai echitabile, de acord. Sper ca de la anul sa nu mai fie nevoie de ele.
PS: de ce zic ca incadrarile LR sunt contradictorii? In 2005 m-am dat la Galati la o cursa. Eram la A1. M-am dat cu cineva care avea 135 de cp, dar nu in talon. Difereta de 50 de cai putere si destul de usor, turbo diesel, cu 35 de cai peste limita grupei. Ti se pare cunoscuta imaginea? De atunci m-am apucat de legale la Buzau si din acea cauza. DOAR caii putere este o scuza pentru niste libere "mascate" unde "e meritul fiecaruia" e vorba cea mai des intalnita. Parerea mea.
Am si eu aceiasi rugaminte cu filmele... cine are... Poze vor aparea intr-o revista. Filme eu nu am decat din prima zi, vreo 2 ore filmate si fara interes general.
Last edited by DragosT; 08-09-08 at 00:09.
|
|
|
08-09-08, 00:57
|
#83
|
Stage 4
Join Date: Jul 2008
Posts: 186
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Quote:
Originally Posted by Mustang Mach One
Nu vad care este problema?!
Loganul a fost printre singurele masini de la Burn care, odata ce a inceput, nu a facut pauze la burn. Efectul: pocnirea ambelor cauciucuri la 2' 14".
De altfel, cred ca proprietarul Loganului a fost singurul participant care a iesit din masina si a mentinut burn-ul pe o masina cu tractiune fata, fara autoblocant.
PS: nu a castigat locul 1 la Burn, ci premiul pentru cel mai frumos Burn.
|
nu stiu pe unde erai tu atunci........bmw e 30 rosu din tecuci AUL ffffffff frumos adica din punctul meu de vedere MAXIM pt buzau .Cred ca el merita un premiu ?mai intereseaza te..... si mai vb dupa
|
|
|
08-09-08, 09:32
|
#84
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Daca organizatorii asa au decis, degeaba te mai certi acum pe aici. Rezultatul nu se va schimba cu nimic.
|
|
|
08-09-08, 10:14
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 900
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
doar cateva de la mine...startul ce l-am putut filma...ca in rest...se dadeau toti pe sosea dupa ce treceau masinile si nu se mai putea filma nimic...
P.S : care mai are poze cu CIELO acela alb?...foarte frumos...felicitari proprietarului...
Last edited by W Y P; 08-09-08 at 10:21.
|
|
|
08-09-08, 10:26
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
am si eu o intrebare si rog pe cineva sa imi raspunda : un bertone turbo 2.0 de 199 Cp la ce grupa intra ? si daca se poate ssa imi spuna si ce masini au fost la grupa respectiva. Merci anticipat.
__________________
Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !
Se poate oare " OMEGA TURBO" ?
|
|
|
08-09-08, 11:25
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 428
Member of: [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
cate kg are??? grupele au fost in functie de kg/cp
|
|
|
08-09-08, 11:35
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 267
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Quote:
Originally Posted by 59AFA
poze sau filme cu clio argintiu are cineva?
|
am eu cu toate masinile dar momentan trebuie sa imi recuperez cardul de la camera )
|
|
|
08-09-08, 12:01
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Nici eu nu prea am fost multumit de grupe.In mod normal nu as fi avut cum sa pic cu Leon Cupra de 300 cp sau Opel Vectra de 350+ eu zic ca pe viitor trebuie schimbat acest sistem.Una peste alta m-am distrat iar evenimentul a fost reusit.Pacat insa ca nu s-a avut grija de public.Ne vedem la anul !
__________________
--------------------------------
Renault Clio 1.5 dci
Renault Megane II 1.9 dci
Renault Clio Sport 2.0 16v
--------------------------------
|
|
|
08-09-08, 12:56
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: Marele Premiu al Buzaului editia a V-a
Alta data poate verificati si voi motoarele la inscrieri ...unii oameni mai putini fair-play s-au bagat la grupe cu motorul scris in talon cand colo ei erau cu cioara vopsita ... rog organizatorii sa-mi calculeze si mie coeficientul unui BMW E30 325 cu motor de 2500 cc si 174 cp si cate kg o avea un urs .. ei bine baiatu a intrat la A3 pt k avea 320 in talon, iar incompetentu ala care facea inscrierile nu are nici o legatura cu acest sport..
Banii de la inscrieri unde se duc? .. k un bodyguard nu am vz .. In legatura cu castile iarasi un rahat de 2 lei, pe mine nu ma lasat sa ma dau fara dar mai mult de jumatate din concurenti nu aveau asa ceva.. au trei coaie aia sau ce?..
Lasati-va de curse sau cereti ajutorul unor oameni competenti..
|
|
|
|
|