OPEL VECTRA 2.0 DTI 16v
OPEL VECTRA CARAVAN ( ELEGANCE ), an fabricaţie 2001
Motor 2.0 DTI 16v - diesel (distribuţie pe lanţ)
Remapare ecu la ~ 130 cp
Culoare argintiu
Proprietar de aproape 5 ani, eu - persoana fizică
Dotări: Remapare ecu la ~ 130 cp
clima automata
CD cu mp3 Sony + CAR400
MID - computer de bord
Pilot automat - home made, in cautare de maneta originala
ABS
4 airbag
volan multifuncţional, reglabil īmbrăcat īn piele
inserţii mahon
2 geamuri electrice
geamuri heliomate IONIZATE(Send92)
scaune reglabile pe īnălţime şi lombar
tapiţerie pluş
oglinzi heliomate acţionate electric şi īncălzite
faruri reglabile electric
proiectoare ceaţă
īnchidere centralizată din telecomandă
cotieră (faţă; spate)
suport pahare
banchete spate rabatabile fracţionat
servodirecţie
jante aliaj
amortizoare sport
Bara fata spate de pe modelul 2,2 dti/2,6 i
frāne pe disc (faţă; spate)
2 chei cu telecomanda
Este adusa in tara din dec. 2006, inmatriculata 2007.
La RAR nu s-a putut citi seria motor, asa ca e fara serie
tel. 0766-999721
YM: angiolteanu
Pret 3700 euro sau schimb cu masina mai noua, motor cat mai mic si tot caravan. Ofer diferenta pana la 2000 E.
Alte cateva detalii:
Probleme marunte cum ar fi mici batai de la bucsile barii stabilizatoare, mici zgarieturi si defecte estetice, si o crapatura de 20 cm proaspata si eleganta pe parbriz.
Maneta de pilot automat home made, la un moment dat am avut originala, de fapt tocmai o cumparasem si montat de test, am vandut-o unui amic cu gandul ca o sa gasesc usor alta si a ramas asa:
Carcasa filtrului de motorina a disparut. In locul ei am pus un filtru mai simplu, de VAG. Am originalele, carcasa veche, una second si una noua, insa eu consider ca e mai bine cum am acum:
Parbrizul cu o crapatura. Dupa cunostintele mele, nu sunt probleme pana nu se intinde de la un cap la altul. Atunci probabil il voi schimba:
Unele mici semne ale trecerii timpului, la un inventar atent, se mai gasesc, cum ar fi zgarietura pe cupola de la antena statiei radio:
Ar mai trebui 2 cauciucuri, am pe undeva pe sub pat 4, tre sa le caut. Un polish si o curatare de interior ar fi binevenita.
Pentru mine nu sunt asa deranjante incat sa necesite remediere urgenta.
Consumul de lichide: Motorina 6,5 mediu cu AC on si viteze relativ ridicate
. "Best" consum, 3,4 l/100 km cu viteza de 55 km/h treapta 4.
Consumul de ulei este de 0,5-0,8 l / 10000 km, consum ce il pun pe seama unor mici pierderi de ulei oarecum invizibile si uzura a motorului. Altceva nu consuma
Pentru nepretentiosi, doar motorina si talpa.
Poze: