ms de raspuns
acu am inceput sa ma documentez,si din urmatoarele formule am aflat ca motorul meu la 7200 rpm cu o presiune de 7 psi masurata de ceas ar avea nevoie de 411 cfm.
Presure ratio=(14.7+boost):14.7
=21.7:14.7
=1.47
Am folosit in calculatie boost de 7 psi fiindca asta inseamna 0.48 BAR si dupa parera mea,fara modificari interne ale motorului si scaderea raportului de compresie,ar fi o valoare peste care ZIC EU ca nu ar merita riscul sa urc.Dar asta voi vedea dupa ce documentatia mea va progresa
Airflow rate in conditiile in care motorul este aspirat
Airflow rate=(cid x rpm x 0.5 x Ev):1728
2.6l=158 cid
transformare din cubic inch displacement in litri
http://www.thedirtforum.com/litercalc.htm
deci,Airflow Rate=(158 x 7200 x 0.5 x 0.85):1728
= 279.79 cfm
Airflow in conditii de boost=Presure Ratio x Airflow Rate
=1.47 x 279.79
=411.29 cfm
Din graficul care mi l-ai furnizat vad ca la rpm de 7200 airflow este de 687 cfm,cam mare fata de ce mi-a reiesit din calculatie,deci,ce se intampla din cauza ca acest compresor are capacitate de airflow mai mare???va creste si presiunea??
De obicei se cauta un compresor care sa potriveasca exact la cerintele motorului sau se pot face reglaje?
La boost exista acea supapa dar ar fi frumos sa "refiuleze"cand inchid brusc clapeta de acceleratie,nu atunci cand compresorul meu de la 4500 de ture incepe sa dezvolte mai mult de 0.5 BAR!!!
Nu?
Ma mai documentez
Cu respect