Fab
2000, inm Ro in august
2012, proprietar, fiscal pe loc !
Motor 2,0L , turbo, 220CP(initial),blow-off HKS nou, regulator presiune reglabil,
transmisie automata(cu OD) si diferential autoblocant(din fabrica);
Evacuare completa inox, noua, cu 2 catalizatoare noi, nu suna
tare deloc, decat in ture mari si nu mai am silencerul .
Dotari:
AC, servo, ABS, tapiserie piele bej, 2 Airbag, geamuri si oglinzi
electrice, DVD 2DIN Pioneer nou(cu touchscreen), woofer 20cm,
pilot automat, proiectoare, xenon(cu spalatoare far oem), jante
aliaj oem pe 16(5buc la fel) .
Odata cu masina se da si o cutie manuala+volanta+kit ambreiaj+pedala
pentru conversia cutiei , pt cine doreste... dar va asigur ca
daca "dai o tura" cu automata asta, iti trece de manuala
) ... evident ,
nu e cazul celor care vor drift , dar va asigur ca "fuge de cur" rau si pe automata
e extrem de silentioasa cutia , schimba foarte frumos si fara socuri !
Consumul, daca intereseaza pe cineva, este surprinzator, placut surprinzator,
adica la mers normal 110-130 , calutii ai nu beau decat cel mult
7,5L/100km
,
dar daca te superi pe ei, calutii pot goli foarte repede rezervorul
), adica, in toamna
am reusit sa golesc mai bine de juma' de rezervor(~35L) pana la pitesti si inapoi si un
pic fatait prin pitesti , cu viteze ce nu pot fi descrise in detaliu acum
...
Va asigur ca atinge si depaseste viteza maxima constructiva, destul de usor
Atat tehnic cat si estetic, masina este foarte aproape de starea ei de noua ! In acest moment nu trebuie investit nici un ban in ea, are uleiul schimbat acum 1000km .
Pretul ei este
7777 Euro .
Daca reusesc sa imi vand Loganul(dc
i 85cp-200
mai intai, nissanul se retrage instant de la vanzare !
promit sa revin cu mai multe poze ...