Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-08-05, 10:57   #1
Spyder

Stage 4
 
Spyder's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 215
Default Filtru Sport Megane II

Am si eu o intrebare, am un Megane II BiCorp 2005 1,6 16v 115cp, si ma gandeam sa imi schimb filtrul stock cu unul sport. Intrebarea mea este, stie cineva daca imi pierd garantia la masina?? Merita sa-l schimb?? Ma gandeam sa iau un filtru calumea (am gasit unul pe la vreo 150 euro) oare merita?? Cati cai pot primi maxim din filtru?? Merci
__________________
Audi A8 4.2 tdi quattro - 2006 - Just loving it!
Spyder is offline  
Old 12-08-05, 11:39   #2
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

niciunul
UniculSGM is offline  
Old 12-08-05, 12:03   #3
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

va rog eu frumos faceti un GLOBAL ANOUNCEMENT in care sa le spuneti tuturor ca un filtru de aer ramane doar un filtru de aer si nu castigi nici un magar obosit in +
sunt destui care chiar cred ca un filtru de aer le dai CP, GET REAL
__________________

Daca ai ceva de zis, zi cu voce tare. Daca vrei sa taci, taci sa auzi numai tu.


alexutzu is offline  
Old 12-08-05, 14:23   #4
ZanDer

Stage 5
 
ZanDer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

poate nu da cai putere da in orice caz simtzi diferentza, eu cel putin am simtzit'o ...
ZanDer is offline  
Old 12-08-05, 14:36   #5
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Filtru de aer iti da ceva. E ceva in plus, dar nu mult. De exmplu cu CAI, castigi CP, dar pierzi Nm ...
zetemte is offline  
Old 12-08-05, 16:22   #6
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Daca mergeti cu filtre pline de praf, normal ca in urma montarii unuia conic,care e curat, ve-ti simtii o diferenta, logic.

Daca iti pui filtru conic in locul unuia de serie, curat, simti imediat diferenta. Incepe sa te doara capul de la zgomotul produs de aspiratia motorului

Cold air intake... cu cate grade oare aerul care intra in motor va fi mai rece decat in mod normal? cu 1-2 hai 3 grade celsius???
Oare cat de mult creste densitatea de oxigen din aer, pt a se simtii un plus de putere? cu 0.00.....1%
La un raliu unde o sutime face diferenta intre concurenti, se justifica sa zicem.

In urma carui rationament s-a ajuns la concluzia ca scade cuplul motorului? Cuplul motorului nu o sa scada niciodata in urma unei astfel de operatii. Ai auzit tu ceva, numai ca ai tinut minte gresit.

Lunginea galeriilor de admisie influenteaza turatia de cuplu maxim. Cuplul maxim nu va scade, si nici nu va creste. Va fi acelasi, numai ca va fi oferit de motor la o alta turatie, mai mare sau mai mica.

Sau ce ai auzit tu era legat de evacuare, de lungimea serpilor, de modul de legare(de ex la 4 cilindrii ---> 4-2-1 sau 4 in 1. In urma unui calcul, luand seama de turatia medie in care functioaneaza motorul (aplicatii pt strada sau raliu) se contruieste evacuarea, pt a oferii cuplu maxim la turatia dorita.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 12-08-05, 17:13   #7
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Daca mergeti cu filtre pline de praf, normal ca in urma montarii unuia conic,care e curat, ve-ti simtii o diferenta, logic.
si cu astea fiind zise.... I REST MY CASE
alexutzu is offline  
Old 12-08-05, 17:15   #8
Spyder

Stage 4
 
Spyder's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 215
Default

Am inteles, mai bine fac altceva cu banii decat sa-mi iau un filtru sport. got it. Ma bate gandu sa-mi iau nishe jenti pe 17\" sau 18\" are cineva ideea de unde pot sa-mi iau dar sa nu ma coste 1,000 euro ??
Spyder is offline  
Old 12-08-05, 18:13   #9
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

E vorba despre corolla T-sport. A facut dyno test inainte si dupa si asta a fost rezulatatul. A castigat 6 cai si a pierdut putin cuplu.

S-a dat si cu Corolla TS stock. Inainte de CAI, masini ajungau la finish amandoi in acelasi timp. Cand a montat CAI, castigea fiecare data.

Nu stiu cum e tin teorie, stiu cum a fost in practica.

E adevarat e altceva un CAI la motor Vvti-l sau Vtec si altceva la motor 1.6 aspirat, normal.
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline  
Old 12-08-05, 20:28   #10
KaiseR

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 89
Default

Singura diferenta e in capul vostru. Ca auziti sunetul de aspiratie; pt ca filtrul de aer de serie este si un amortizor de sunet.

O diferenta se poate sesiza in cazul motoarelor mai puternice si in plaja superioara de turatie.

Pentru masinile pana in 130 CP nu prea se simte o diferenta majora. Acelasi lucru poti sa il obtii si daca ii pui benzina cu cifra octanica mai mare.

Doar sunetul se modifica..................mama ce fuge!!!!


\"Wheeeeeee........zicea melcul pe carapacea testoasei!!\"
KaiseR is offline  
Old 12-08-05, 20:39   #11
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

se inchide . . . .
Ford_V6 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -