BMW 316, 1.8 carburatie, 1987. Singurele modificari aduse masinii au fost arcuri sport pe fata si turometru (aveam un ceas analog - turometrul a fost plug'n'play, adica am montat ceasul si functioneaza fara nici o alta modificare).
Ce sa zic, unii din voi stiti masina si stiti si ce am patit. Pentru cei care nu stiu, e avariata stanga fata - aripa era praf, am aruncat-o, oala e deplasata odata cu lonjeronul cum urca de sub masina in dreptul motorului e arcuit usor spre interior. Capota foarte putin indoita. In rest capota mi-a impins 2-3 centimetri aripa dreapta, destul de putin dar suficient cat sa nu mai pot deschide portiera dreapta fara sa o zgarai. Service-ul BMW mi-a cerut 30mil pentru reparatie (nu la reprezentanta bavaria la un service "agreat" de BMW), iar un alt service (in care am mai multa incredere) mi-a cerut 20 mil. Reparatie insemnand readucerea reperelor la cota originala si inlocuirea aripei. Capota are suportii indoiati mi-au zis ca se repara usor.
Motorul e ok, mi-a sarit de pe tampoane dar n-a rupt nimic, n-a curs nici apa nici ulei nici benzina. I-am dat o cheie imediat dupa accident si a pornit.
Cam astea sunt problemele. Masina era destul de bine intretinuta, recunosc dupa iarna mi-a aparut ceva rugina in praguri, iar vopseaua avea nevoie de un polish. Vopseaua e cea originala, mai aveam pe alocuri mici indoituri si vroiam s-o revopsesc la toamna. Interiorul intretinut, n-aveam nimic rupt in el sau crapat, totul era functional. Itp mai e valabil pana in oct 08. Masina e pe numele meu, era masina de zi cu zi, si mergeam zi de zi cu ea. Motorul e 1.8 carburatie de 90cai, nu foarte puternic dar nici n-am nevoie de putere. Iar consumul cam 10-11% ceea ce m-a si determinat s-o cumpar prima oara.
Din pacate banii nu-mi permit in momentul asta sa ma ocup de ea, si stiu foarte bine daca o las asa cateva luni in fata blocului sub prelata nu-i va fi prea bine. Pretul e 45 mil, in urma unui studiu mai atent al problemei nu-i neaparat nevoie de platforma pentru a fi luata, daca reusesc sa ii schimb capul de bara pleaca pe rotile ei (n-am reusit sa fac operatia asta poate n-am nici cheie sau poate imi scapa mie ceva). Mai trebuie un cric sa-i pun motorul inapoi pe tampoane. Banui ca solutii ar mai exista care sa nu implice platforma. Mai dau si multe piese odata cu ea.
Poze chiar dupa accident: