Din motivul schimbării planurilor de viitor, sunt nevoit să pun în vânzare maşina care încă reprezintă pentru mine un vis împlinit. Am cumpărat-o în 2010 fiind în stare extraordinar de bună avându-se în vedere anul fabricaţiei – 1990. În prima fază m-am bucurat să o deţin pur şi simplu dar cu trecerea timpului am efectuat foarte multe upgraduri de calitate fără un motiv anume, ci pentru plăcerea mea proprie. Am urmărit să dotez maşina cu tot felul de “bunătăţi”, sens în care (după multe căutări şi eşecuri) am apelat la mecanici (din Ungaria - Nyiregyhaza) cu experienţă în domeniu, obţinând astfel performanţe deloc neglijabile dar în Septembrie 2012 m-a lovit “boala” drfitului. Am achiziţionat un E30 pregătit pentru drift şi în scurt timp m-am decis să continui în această direcţie iar pentru a evolua în acest sport am fost nevoit să iau o decizie destul de grea pentru mine, respectiv să pun în vânzare Toyota. Proiectul a fost finalizat în Iunie 2013. Ştiu foarte bine care-i valorea reală a maşinii (nu am făcut economie la nici o piesă/lucrare, nimic nu s-a montat la întâmplare sau doar pentru design !- noul proprietar nu va fi dezamăgit), motiv pentru care îi rog pe cei cu comentarii de genul “ştiu una exact ca asta la 4.500 euro”, “îţi dau la schimb una care fuge de rupe asfaltu’ ” , “îţi dau pe ea 2 lei că-i criză” etc., precum şi pe “piloţii de teste” să se abţină. Pentru mine nu reprezintă un bussines vânzarea acestei maşini şi NU intenţionez să o dau neapărat ; am cheltuit pe ea cu mult mai mulţi bani decât preţul postat pentru vânzare. Pe sceptici îi invit să-şi construiască o astfel de maşină cu aceleaşi performanţe din această sumă de bani.
Date generale (stock) :
TOYOTA CELICA ST-185, 4X4, motor 2.0 Turbo, cod motor 3S-GTE, 204 cp., ABS, geamuri electrice, trapă electrică, oglinzi electrice, servo-direcţie, închidere centralizată.
Modificări aduse :
-Suspensii TEIN reglabile pe înălţime, duritate + cădere unghi pe faţă ;
-Electronică stand-alone programabilă - VEMS (LC + ALS);
-Ambreiaj cu 6 padele “stage 4” - CLUTCHMASTERS ;
-Turbină T3/T4 – GARRET ;
-Injectoare 730 cc. ;
-Pompă benzină BOSCH - 400 lph ;
-Rampă de benzină cu debit mărit - SARD ;
-Pistoane forjate - WISECO ;
-Biele forjate “H beam” + ax came + arcuri supape - BRIAN CROWER ;
-Garnitură (metalică) chiuloasă - COMETIC ;
-Şuruburi chiuloasă ARP ;
-Westgate extern ;
-Blow-off ;
-Intercooler custom repoziţionat în bara din faţă ;
-Şerpişori + evacuare cap-coadă custom din oţel inoxidabil ;
-Frână de mână hidraulică ;
-Discuri de frănă custom + etrieri BREMBO + pompă frână pe măsură (ABS înlăturat);
-Tot cablajul motor refăcut de nou de la A la Z ;
-Furtun (tur-retur) benzină cu pânză metalică şi conducte frână - de înaltă presiune ;
-Rezervor de curse (35 l) cu burete antival, montat în portbagaj ;
-Oil catch tank ;
-Jante 17” Wolfrace (achiziţionate în toamna anului 2012) ;
-Distanţiere din aliaj (foarte rezistent dar şi foarte uşor) ce se foloseşte în industria aviatică ;
-Bateria repoziţionată în portbagaj ;
-Întrerupător general ;
-Regulator presiune benzină ;
-Ventilator suplimentar cu comandă directă ;
-Revopsită în toamna anului 2012 – culoare “roşu Ferrari standard” ;
Nu prezintă rugină şi nu a fost accidentată. Majoritatea componentelor (în special cele principale) au fost achiziţionate noi nouţe. Nici o piesă nu a fost cumpărată de la dezmembrări sau adaptată de la vre-un cazan de maşină.
Piese de rezervă pe care le dau cu maşina (incluse în preţ) : o caroserie (stânga faţă lovită) + transmisie în stare bună şi funcţională (4 planetare, cutie viteze, diferenţiale, cardan) + motor (nu pot să dau detalii despre starea acestuia că nu l-am desfăcut dar porneşte) + 2 buc. scaune originale din piele – toate model C.S. + 2 x suspensie stock + o turbină CT26 în stare excepţională (recondiţionată recent). Odată cu maşina mai dau şi elemente de caroserie confecţionate din fibră de sticlă (pentru uşurarea caroseriei dacă se doreşte).
Defecte : mici imperfecţiuni estetice care necesită puţină migăleală ; jantele de 17” nu sunt trecute în cartea de identitate (iniţial a avut jante de 15” dar nu au mai încăput din cauza frânelor mărite).
Preţ : 12.800 euro (negociabil în limita bunului simţ). Mă interesează schimb cu o japoneză (chiar dacă e neînmatriculată doar să aibă acte de provenienţă) pregătită pentru drift sau calculez în preţ o japoneză cu tracţiune spate chiar şi stock dar care să reprezinte o bază bună pentru drift (prioritate având S13, S14, S15). Nu vând separat nici o piesă !!!
În cazul în care se vinde maşina, la solicitarea noului proprietar îl pun în legătură directă cu mecanicii care au “construit” maşina pentru a putea obţine oricând relaţii, detalii şi efectuarea oricăror modificări/resoftări viitoare (dacă se doreşte).
Date de contact : - tel.: 0740-902.496 (Gabi)
- e-mail :
szambi77@yahoo.com
Revin curând cu poze privind maşina în starea iniţială şi starea actuală.