Salut!
Vreau sa schimb ursuletzul meu coupe tot cu un e30, dar un cabriolet. Masina este fabricata in aprilie 1990. E cumparata din germania in 1996 de catre tatal meu. A avut 2 proprietari - neamtul care a cumparat-o de noua si tatal meu (actele sunt pe numele lui). Nu are pic de rugina. Nu are folii puse, geamurile au tintul original. A venit cu motor de 1,6, dar a fost schimbat cu unul de 2,7 care este trecut in acte la RAR (modificare CIV), ca la carte. Este inmatriculata in romania din 1996. Este masina in care am crescut ca copil, si e foarte ingrijita si indragita. Am incercat sa o restaurez si sa o intretin pe cat posibil - as fi vrut sa o convertesc intr-un C2 Alpina 2.7, dar nu am banii/timpul necesar. Are urmatoarele caracteristici / dotari:
Culoare:
- Diamant Schwartz Metallic
Caroserie:
- 2 usi, coupe
Dotari interior:
- scaune recaro, piele, bancheta piele, negru cu crem
- fete de usa de piele neagra (originale)
- geamuri electrice (fata, cele din spate nu se deschid)
- trapa (sunroof)
- aer conditionat FUNCTIONAL!
- cruise control (nefunctional
- a crapat unitatea de control, se poate repara)
- cd player cu MP3 Sony, boxe sony
- inchidere centralizata
- contact nou cu doua chei
Dotari exterior:
- faruri cu lupa si angel eyes
- body kit M-Technic II (spoiler fata / spate, praguri)
- eleron CSL ca la E46 - ofer in plus un portbagaj fara eleron, daca nu va place cum arata CSL pe urs (mie imi place, ii da un aer de muscle car)
- jante de aliaj 15" BBS in "basket-weave" originale de golf GTI. Am si 3 din BBSurile cu care a venit ea, dar nu am capacele lor.
- cauciucuri de vara 205/55/15 Michelin Pilot, si de iarna 195/65/15 Mastersteel Winter +
Motor si cutie:
- complet refacut in primavara 2012 - toate garniturile si semeringurile, segmenti, cuzineti, delcou, fise, bujii, scaunele la supape refacute, filtre noi, radiator apa nou, radiator AC nou, furtune noi, pompa de apa si termostat nou, capacul de la vasul de expansiune schimbat - a costat ceva banutzi...
- bloc, pistoane, arbore de 325e 2,7L
- chiuloasa 12 88 1 266
723 de pe un C2 Alpina 2,7 din 1988
- galerie de admisie, clapeta de acceleratie, instalatia electrica a motorului, sina de combustibil si injectoare de 325i - ECU de 325i cu soft modificat pentru aceasta configuratie de 2,7L
- cutie de viteze refacuta, manuala, 5 trepte, GETRAG 265 de pe un 324td
- diferential cu ulei nou si garnitrui noi, raport 3,45 open
Alte detalii:
- masina nu a suferit accediente majore. Cel mai notabil este in iarna 2004 - a trebuit sa schimb radiatoarele si capota, si apoi traggerul pentru ca era putin deformat si am preferat sa il schimb cu unul nou decat sa il indrept. Este singurul ei accident.
- cum am zis mai sus, masina e foarte curata. Singurul loc in care icepuse inceput sa faca putina rugina este la pragul de pe partea soferului, dar a fost inlocuit cu unul nou, izolat si mascat cu pagul m-technic.
- body-kitul este de fibra de sticla, nu de plastic. Nu este original.
- masina sta in garaj la mine la Calarasi de 1 an. Este pornita de tata o data pe luna.
- sapamentul este o porcarie after-market facut din bucati. Suna excelent, dar gazeaza si devine obositor la drum lung. Am de gand sa il inlocuiesc cu unul ORIGINAL de 325i prin Martie, cand se mai duc zapezile.
- nu am mai circulat cu ea de putin peste un an, de cand mi-am luat masina curenta. Nu are asigurare si ITP, dar le pot face foarte usor.