Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-09-12, 15:11   #1
el_haiduc

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 3
Post 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Salut

Tocmai mi-am luat un FORD MONDEO TITANIUM din 2009 , 1.8 TDCI 125 CP sunt incantat de masina la toate capitolele mai putin putere , mi se pare cam lenesa inainte de actuala masina am avut Ford Mondeo Ghia din 2005 2.0 TDI 131 CP rupeaaa cel putin pt mine era destul cum pot sa cresc puterea la motorul de pe actuala masina cel de 1.8 TDCI 125 cp ??? am auzit de chip-tunning , va rog ajutatima cu ceva sfaturi :

- Unde se pot pune Chip-tunning-uri ?
- Imi va afecta aceasta modificare motorul masini ( Turbo si alte aleee ) ?
- Cu cat la % se mareste consumul ?
- Va trebui sa fac revizia mai des ?
- va incepe masina sa scoata fum ?

Plsss HELPPPP !!!
el_haiduc is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 16:17   #2
pisiku90s

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 60
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Quote:
Originally Posted by el_haiduc View Post
Salut

Tocmai mi-am luat un FORD MONDEO TITANIUM din 2009 , 1.8 TDCI 125 CP sunt incantat de masina la toate capitolele mai putin putere , mi se pare cam lenesa inainte de actuala masina am avut Ford Mondeo Ghia din 2005 2.0 TDI 131 CP rupeaaa cel putin pt mine era destul cum pot sa cresc puterea la motorul de pe actuala masina cel de 1.8 TDCI 125 cp ??? am auzit de chip-tunning , va rog ajutatima cu ceva sfaturi :

- Unde se pot pune Chip-tunning-uri ?
- Imi va afecta aceasta modificare motorul masini ( Turbo si alte aleee ) ?
- Cu cat la % se mareste consumul ?
- Va trebui sa fac revizia mai des ?
- va incepe masina sa scoata fum ?

Plsss HELPPPP !!!
1)Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine insa din ce am aflat eu si din ce m-am documentat pot sa iti spun urmatoarele : Ai de ales intre firmele consacrate de la noi si aici depinde doar de tine pe cine lasi sa iti umble la masina .Ca si firme eu din ce am citit,auzit si vazut as alege dintre (RBN Tuning, Racing Code, PowerTech) Daca tu ai bani de aruncat in sus si nu te uiti la sume de 500 - 800 euro vezi ca ai si Revo , SKN si altii.

2)Cu un soft la o firma buna nu cred ca trebuie sa sufere nici o componenta a masinii mai ales ca masina este de un an bun si din cate cunosc nu exista probleme la motoarele respective ,eu fiind fost detinator de ford focus 1.8 TDCI.

3)La consum am prieteni care au vazut si valori de 0.5l / 100km in creste dar am vazut si masini resoftate care merg pe valori un pik mai mici fata de stoc asa ca nu o sa ai probleme in ceea ce priveste consumul asta daca nu cei 30 de cp care ii castigi o sa ti-se urce la cap si o sa ii folosesti intens.

4)Reviziile masinii este bine sa le faci undeva la 10.000 km cel putin eu asa le fac la mine pentru ca suntem o tara mai "speciala" unde masina este pornita de sute de ori aiurea si unde exista bruscari ale motoarelor mai mult decat intr-o tara cu o structura rutiera buna.(totusi daca o ai in garantie este bine sa le faci cand scrie in manual dar dupa multe dispute pe faza cu reviziile am hotarat ceea ce ti-am scris mai sus)

5)Masina nu are cum sa scoata fum atat timp cat nu se umbla la evacuare si aici ma refer la eliminarea catalizatorului si a tobei finale sau daca prin resoftare cel care iti creeaza softul nu iti face un avans prea mare la calculatorul de injectie.

Numai bine si sper ca am putut sa iti fiu de folos!
pisiku90s is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 18:07   #3
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Quote:
Originally Posted by pisiku90s View Post
5)Masina nu are cum sa scoata fum atat timp cat nu se umbla la evacuare si aici ma refer la eliminarea catalizatorului si a tobei finale sau daca prin resoftare cel care iti creeaza softul nu iti face un avans prea mare la calculatorul de injectie.
fă-ți soft la RBN pe mașină diesel cu hardware stock și să vezi ce te transformi în tractor....desigur referindu-mă din pdv. al cantității de fum emise când mașina e forjată. la „grătare” mai veneau băieți cu diverse tractorașe cu sticker RBN pe fund...și după ce plecau tăiam fumul cu cuțitul să vedem la finnish. nu-l acuz pe om de malpraxis, dar pe stradă și nu numai cam asta am observat. de asemenea am un amic care a avut o mașină diesel de care a fost foarte mulțumit după resoftare la acest tuner, dar scotea fum cu tonele.
după câțiva ani de documentare(am ceva timp liber), mie unul nici măcar nu mi-ar trece prin cap...nici măcar vag și distant să-mi fac un reglaj al soft-ului în alte condiții decât live pe dyno

încă o precizare: nu vreau să se înțeleagă greșit. Am zis RBN pentru că a fost pus în listă, dar nu se întâmplă exclusiv acolo
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 19:14   #4
pisiku90s

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 60
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
fă-ți soft la RBN pe mașină diesel cu hardware stock și să vezi ce te transformi în tractor....desigur referindu-mă din pdv. al cantității de fum emise când mașina e forjată. la „grătare” mai veneau băieți cu diverse tractorașe cu sticker RBN pe fund...și după ce plecau tăiam fumul cu cuțitul să vedem la finnish. nu-l acuz pe om de malpraxis, dar pe stradă și nu numai cam asta am observat. de asemenea am un amic care a avut o mașină diesel de care a fost foarte mulțumit după resoftare la acest tuner, dar scotea fum cu tonele.
după câțiva ani de documentare(am ceva timp liber), mie unul nici măcar nu mi-ar trece prin cap...nici măcar vag și distant să-mi fac un reglaj al soft-ului în alte condiții decât live pe dyno

încă o precizare: nu vreau să se înțeleagă greșit. Am zis RBN pentru că a fost pus în listă, dar nu se întâmplă exclusiv acolo
Ai zis asa taiai fumul cu cutitul sa vezi finish-ul pai este perfect normal ce zici citeste ce vrea cel care a initiat acest topic el vrea practic un soft pe masina stage 1 nu vrea sa participe la cursele de care vorbeai tu fie ele ilegale sau legale. Si exact cum ti-am spus DACA TE DUCI LA CURSE E CLAR CA SCOTI TOT CE INSEAMNA FILTRE SI CATALIZATOR. Daca vrei sa denigrezi pe cineva nu conteaza ca e Racing code / RBN-Tunning / TCM / powertech /revo etc. demonstraza concret de ce nu sunt ei buni ca tunneri da un exemplu clar (Am eu un diesel motor xxl si am facut soft la el si mi-a facut masina praf. Si acuma nu imi da exemplu omului acela si Insignia care a facut 3 softuri unu peste altu si spera sa faca 500 de cp din masina mintind fiecare tunner)

Nu sunt Dealer la nici unu dintre ei asta sa se inteleaga clar si nici nu cunosc pe vreunu personal insa din ce am citit pe aici , pe alte forumuri RBN l-am pus primul pentru ca sincer nu poti sa zici nimic cand spun ca proiectele pe care le-a facut sunt absolut wow(si aici vorbim de masini cumparate pe firma sau personal nu masinile altora),iar pe 2 Racing code pentru ca abia astept sa vad Subarul ala care va rupe gura targului.
pisiku90s is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 23:24   #5
el_haiduc

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 3
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Ca sa ma inteleaga toti care vor vizita acest Topic , nu sunt practicant de curse pur si simplu nu ma ajuta deloc in depasiri , nu va ganditi ca fortez depasirile insa cand ma inscriu intr-o depasire nu ma ajuta cred ca e masina grea pt motorul si caluti care ii are , referitor la ce pot sa ii fac sa ii maresc puterea fie Chip-tunning sau ce se mai face nu imi doresc decat :

- sa nu inceapa sa scoata fum ca nebuna de ex acum nu scoate deloc deloc
- sa nu am probleme in viitor cu Turbo sau alte elemente de la motor din cauza acestei modificari

In rest daca se modifica consumul cu 1l in plus nu e problema iar revizia o fac la 10 mi km mereu , tocmai am facuto zilele trecute si revizia si distributia
Deci ce ziceti pe cine recomandati sa imi poate satisface cerintele
el_haiduc is offline   Reply With Quote
Old 21-09-12, 08:05   #6
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Quote:
Originally Posted by pisiku90s View Post
Ai zis asa taiai fumul cu cutitul sa vezi finish-ul pai este perfect normal ce zici citeste ce vrea cel care a initiat acest topic el vrea practic un soft pe masina stage 1 nu vrea sa participe la cursele de care vorbeai tu fie ele ilegale sau legale. Si exact cum ti-am spus DACA TE DUCI LA CURSE E CLAR CA SCOTI TOT CE INSEAMNA FILTRE SI CATALIZATOR. Daca vrei sa denigrezi pe cineva nu conteaza ca e Racing code / RBN-Tunning / TCM / powertech /revo etc. demonstraza concret de ce nu sunt ei buni ca tunneri da un exemplu clar (Am eu un diesel motor xxl si am facut soft la el si mi-a facut masina praf. Si acuma nu imi da exemplu omului acela si Insignia care a facut 3 softuri unu peste altu si spera sa faca 500 de cp din masina mintind fiecare tunner)

Nu sunt Dealer la nici unu dintre ei asta sa se inteleaga clar si nici nu cunosc pe vreunu personal insa din ce am citit pe aici , pe alte forumuri RBN l-am pus primul pentru ca sincer nu poti sa zici nimic cand spun ca proiectele pe care le-a facut sunt absolut wow(si aici vorbim de masini cumparate pe firma sau personal nu masinile altora),iar pe 2 Racing code pentru ca abia astept sa vad Subarul ala care va rupe gura targului.
Ce inseamna proiecte wow???? Ca mai ne uitam si noi pe iutub la curse si nu prea se vad proiectele alea wow. Sau nu vor sa arate oamenilor ce proiecte wow au facut ei?
Ca sa nu mai zic de masini diesel facute custom ca... nu prea sunt.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 21-09-12, 08:57   #7
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

daca este edc17 nu ai ce cauta la rabane, care ete si scump la ce stie sa faca: https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...leme-soft.html.
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 13:35   #8
Motor

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 534
Default Re: 2009 FORD MONDEO TITANIUM 1.8 TDCI cum fac rost de caluti ? sfaturi va rog ..

Recomand POWERTECH...ai de ales BUZAU, BRASOV sau CLUJ
Motor is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -