Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 05-11-08, 04:14   #31
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Conclizia este ca si programul de VAG hucreaza in mare parte cum a descris MotoMan, de cand am citit am cautat si eu cum face si restul, am dscoperit ca mari tuneri fac la fel rodajul motoarelor, deci ...

Sper ca saptamana asta sa primim de al audi programul de rodaj nou pentru 2.0 TFSI
OFFTOPIC (trist dar adevarat...) :
Hexer, uite care e treaba... nu am nici un dubiu ca te pricepi in ceea ce spui, ai si tu pareri si spui multe, dar ... ai o mare problema: invata sa scrii corect, uita-te pe monitor ce ai scris; pe urma s-au inventat semnele de punctuatie... si mai multe ... risti sa stie cainele tau mai multa romana decat tine ....
Spun asta din partea tuturor care s-au chinuit sa citeasca ce ai scris tu(cel putin in acest topic). Tinzi sa plictisesti lumea cu stilul tau de a te exprima, chiar daca POATE CHIAR AI DREPTATE , si spui foarte bine ceea ce spui... Dar... ... ..
__________________

`93 Lancia Thema 2.0i 16V TURBO LX 148kw
Objects in the mirror no longer matter.
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 07:37   #32
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Quote:
Originally Posted by semecristian View Post
OFFTOPIC (trist dar adevarat...) :
Hexer, uite care e treaba... nu am nici un dubiu ca te pricepi in ceea ce spui, ai si tu pareri si spui multe, dar ... ai o mare problema: invata sa scrii corect, uita-te pe monitor ce ai scris; pe urma s-au inventat semnele de punctuatie... si mai multe ... risti sa stie cainele tau mai multa romana decat tine ....
Spun asta din partea tuturor care s-au chinuit sa citeasca ce ai scris tu(cel putin in acest topic). Tinzi sa plictisesti lumea cu stilul tau de a te exprima, chiar daca POATE CHIAR AI DREPTATE , si spui foarte bine ceea ce spui... Dar... ... ..
Te cred, asi scrie eu mai corect, dar in 4 ani nu prea poti invata o limba straina pana la profunzimi. Discutia asta sa desfacurat pe mai ulte topicuri, concluzia e ca cine e interesat intelege, cine nu ori corecteaza ori lasa.
Pana ce angajes o secretara ramane scrisul, nici mie nu imi place dar asta e, nu am vreme sa invat si asta.

Cu respect
Hexer
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 08:04   #33
semecristian
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
semecristian's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[LANCIA]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Te cred, asi scrie eu mai corect, dar in 4 ani nu prea poti invata o limba straina pana la profunzimi. Discutia asta sa desfacurat pe mai ulte topicuri, concluzia e ca cine e interesat intelege, cine nu ori corecteaza ori lasa.
Pana ce angajes o secretara ramane scrisul, nici mie nu imi place dar asta e, nu am vreme sa invat si asta.

Cu respect
Hexer
RESTECTP atunci, nu stiam
Bafta.

ONTOPIC: e pe bune faza cu MotoMan, parte din ea. E valabil si la diesel, am avut pe mana de la 0km un logan 1.5dci si a mancat cox din primii KM, uleiul l-am schimbat la 500KM, arata urat de tot.Evident, mai intai a stat masina pornita vreo juma de ora, pentru axele cu came si restu. Dar pe urma cu ulei SuperSyn de la Mobil1 , are aceeasi culoare si acu pe la 7000km.. Asta din exp personala.
Desi unii spun ca e valabil doar la benzinare.. ca acolo urci in rpm sus de tot comparabil cu diesel...
Si da, este valabil pt motoare NOI, sau cu setul motor proaspat schimbat pe MAHLE, sau Kolbenschtift , sau Nural, in nici un caz Szakal.
semecristian is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 14:10   #34
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Orice automobil are nevoie de rodaj chiar daca se spune ca e prerodat.
Rodajul are o singura regula de baza sa nu fortezi la limita in rest poti saexploatezi optim normal.
Asezarea si definirea fetelor de contact vor asigura aluncare mai buna fara supraincingeri si uzuri nedorite.
500-1000km este pentru rodaj si nu incarcati masina
aviator is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 17:54   #35
Bogdan OCC
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Bogdan OCC's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 921
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[Old School Cars]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Ai citit linkul meu din primul post?
Bogdan OCC is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 21:56   #36
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

da, e citit si tradus corect, nu cum a dat yahoo translate
aviator is offline   Reply With Quote
Old 31-10-09, 17:25   #37
seliuc daniel

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 138
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

si pana la urma.....cum e mai bine??????????
seliuc daniel is offline   Reply With Quote
Old 31-10-09, 23:18   #38
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Cum a zis motoman, am gasit in foarte multi carti de tuning, ceea ce e scris aici de mine, si pot sa confirm de la multi autori a acestor carti (+experiente cu audi).



Ca si rodaj eu asi desparti rodajul axului cu coame, cel de segmenti si vibrochen / biele (deci rulmetni).
Asta din cauza ca rodajul axelor e bune sa efectuam la 2000 timp de 15-20 de minute la relantin, in asa fel ambele suprafete a coamlor este supus la forte egale. Tinand la 2000 este bun din mai multe cauze ori cum, cu motor rece nu avem voe sa iesim la rodaj si presiunea uleiului e mai mare decat la relantin.
Rodajul motorului in mers si in 3 reprize:
1. accelleratia pana la jumate si de la 2000 pana la 4000 in a 5-a, cum atingi 4000 lasi acceleratia ca sa intre in frana de motor, asta e important fiindca creaza vacuum in carter si scoate ramasitele din spatele segmentilor. Asta se face de 15 ori.
2. acceleratia la 3/4 la fel 2000-4000 si cum inainte lasi sa deaccelereze in frana de motor, la fel 15 ori
3. dai blana de la 2000-4000 si la fel fara de motor si asta de 15 ori.

Accelerarile relativ vielonte sunt impotande din cauza ca segmentii sunt apasati catre peretele cilindreei de presiunea din camera de ardere, daca asta nu e facut destul de violent segmentii "rotunjesc" si in viata nu o sa rodeze si gazele de ardere petrund in carter si fac acid din ulei...de sttra trebue schimbat frecvent ori la 10.000 ori fiacare jumat de an uleiul (asta evident in functie de folosire)

Aici trebue schimbat uleiul si filtrul.

Cand tot asta e gata putem iesi pe autostrada noapte si variand viteza constandt intre 80-130 ( ) sub o accelerare mai redusa, cu pedala cam pana la mijloc, aici faci rodajul virochenului si a bielelor, asta petnru 500-1000km.

Cand e gata iarasi schimbare de ulei si numai acum se pune unul sintetci, care ascunde si lubrificheaza mai bine decat ce mineral.

Last edited by Hexer; 31-10-09 at 23:29.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 01-11-09, 06:28   #39
seliuc daniel

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 138
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

merci pt raspunsul detaliat, sa mai risipit ceata. cat despre cunostintele tale de limba romana constat ca au crescut simtitor si nu pot decat sa-ti felicit straduinta. succese.
seliuc daniel is offline   Reply With Quote
Old 21-11-09, 11:01   #40
keenox

Stage 1
 
keenox's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 24
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

mi-am luat un mitsubishi lancer 2.0 diesel si trebuie sa-l iau luni. vreau sa fac rodajul ca la carte. pasii de aici se aplica si pt diesel? uleiul si filtrul de ulei am voie sa le schimb eu sau trebuie sa ma duc la mitsubishi cat e in garantie? pe unde mi-ati recomanda sa fac rodajul prin/pe langa bucuresti?
keenox is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -