Quote:
Originally Posted by icerw
ceva exemple mai clare ce am de facut ? banu nu e o problema
|
Pai daca banul nu e o problema cauta ceva care are deja turbina. Ca sa modifici un aspirat in turbo, pe linga admisie (incluzind intercooler) + evacuare completa e posibil sa-ti mai trebuiasca si alte garnituri de chiuluasa, alte pistoane, eventual tre' sa imbunatatesti sistemul de racire actual sau chiar sa-l schimbi, uneori chiar si alt bloc motor daca vrei sa treci de o anumita presiune in admisie. Decit sa dai citeva mii de euro pe turbarea motorului astuia (zic "citeva" pentru ca 2000 cit s-a spus pe aici mi se pare destul de putin) mai bine pastrezi masina asta sa te misti ziua cu ea in oras si sa-ti consume in continuare putin si dai 2-3-4k EUR pe ceva facut deja, fie turbo sau aspirat.
Banuiesc ca nu te gindesti ca iti va ramine acelasi consum, puterea provenind din capacitatea de a arde cit mai multa benzina (de asta se si baga aer fortat, sa fie cit mai mult), deci consum pe masura.