Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - MASINI

Bazar AUTO - MASINI Anunturi Auto - Vanzari-Cumparari Masini

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-13, 14:08   #1
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Din motivul schimbării planurilor de viitor, sunt nevoit să pun în vânzare maşina care încă reprezintă pentru mine un vis împlinit. Am cumpărat-o în 2010 fiind în stare extraordinar de bună avându-se în vedere anul fabricaţiei – 1990. În prima fază m-am bucurat să o deţin pur şi simplu dar cu trecerea timpului am efectuat foarte multe upgraduri de calitate fără un motiv anume, ci pentru plăcerea mea proprie. Am urmărit să dotez maşina cu tot felul de “bunătăţi”, sens în care (după multe căutări şi eşecuri) am apelat la mecanici (din Ungaria - Nyiregyhaza) cu experienţă în domeniu, obţinând astfel performanţe deloc neglijabile dar în Septembrie 2012 m-a lovit “boala” drfitului. Am achiziţionat un E30 pregătit pentru drift şi în scurt timp m-am decis să continui în această direcţie iar pentru a evolua în acest sport am fost nevoit să iau o decizie destul de grea pentru mine, respectiv să pun în vânzare Toyota. Proiectul a fost finalizat în Iunie 2013. Ştiu foarte bine care-i valorea reală a maşinii (nu am făcut economie la nici o piesă/lucrare, nimic nu s-a montat la întâmplare sau doar pentru design !- noul proprietar nu va fi dezamăgit), motiv pentru care îi rog pe cei cu comentarii de genul “ştiu una exact ca asta la 4.500 euro”, “îţi dau la schimb una care fuge de rupe asfaltu’ ” , “îţi dau pe ea 2 lei că-i criză” etc., precum şi pe “piloţii de teste” să se abţină. Pentru mine nu reprezintă un bussines vânzarea acestei maşini şi NU intenţionez să o dau neapărat ; am cheltuit pe ea cu mult mai mulţi bani decât preţul postat pentru vânzare. Pe sceptici îi invit să-şi construiască o astfel de maşină cu aceleaşi performanţe din această sumă de bani.
Date generale (stock) :
TOYOTA CELICA ST-185, 4X4, motor 2.0 Turbo, cod motor 3S-GTE, 204 cp., ABS, geamuri electrice, trapă electrică, oglinzi electrice, servo-direcţie, închidere centralizată.
Modificări aduse :
-Suspensii TEIN reglabile pe înălţime, duritate + cădere unghi pe faţă ;
-Electronică stand-alone programabilă - VEMS (LC + ALS);
-Ambreiaj cu 6 padele “stage 4” - CLUTCHMASTERS ;
-Turbină T3/T4 – GARRET ;
-Injectoare 730 cc. ;
-Pompă benzină BOSCH - 400 lph ;
-Rampă de benzină cu debit mărit - SARD ;
-Pistoane forjate - WISECO ;
-Biele forjate “H beam” + ax came + arcuri supape - BRIAN CROWER ;
-Garnitură (metalică) chiuloasă - COMETIC ;
-Şuruburi chiuloasă ARP ;
-Westgate extern ;
-Blow-off ;
-Intercooler custom repoziţionat în bara din faţă ;
-Şerpişori + evacuare cap-coadă custom din oţel inoxidabil ;
-Frână de mână hidraulică ;
-Discuri de frănă custom + etrieri BREMBO + pompă frână pe măsură (ABS înlăturat);
-Tot cablajul motor refăcut de nou de la A la Z ;
-Furtun (tur-retur) benzină cu pânză metalică şi conducte frână - de înaltă presiune ;
-Rezervor de curse (35 l) cu burete antival, montat în portbagaj ;
-Oil catch tank ;
-Jante 17” Wolfrace (achiziţionate în toamna anului 2012) ;
-Distanţiere din aliaj (foarte rezistent dar şi foarte uşor) ce se foloseşte în industria aviatică ;
-Bateria repoziţionată în portbagaj ;
-Întrerupător general ;
-Regulator presiune benzină ;
-Ventilator suplimentar cu comandă directă ;
-Revopsită în toamna anului 2012 – culoare “roşu Ferrari standard” ;
Nu prezintă rugină şi nu a fost accidentată. Majoritatea componentelor (în special cele principale) au fost achiziţionate noi nouţe. Nici o piesă nu a fost cumpărată de la dezmembrări sau adaptată de la vre-un cazan de maşină.
Piese de rezervă pe care le dau cu maşina (incluse în preţ) : o caroserie (stânga faţă lovită) + transmisie în stare bună şi funcţională (4 planetare, cutie viteze, diferenţiale, cardan) + motor (nu pot să dau detalii despre starea acestuia că nu l-am desfăcut dar porneşte) + 2 buc. scaune originale din piele – toate model C.S. + 2 x suspensie stock + o turbină CT26 în stare excepţională (recondiţionată recent). Odată cu maşina mai dau şi elemente de caroserie confecţionate din fibră de sticlă (pentru uşurarea caroseriei dacă se doreşte).
Defecte : mici imperfecţiuni estetice care necesită puţină migăleală ; jantele de 17” nu sunt trecute în cartea de identitate (iniţial a avut jante de 15” dar nu au mai încăput din cauza frânelor mărite).
Preţ : 12.800 euro (negociabil în limita bunului simţ). Mă interesează schimb cu o japoneză (chiar dacă e neînmatriculată doar să aibă acte de provenienţă) pregătită pentru drift sau calculez în preţ o japoneză cu tracţiune spate chiar şi stock dar care să reprezinte o bază bună pentru drift (prioritate având S13, S14, S15). Nu vând separat nici o piesă !!!
În cazul în care se vinde maşina, la solicitarea noului proprietar îl pun în legătură directă cu mecanicii care au “construit” maşina pentru a putea obţine oricând relaţii, detalii şi efectuarea oricăror modificări/resoftări viitoare (dacă se doreşte).
Date de contact : - tel.: 0740-902.496 (Gabi)
- e-mail : szambi77@yahoo.com

Revin curând cu poze privind maşina în starea iniţială şi starea actuală.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	imag0110.jpg
Views:	91
Size:	104.7 KB
ID:	2807491   Click image for larger version

Name:	imag0111.jpg
Views:	94
Size:	200.4 KB
ID:	2807492   Click image for larger version

Name:	imag0112.jpg
Views:	68
Size:	125.0 KB
ID:	2807493  

Click image for larger version

Name:	imag0113.jpg
Views:	69
Size:	206.6 KB
ID:	2807494  
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 18:10   #2
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

scuze de intarziere !
poze cu masina in starea in care am cumparat-o :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	p1120532copy.jpg
Views:	486
Size:	352.0 KB
ID:	2807623   Click image for larger version

Name:	p1120529copy.jpg
Views:	477
Size:	308.7 KB
ID:	2807624   Click image for larger version

Name:	p1120540copy.jpg
Views:	504
Size:	499.0 KB
ID:	2807625  

szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 18:18   #3
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

si poze recent facute (cu telefonul mobil, deci scuze de calitate) :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ceasuri.jpg
Views:	379
Size:	1.13 MB
ID:	2807626   Click image for larger version

Name:	distantier.jpg
Views:	182
Size:	1,013.9 KB
ID:	2807627   Click image for larger version

Name:	etrier + suspensie.jpg
Views:	320
Size:	1.35 MB
ID:	2807628  

Click image for larger version

Name:	intercooler.jpg
Views:	164
Size:	1.09 MB
ID:	2807629   Click image for larger version

Name:	rezervor.jpg
Views:	490
Size:	1.19 MB
ID:	2807630   Click image for larger version

Name:	stanga spate.jpg
Views:	379
Size:	1.66 MB
ID:	2807631  

Click image for larger version

Name:	vems lcd 2.jpg
Views:	429
Size:	1.21 MB
ID:	2807632   Click image for larger version

Name:	stanga fata.jpg
Views:	194
Size:	1.65 MB
ID:	2807633   Click image for larger version

Name:	interior.jpg
Views:	339
Size:	1.53 MB
ID:	2807634  

Click image for larger version

Name:	motor.jpg
Views:	657
Size:	1.74 MB
ID:	2807635  
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-13, 00:43   #4
jaku

Stage 5
 
jaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of:
[Nissan]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

ai trecut de 400cai ? cred ca e cea mai radical modificata toyota de pe la noi ...
jaku is offline   Reply With Quote
Old 29-06-13, 09:20   #5
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Quote:
Originally Posted by jaku View Post
ai trecut de 400cai ? cred ca e cea mai radical modificata toyota de pe la noi ...
Mulţumesc de apreciere! Nu pot spune câţi cai are că nu am pus-o pe dyno niciodată. Nu găsesc dyno în zonă pentru 4x4. Cele mai apropiate de care am aflat ar fi la Bucureşti sau Budapesta. Eventual voi face un filmuleţ şi îl voi posta.

Last edited by szambi77; 29-06-13 at 09:27.
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 22:52   #6
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Wink Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

........
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vems v3.jpg
Views:	182
Size:	1.03 MB
ID:	2809991   Click image for larger version

Name:	linie laterala stanga.jpg
Views:	140
Size:	1.66 MB
ID:	2809992  
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-13, 16:53   #7
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Colegu, asta nu e masina de vandut....Cel putin nu in 2013.
Santon is offline   Reply With Quote
Old 02-07-13, 22:38   #8
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Red face Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Colegu, asta nu e masina de vandut....Cel putin nu in 2013.
Ce sa zic Santon ? Ai dreptate... Planurile nici nu au fost ca sa se scoata vreodata la vanzare dar planurile omului se mai schimba. S-ar putea sa ma razgandesc totusi in timp util. Chiar azi am iesit cu "broscuta" la o plimbare si gandul ca poate nu va mai fi a mea m-a cam incomodat rau de tot. Pana la urma urmei s-ar putea sa ma descurc cu driftul din alte resurse ca raze de sperante exista

Last edited by szambi77; 02-07-13 at 23:04.
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-13, 15:36   #9
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Foarte frumos realizată, se vede că ai pus pasiune când ai făcut maşina asta.
E un exemplu de cum ar trebui să fie un anunţ de vânzare şi cum ar trebui să arate o maşină vândută pe 4tuning.

Păcat că eşti nevoit să o vinzi.
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 10:48   #10
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
Ce sa zic Santon ? Ai dreptate... Planurile nici nu au fost ca sa se scoata vreodata la vanzare dar planurile omului se mai schimba. S-ar putea sa ma razgandesc totusi in timp util. Chiar azi am iesit cu "broscuta" la o plimbare si gandul ca poate nu va mai fi a mea m-a cam incomodat rau de tot. Pana la urma urmei s-ar putea sa ma descurc cu driftul din alte resurse ca raze de sperante exista
Sfatul meu. Daca tot o vinzi incearca s-o dai in strainatate. Pune-o pe autoscout24 si pe mobile unde lumea stie ce este un 3sgte ca al tau.

La fel a vandut si alt coleg forumist supra lui mk4 inscrisa in Romania, NU in Romania.

Aici nu sunt bani si nici cunoscatori. Iar aia care sunt, probabil ca se uita si la zgarietura de pe janta sa ti-o cumpere cu jumatate de pret.

Multa bafta la vanzare si la proiectul de drift.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 12:05   #11
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5
 
Supra_Guy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 669
Member of:
[Toyota]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Sfatul meu. Daca tot o vinzi incearca s-o dai in strainatate. Pune-o pe autoscout24 si pe mobile unde lumea stie ce este un 3sgte ca al tau.

La fel a vandut si alt coleg forumist supra lui mk4 inscrisa in Romania, NU in Romania.

Multa bafta la vanzare si la proiectul de drift.
Subscriu aici. In Romania numai de gura casca si dubiosi am avut parte. Masina s-a vandut foarte repede dupa ce am pus-o pe Mobile.de. Baieti foarte seriosi din Ungaria, fara test drive, fara negocieri de ultimul moment. Venit, vazut, platit cash, plecat, totul in maxim 1h:30. A doua zi am mai primit un mail si de la un Polonez care vroia sa vina sa o ia saptamana urmatoare.

Romania, nu e genul de piata unde sa vinzi masini mai speciale. Atat resursele cat si cunostintele omului de rand sunt destul de limitate.

Bafta cu vanzarea si proiectele viitoare !
__________________
BBC : Of the cars you've owned, which was your favourite?

The Stig : My Toyota Supra [Mk IV, 1992-2002, with three-litre, straight-six twin-turbo engine]. It was berserk fast, with hardened suspension and all the bells and whistles. I think in a track test with a Ferrari it would win. It was incredibly quick and it kept my attention the whole time.
Supra_Guy is offline   Reply With Quote
Old 04-07-13, 23:31   #12
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Thumbs up Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Supra_Guy, Santon si sebaaa : multumesc de aprecieri si sfaturi ! E placut sa primesti aprecieri pozitive de la persoane cunoscatoare in domeniu
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 03:30   #13
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Red face Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Mentionez ca toate simeringurile, filtrele, intinzatoarele, curelele si uleiurile sunt noi. Pentru motor folosesc MOTUL 300V 20-60. Nu exista scurgeri de nici un fel in nici o parte. Motorul a fost testat cu 2,2 bari iar cu setarile actuale, functioneaza "safe" la 1,7 bari. Astept sa fie si un drag in apropiere pentru a putea testa un timp oficial (asta daca nu tot am pus-o pe dyno )
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-13, 10:25   #14
jaku

Stage 5
 
jaku's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of:
[Nissan]
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

am o presimtire ca va uimi tipul scos
jaku is offline   Reply With Quote
Old 08-07-13, 10:46   #15
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: TOYOTA CELICA 4X4, 2.0 TURBO ST-185, 3S-GTE – street & drag

Quote:
Originally Posted by jaku View Post
am o presimtire ca va uimi tipul scos
Anul trecut, nerabdator fiind, am "furat" masina din garajul mecanicilor pt. 1 zi ca a fost un drag in apropiere (la Kunmadaras) si am scos 12,6 s./402m. fara LC si fara ALS (nu erau legate) cu un "lag" destul de suparator (ridicam turatia motorului din ambreiaj dupa fiecare schimbare de treapta). Am fost multumit avand in vedere ca masina nu e usurata (din fabrica are 1.460 kg.) iar motorul e de 1.998 cmc. (nu am marit capacitatea cilindrica). Acum nu stiu cat scoate ca de atunci au mai survenit modificari, s-a legat si LC + ALS...
szambi77 is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


- Copyright 2024 4Tuning -