am intrat pe topicul tau din curiozitate
observ ca vrei sa o modifici cu bani putini, cat mai putini..in fatza blocului
de aveai si tu un garaj macar..
trecem peste toate post-urile de mai sus si sa iti raspund la intrebare, cu ceea ce cred eu :
1) curatenie sub capota
2) schimbare furtune vechi, contacte vechi , ulei , bujii ,filtre - neaparat
3)filtru sport in cutia originala , eventual conic cu o adaptare (RETINE CA FILTRUL SPORT TREBUIE INTRETINUT - ARE UN ULEI PENTRU TREABA ASTA, SI ESTE MAI BUN DECAT UNUL STOCK DEOARECE SE POATE CURATA SI UNUL DE CALITATE POATE FILTRA MAI MULT AER) dar nu scoti 2-4 cai din el..nu te baza pe asta..dar poate te ajuta in ajungerea la cei 82 de cai anuntati cu batai in piept de catre producator - nu sunt adeptul acestei modificari..unul in cutia originala este cel mai ok in opinia mea..
4) curatarea amanuntita a carburatorului, si sa cumperi un kit de reparatie pentru el (garniturile) ..in bucuresti gasesti la AL PADRINO.. in orasul tau ..nu stiu ce sa iti spun
5) verifica-ti presiunea in cauciucuri, VERIFICA FRANELE , aeriseste-le (cu ajutorul unui profesionist) .. macar asta sa mearga -SAFETY FIRST!!
cam atat poti sa ii faci cu "buget " mic sa zic asa.. mai multe ..depinde de buzunarul tau, dar daca tot ai niste bani mai multi si vrei sa te distrezi..cumpara-ti un motor mai mare , tot fiat , tot de ritmo, monteaza-l si distreaza-ta cu ea si aia e..cand ii vine vremea sa se strice las-o si apuca-te de alta masina , ca nu a fost un model deosebit si nu mai are deosebit de mult de "trait" oricum..
altceva nu ramane de spus.. treci la treaba! bafta !
*am decis sa ignor discutia de mai sus complet..
te incurci in ce spui.. evacuarea de inox nu se merita la masina ta.. este facuta praf in materie de tinichigerie si trebuie sa o faci sa mearga BINE inainte sa incerci sa bagi alti bani in ea
carburatorul trebuie doar reglat..daca bagi mai multa benzina nu o poti arde daca nu primesti mai mult aer, dar motorul "ia " o cantitate fixa de aer, ca doar e aspirat si nu poti umbla la presiunea de la turbina..
nu sunt adeptul filtrului sport..dar poate te incalzeste pe tine cu ceva ca posezi unul pe masina..