Modificari
Motor
turbina GT28RS
injectoare 470cmc
regulator 4bari
down pipe ls-cartec
evacuare custom MBM Tuning
traseu+downpipe izolat in azbest
galerie ATP
intercooler ulei Forge
intercooler aer marit
admisie Ls-cartec
filtru K&N duble flow
boost controler mecanic forge,
intrare -iesire intercooler Samco cu traseu scurt peste motor din inox
bujii denso iridium 7
bobine S3
blow off SSQV
Suspensie/tren de rulare
Suspensie reglabila Eibach pro street3, reglabila pe inaltime
bucsi power flex fata+spate(16 bucati)
cutie de viteze 6+1 trepte, schimbata
kit ambreiaj Sachs, stage 3
cadou ambreiaj si volanta de aluminiu Fidanza
jante ultraleggera 18
cauciucuri dunlop SP Sport 9000 225/40/18 noi
short shift reglabil Forge
bara de torsiune fata +spate eibach
bara de rigidizare fata+spate wiechers
Frane
frana fata Brembo GT kit
discuri frana spate Zimmermann
placute frana spate EBC redstuff
lichid frana Motul
Exterior
Body kit Leon Cupra R
Vopsea neagra cu perle rosii
Xenon
Interior
scaune Recaro piele
navigatie
ceasuri boost si presiune ulei Raid HP
suport Raid Hp
foot rest Raid Hp
pedalier Raid Hp
schimbator MOMO
pregatire muzica
Rezultat
350 HP, garantati de Ls Cartec Germania, cei care au venit cu kitul si softul, facut pe o masina similara
0-100 sub 5s
Viteza maxima peste 260
mentionez ca reviziile au fost facute la 5-6 mii km
foarte bine intretinuta
accept orice fel de verificare
Masina la baza a fost un Seat Leon 1,8 T 180HP, 4x4 din 2003, care a fost adusa in tara in 2006, la aproximativ 60 000 km cu gandul de a o tine pentru mine si a merge cu ea zi de zi, iar cand am nevoie de un surplus de putere sa se descurce onorabil, chiar si cu masini cu un renume sportiv. Dupa multe cautari si informari de pe diverse siteuri de specialitate, o data cu gasirea unor mecanici foarte buni si a informatiilor necesare am luat decizia de a-I monta o turbina mai mare, dar nu ceva extrem pentru a-I afecta fiabilitatea. Dovada acestui fapt fiind cei aproximativ 30 000 de km facuti fara nici un fel de probleme in configuratia actuala. Procesul de modificare a inceput prin intarirea rigiditatii masinii pentru a putea face fata puterii si a schimbarii diverselor componente ale motorului pentru rezistenta in timp.
Masina a fost ingrijita, cu motorul lasat sa mearga la relanti cateva minute, dupa fiecare drum pentru a proteja turbina si culminand cu uleiul schimbat la 4-5000 de km pentru a nu isi pierde proprietatile.
Motivul pentru care o vand este acela de a trece la o masina mai performanta.
AM FACTURI LA TOT TUNING-UL ADUS MASINII RESPECTIV 15MII EURO FARA EXAGERARE,ACCEPT ORICE TEST,ACCEPT UNELE VARIANTE,OFER SI CER SERIOZITATE
Date de Contact
Persoana de contact Virgil
Nr de telefon 0724392373
Email
virghiul29@yahoo.com