Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 18-09-07, 22:45   #1
bzsa

Stage 5
 
bzsa's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,231
Member of:
[VW]
[DACIA]
[2 Roti]
Default cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

dupa cum zice si titlul m-ar interesa cum pot sa fac rost de mai multi cai dintr-un motor de 1,8 75de cp
desigur cel mai usor ar fi sa pun un vr6
dar totusi as incerca fara sa schimb motorul stock
multumesc si astept pareri
bzsa is offline   Reply With Quote
Old 26-09-07, 20:57   #2
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

sa inteleg ca ai motor de vw, pe carburatie?...nush daca ai ce face prea mult, doar sa il pui pe injectie, si atunci pui si o chiuloase de 16 valve, apoi poate un ax cu came, si de ce nu un compresor g60, care e si pe corado, deci daca gasesti unu bun, e ........ de vis:P
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 26-09-07, 22:53   #3
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Quote:
Originally Posted by bzsa View Post
dupa cum zice si titlul m-ar interesa cum pot sa fac rost de mai multi cai dintr-un motor de 1,8 75de cp
desigur cel mai usor ar fi sa pun un vr6
dar totusi as incerca fara sa schimb motorul stock
multumesc si astept pareri
Daca imi aduc aminte cam 90% din motorul tau seamana cu G60-ul, fa rost de una si ai rezolvat problema, altfel nu ai cum sa faci, max 100cai, dar si aia costa mai mult decat un motor G60 care este deja la 150-160 cai si in asa fel poti pastra si blocul, deci nu trebue alte acte si porcarii la politie!!!
daca te intereseaza iti zic cum trebue facut sa si mearga cum trebue (adica ectronica digifan(ceea din fabrica la G60) + turbo = ~200-250cai)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 27-09-07, 19:54   #4
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

hexer am mai facut si eu un topic pe tema asta, unde erai pe atunci?
sunt si eu interesat. am acelasi motor 75 cai...
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 27-09-07, 20:30   #5
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Motorul vostru si motorul G60 este foarte asemenator, mai bine zis are cateva modificari minore pentru suportarea plusului de putere.
Montarea turbo nu e o mare probleme a motorul respectiv fiingca deja este facut ca un motor suflat, are o electronica corespunzatoare. Daca puneti un T3 merge perfect la 1-1.3 bar cu un unichip si injectoare mai mari. Asa ajungi la ~250 de cai, cate o data si mai mult, depinde de preapararea motorului.
Daca nu vrei asa mult se poate face numai prin schimbarea fuliei de la G-lader (compresor) de la 80mm la 70mm, impreuna cu asta un regulator de presiune de benzina.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 00:30   #6
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

poti sa dai ceva mai multe detalii, cam ce modificari trebuie facute?
pt turbina cred ca e mai complicat de cat pt compresor (g60)...
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 01:32   #7
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Exact ce a scris Eagleee.
Prin schimbarea fuliei compresorului presiune va urca de la 0.8 bar pana la 1.1 bar, inca un intercooler si ai rezolvat o alimentare cu aer corespunzetor (relatib nu te costa mult). Cu regulatorul de presiune la rampa de benzina (un robinet cu manometru...) rezolvi problema plusului de carburant. Si ca totul sa mearga ca ceasul mai adaugi si resoft (mia bine unichip) pentru modificarea avansului si timpilor de injectie). Pui o evacuare correcta si ai rezolvat problema motorului, acuma vina problema ambreaj-cutie
Ceea mai usor sa scoti motorul dintr-un corrado, golf mk2, passat 35i si pastrezi totul in afara de bloc (fiindca aia o sa raman al tau, originalul). Si construesi un motor nou...cat de cat.
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
Loc sub capita ai destul, totul o sa intre la fix, fara multa mesterie.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 01:33   #8
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Exact ce a scris Eagleee.
Prin schimbarea fuliei compresorului presiune va urca de la 0.8 bar pana la 1.1 bar, inca un intercooler si ai rezolvat o alimentare cu aer corespunzetor (relatib nu te costa mult). Cu regulatorul de presiune la rampa de benzina (un robinet cu manometru...) rezolvi problema plusului de carburant. Si ca totul sa mearga ca ceasul mai adaugi si resoft (mia bine unichip) pentru modificarea avansului si timpilor de injectie). Pui o evacuare correcta si ai rezolvat problema motorului, acuma vina problema ambreaj-cutie
Ceea mai usor sa scoti motorul dintr-un corrado, golf mk2, passat 35i si pastrezi totul in afara de bloc (fiindca aia o sa raman al tau, originalul). Si construesi un motor nou...cat de cat.
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
Loc sub capita ai destul, totul o sa intre la fix, fara multa mesterie.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 13:36   #9
corraptor_evo
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
corraptor_evo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Inca ceva, pastreaza axa cu came de la aspirat si pune in chiuasa G60 (motiv, axa sport la turbo ~o axa obisnuita la un aspirat).
Hexer, dezvolta subiectul, te rog. E interesant. Am mai auzit chestia asta undeva dar nu am amanunte: cite grade la una si cite la cealalta! De la care serie motor de 1,8 aspirat (PF, DX...) se potriveste? Si alte amanunte...
Multumesc!
__________________
VW Corrado VRTurboSyncro... Live!
Raise the boost and praise the Lord!
http://www.corradodatabase.com/index...orrado&id=3020
corraptor_evo is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 14:49   #10
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

Seria exacta cauta aici, undeva am citit, am mai folosit si la TDI idea(axa venea de la un SDI) dar eu zic ca mai usor sa faci prietenie cu baietii de la dezmembrari si inceaca care cum potriveste si cu aia cum merge motrul, dar o fulie reglabila e necesar ca sa poti regla ca lumea.

Apropo, stiti ce inseamna Vento?
In italiana Wind

Last edited by Hexer; 28-09-07 at 14:51.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 19:17   #11
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

UPS...am uitat lincul

http://forums.vwvortex.com/zeromain?id=3
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 22:46   #12
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

am mai frunzarit topicul asta cu ceva timp in urma si zicea cineva ca difera canalele de ungere din blocu motor de la g60. deci transplantul asta s-ar putea sa nu dea chiar rezultatele dorite...
__________________
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 16:44   #13
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

o supra alimentare...un turbo...metode sunt multe bani si timp sa fie
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 12:06   #14
ManiacuV6

Stage 2
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 28
Member of:
[AUDI]
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

O alta varianta este sa treci la un motor 1,8 8V cod motor Dz de 112cai ( pus pe G1 GTi ) care e mult mai fiabil sau daca nu poti trece la un 1,8 16V (139 Cp) . Despre motorul G60 nu stiu mare lucru . Compresorul din cte stiu e veriga slaba .
Sau daca vorbim de motoare mai noi ar veni la fix un 1,8T (150 , 180 Cp). Bani sa fie !
ManiacuV6 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 22:43   #15
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: cum pot sa scot mai mult din motor de 1,8 75de cp

la 1,8 T cam greu cu omologarea. ar fi cam 1200 euro motorul fara cutie (difera in functie de cati cai dezvolta)+ cutia+manopera+RAR-u, omologatu la asa ceva costa o avere. te invarti in final la vreo 5000 de euro zic eu.
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -