Dupa cum bine se stie acesta are penultimul motor 2.0 TDI de pe VAG - 140 cai declarati, deci nu cel common rail dar are turbina pusa la motorul de 170 de cai. Mai multe detalii aici:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/68852-mitsubishi-lancer-did-2-0-mastertuner.html
Pana acum ma gandeam la chipul Rallyart care il pun ei in service si astfel nu pierd garantia. Dar dupa ce mi-au zis ca exista, si ca a fost pus pe outlanderul cu acelasi motor, am aflat acum ca inca nu este compatibil si cu Lancerul nou
Tot imi spun unii oameni ca s-ar putea resofta, sau gasi solutii in asa fel incat sa fie pastrate setarile din fabrica si sa se revina la ele in cazul unei revizii sau ceva ce implica serviceul de la mitsu.
So? Care ar fi solutiile?
In principiu as vrea sa ii maresc puterea in limitele bunului simt, sa nu afectez prea rau motorul. M-ar interesa si schimbarea anumitor piese cu ceva care ar putea sa aduca ceva avantaje. Las aici sa se pronunte cei care se pricep mai bine.