Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
18-09-07, 22:45
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,231
Member of: [VW] [DACIA] [2 Roti]
|
cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
dupa cum zice si titlul m-ar interesa cum pot sa fac rost de mai multi cai dintr-un motor de 1,8 75de cp
desigur cel mai usor ar fi sa pun un vr6
dar totusi as incerca fara sa schimb motorul stock
multumesc si astept pareri
|
|
|
26-09-07, 20:57
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
sa inteleg ca ai motor de vw, pe carburatie?...nush daca ai ce face prea mult, doar sa il pui pe injectie, si atunci pui si o chiuloase de 16 valve, apoi poate un ax cu came, si de ce nu un compresor g60, care e si pe corado, deci daca gasesti unu bun, e ........ de vis:P
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
26-09-07, 22:53
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Quote:
Originally Posted by bzsa
dupa cum zice si titlul m-ar interesa cum pot sa fac rost de mai multi cai dintr-un motor de 1,8 75de cp
desigur cel mai usor ar fi sa pun un vr6
dar totusi as incerca fara sa schimb motorul stock
multumesc si astept pareri
|
Daca imi aduc aminte cam 90% din motorul tau seamana cu G60-ul, fa rost de una si ai rezolvat problema, altfel nu ai cum sa faci, max 100cai, dar si aia costa mai mult decat un motor G60 care este deja la 150-160 cai si in asa fel poti pastra si blocul, deci nu trebue alte acte si porcarii la politie!!!
daca te intereseaza iti zic cum trebue facut sa si mearga cum trebue (adica ectronica digifan(ceea din fabrica la G60) + turbo = ~200-250cai)
|
|
|
27-09-07, 19:54
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
hexer am mai facut si eu un topic pe tema asta, unde erai pe atunci?
sunt si eu interesat. am acelasi motor 75 cai...
|
|
|
27-09-07, 20:30
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Motorul vostru si motorul G60 este foarte asemenator, mai bine zis are cateva modificari minore pentru suportarea plusului de putere.
Montarea turbo nu e o mare probleme a motorul respectiv fiingca deja este facut ca un motor suflat, are o electronica corespunzatoare. Daca puneti un T3 merge perfect la 1-1.3 bar cu un unichip si injectoare mai mari. Asa ajungi la ~250 de cai, cate o data si mai mult, depinde de preapararea motorului.
Daca nu vrei asa mult se poate face numai prin schimbarea fuliei de la G-lader (compresor) de la 80mm la 70mm, impreuna cu asta un regulator de presiune de benzina.
|
|
|
28-09-07, 00:30
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
poti sa dai ceva mai multe detalii, cam ce modificari trebuie facute?
pt turbina cred ca e mai complicat de cat pt compresor (g60)...
|
|
|
28-09-07, 01:32
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Exact ce a scris Eagleee.
Prin schimbarea fuliei compresorului presiune va urca de la 0.8 bar pana la 1.1 bar, inca un intercooler si ai rezolvat o alimentare cu aer corespunzetor (relatib nu te costa mult). Cu regulatorul de presiune la rampa de benzina (un robinet cu manometru...) rezolvi problema plusului de carburant. Si ca totul sa mearga ca ceasul mai adaugi si resoft (mia bine unichip) pentru modificarea avansului si timpilor de injectie). Pui o evacuare correcta si ai rezolvat problema motorului, acuma vina problema ambreaj-cutie
Ceea mai usor sa scoti motorul dintr-un corrado, golf mk2, passat 35i si pastrezi totul in afara de bloc (fiindca aia o sa raman al tau, originalul). Si construesi un motor nou...cat de cat.
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
Loc sub capita ai destul, totul o sa intre la fix, fara multa mesterie.
|
|
|
28-09-07, 01:33
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Exact ce a scris Eagleee.
Prin schimbarea fuliei compresorului presiune va urca de la 0.8 bar pana la 1.1 bar, inca un intercooler si ai rezolvat o alimentare cu aer corespunzetor (relatib nu te costa mult). Cu regulatorul de presiune la rampa de benzina (un robinet cu manometru...) rezolvi problema plusului de carburant. Si ca totul sa mearga ca ceasul mai adaugi si resoft (mia bine unichip) pentru modificarea avansului si timpilor de injectie). Pui o evacuare correcta si ai rezolvat problema motorului, acuma vina problema ambreaj-cutie
Ceea mai usor sa scoti motorul dintr-un corrado, golf mk2, passat 35i si pastrezi totul in afara de bloc (fiindca aia o sa raman al tau, originalul). Si construesi un motor nou...cat de cat.
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
Loc sub capita ai destul, totul o sa intre la fix, fara multa mesterie.
|
|
|
28-09-07, 13:36
|
#9
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Quote:
Originally Posted by Hexer
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
|
Hexer, dezvolta subiectul, te rog. E interesant. Am mai auzit chestia asta undeva dar nu am amanunte: cite grade la una si cite la cealalta! De la care serie motor de 1,8 aspirat (PF, DX...) se potriveste? Si alte amanunte...
Multumesc!
|
|
|
28-09-07, 14:49
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
Seria exacta cauta aici, undeva am citit, am mai folosit si la TDI idea(axa venea de la un SDI) dar eu zic ca mai usor sa faci prietenie cu baietii de la dezmembrari si inceaca care cum potriveste si cu aia cum merge motrul, dar o fulie reglabila e necesar ca sa poti regla ca lumea.
Apropo, stiti ce inseamna Vento?
In italiana Wind
Last edited by Hexer; 28-09-07 at 14:51.
|
|
|
28-09-07, 19:17
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
|
|
|
29-09-07, 22:46
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
am mai frunzarit topicul asta cu ceva timp in urma si zicea cineva ca difera canalele de ungere din blocu motor de la g60. deci transplantul asta s-ar putea sa nu dea chiar rezultatele dorite...
__________________
|
|
|
30-09-07, 16:44
|
#13
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
o supra alimentare...un turbo...metode sunt multe bani si timp sa fie
|
|
|
15-10-07, 12:06
|
#14
|
Stage 2
Join Date: Jan 2007
Posts: 28
Member of: [AUDI]
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
O alta varianta este sa treci la un motor 1,8 8V cod motor Dz de 112cai ( pus pe G1 GTi ) care e mult mai fiabil sau daca nu poti trece la un 1,8 16V (139 Cp) . Despre motorul G60 nu stiu mare lucru . Compresorul din cte stiu e veriga slaba .
Sau daca vorbim de motoare mai noi ar veni la fix un 1,8T (150 , 180 Cp). Bani sa fie !
|
|
|
15-10-07, 22:43
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp
la 1,8 T cam greu cu omologarea. ar fi cam 1200 euro motorul fara cutie (difera in functie de cati cai dezvolta)+ cutia+manopera+RAR-u, omologatu la asa ceva costa o avere. te invarti in final la vreo 5000 de euro zic eu.
|
|
|
|
|