Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
03-05-13, 20:12
|
#76
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Temperatura admisie!
Lol! Saracul meu ,,2.5 Tdi''(2.2T) merge doar cu 160cp cu1.7 cilindrii, mai ramane restul pana la 5 . E f greu sa gasesti caiutzii aceeia(160) dintr un motor de 1.6 zic eu artificiile astea cu garnitura etc nu ti vor astampara setea de putere, trebuie sa te bagi bine in chiuloasa la modificat, portat etc ceea ce nu e ieftin deloc si in final nu vei avea super cresteri in putere.Daca vrei o masina cu potential in putere trebuie de orientat spre un motor turbo, si cea mai buna varianta la noi ar fi 1.8t remapat 220cp e suficient pentru o masina de zi cu zi.Sunt destule masini ieftine cu motorizarea asta .Uite aici potential la un 1.8 t dar cu ,,ceva'' investitie:[url]https://www.youtube.com/watch?v=rLSJUjEEciM amicu meu care a facut motorul nu a avut curaj sa fie plimbat de proprietar lol el insusi avand masina asta https://www.youtube.com/watch?v=4IxBGwmVDKc .
__________________
UrS4 Revo SmS ....PS! Sold
(Check my photo album )
S2 coupe
(entry level 300+)
Last edited by costash; 03-05-13 at 20:14.
|
|
|
03-05-13, 22:15
|
#77
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Temperatura admisie!
Costash, omu are un Corsa 1.6 16v destul de modificat pentru un aspirat.
Motor muncit de el cu placere din cate am vazut pe topicul lui.
Merita respectul nostru pentru ca se chinuie sa stoarca un aspirat in loc sa arunce un LET pe masina si sa scape de grija cailor.
Sunt multi care participa la drag racing de ani de zile si nu stiu ce e aia portare de chiulasa.
Comparatia cu 2.5tdi e putin deplasata, orice indian cu 250E in buzunar isi face un soft la tdi-u si castiga in 5 minute cat ai muncit tu la aspirat in 2 ani.
Daca singura ta placere e sa bati un 2,5tdi la semafor, ai muncit degeaba la masina.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
04-05-13, 00:16
|
#78
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: Temperatura admisie!
Hai ca am poluat topicul lui Adrian. Va raspund pe P.M.
|
|
|
04-05-13, 12:44
|
#79
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Temperatura admisie!
Tot respectul pentru Nel pentru pasiunea lui, nu se pune in discutie asta.Dar pana la urma setea asta de putere bat o focul nu va fi astamparata doar cu upgrade-urile astea.Crede ma nici acum nu sunt total multumit de putere, dar trebuie sa combin utilul cu placutul deocamdata masina fiind una de familie.Asta era ideea..setea de putere nu se va diminua si trebuie la un moment dat sa faci anumite decizii cum ar fi schimbarea masinii cu una cu potential in care cu adevarat merita de investit timp si bani.Opinia mea.
|
|
|
05-05-13, 23:06
|
#80
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
|
Re: Temperatura admisie!
Quote:
Originally Posted by Nel Biggson
Cupeist, e buna garnitura in mers nu in stationare. Masuratorile le-am facut dupa ce am mers cu masina 30 de minute. Temperatura a scazut cu 30 grade in galeria de admisie.
Costash, asa e la aspirate, ciupesti 2 cai de aici, 3 de dincolo si asa faci 160 cp din 1,6 aspirat. Si te miri cand te fac la semafor cu motorul tau turbodiesel de 2,5!
|
Eu zic sa faci masuratorile in mers nu in statioanare si dupa aia mai vorbim.Eu pun pariu ca nu o sa fie diferente mai mari de 4-5 grade!
|
|
|
05-05-13, 23:32
|
#81
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: Temperatura admisie!
Pe ce te bazezi cand spui asta?
Fa-ma sa inteleg de ce in mers sunt doar 4-5 grade diferenta?
|
|
|
06-05-13, 09:46
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Mar 2011
Posts: 224
|
Re: Temperatura admisie!
Mare prostie ai spus, în mers temperatura va fi mai mică, din cauza curenţilor de aer frontali care intră prin grila maşini,
|
|
|
06-05-13, 11:10
|
#83
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Temperatura admisie!
Omul probabil se refera la temperatura aerului nu la temperatura admisiei in sine.
Rolul galeriei de admisie nu este de a raci aerul asa ca nu isi va aduce un aport semnificativ la racirea acestuia.
Aerul chiar nu sta suficient de mult prin admisie si nici elemente cu scopul racirii nu are cum sunt aripioarele de disipare a temperaturii de pe ic.
Cu siguranta separarea termica a admisiei de chiulasa are un aport pozitiv dar intrebarea e daca merita deranjul.
|
|
|
06-05-13, 22:59
|
#84
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
|
Re: Temperatura admisie!
M-am referit la faptul ca aerul, in mers, raceste admisia cu si fara garnitura termoizolanta.Diferenta va fi mica cu si fara garnitura de cca 4-5 grade.Un test dyno este irelevant atita timp cit nu se simuleaza si curgerea aerului.Practic trebuie realizat intr-un tunel aerodinamic.Totusi fa masuratorile si in mers!
|
|
|
07-05-13, 01:01
|
#85
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Temperatura admisie!
Nu e chiar asa.
Galeria daca o izolezi termic de motor cu acea garnitura va fi cu siguranta mult mai rece decat fara. Gandeste-te ce temperatura are chiulasa la motorul tau si ca temperatura aia e transferata galeriei.
Ca aerul sa o raceasca , practic absoarbe acea caldura.Ori caii se obtin din aer cat mai rece adica mai mult.
Izoland termic galeria, aerul nu o mai raceste de la 90 de grade ci de la 45. E un castig.
|
|
|
07-05-13, 01:24
|
#86
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: Temperatura admisie!
Abia acum am inteles ce vrei sa spui Cupeist. Adica curgerea aerului pe sub capota in timpul mersului raceste admisia.
Pai in cazul asta am masurat asa cum vrei tu, adica in timpul mersului. Ca sa am conditii asemanatoare, intr-o zi cand erau 37 grade afara am mers 30 min. prin oras cu masina avand montat traductorul pe admisie, si am masurat 66 gr. C(bine, am facut o scurta oprire de 20 sec., am ridicat capota si am facut poza). A doua zi am montat garnitura, am plecat iar 30 min. cu masina prin oras, tot 37 gr. C erau afara, si am masurat 36 gr. C pe admisie, deci cu 30 gr. mai putin. Mie mi se pare super.
Cert este ca inainte frigea la mana admisia, iar acum pot sa tin mana pe ea. La mine motorul merge f. incins(asa e din fabrica), iar vara simteam cum se "inmuia". Cred ca toata lumea a remarcat ca dimineata motorul trage mai bine ca in timpul zilei, sau ca iarna trage mai bine ca vara. Eu cu aceasta garnitura am vrut doar sa-mi pastrez performantele motorului chiar si la temperaturi ridicate. Si chiar se simte, acum nu mai am senzatia ca se "inmoaie" motorul cand e f. cald afara, trage la fel de bine ca atunci cand e rece.
Adrian a pus un pdf in prima pag. a topicului cu un studiu asupra functionarii motoarelor termice la diferite temp. Concluzia a fost ca la temperaturi ridicate motoarele isi pierd din performante(putere si cuplu) si creste gradul de poluare deoarece arderea e mai proasta. Spun ca se pierde 3,3% din puterea motorului la temperaturi mari.
Last edited by Nel Biggson; 07-05-13 at 01:28.
|
|
|
07-05-13, 12:17
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Temperatura admisie!
Quote:
Originally Posted by Nel Biggson
Abia acum am inteles ce vrei sa spui Cupeist. Adica curgerea aerului pe sub capota in timpul mersului raceste admisia.
Pai in cazul asta am masurat asa cum vrei tu, adica in timpul mersului. Ca sa am conditii asemanatoare, intr-o zi cand erau 37 grade afara am mers 30 min. prin oras cu masina avand montat traductorul pe admisie, si am masurat 66 gr. C(bine, am facut o scurta oprire de 20 sec., am ridicat capota si am facut poza). A doua zi am montat garnitura, am plecat iar 30 min. cu masina prin oras, tot 37 gr. C erau afara, si am masurat 36 gr. C pe admisie, deci cu 30 gr. mai putin. Mie mi se pare super.
Cert este ca inainte frigea la mana admisia, iar acum pot sa tin mana pe ea. La mine motorul merge f. incins(asa e din fabrica), iar vara simteam cum se "inmuia". Cred ca toata lumea a remarcat ca dimineata motorul trage mai bine ca in timpul zilei, sau ca iarna trage mai bine ca vara. Eu cu aceasta garnitura am vrut doar sa-mi pastrez performantele motorului chiar si la temperaturi ridicate. Si chiar se simte, acum nu mai am senzatia ca se "inmoaie" motorul cand e f. cald afara, trage la fel de bine ca atunci cand e rece.
Adrian a pus un pdf in prima pag. a topicului cu un studiu asupra functionarii motoarelor termice la diferite temp. Concluzia a fost ca la temperaturi ridicate motoarele isi pierd din performante(putere si cuplu) si creste gradul de poluare deoarece arderea e mai proasta. Spun ca se pierde 3,3% din puterea motorului la temperaturi mari.
|
Cum se numeste materialul din care e facuta garnitura si cat e de gros? As incerca sa cumpar si sa o tai dupa garnitura mea de admisie.Nu cred sa gasesc una gata facuta special pentru modelul meu de garnitura.
|
|
|
07-05-13, 22:45
|
#88
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: Temperatura admisie!
Rasina fenolica-phenolic resin. 6-9 mm.
Pai ziceai ca nu prea se merita sa pui garnitura de-asta! Te-am convertit?
Am gasit o fisa dyno... Cam 3% se castiga(de fapt se recupereaza din ce se pierde) exact cum se spunea si in studiul postat de Adrian.
Last edited by Nel Biggson; 07-05-13 at 22:47.
|
|
|
08-05-13, 10:42
|
#89
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Temperatura admisie!
Quote:
Originally Posted by Nel Biggson
Rasina fenolica-phenolic resin. 6-9 mm.
Pai ziceai ca nu prea se merita sa pui garnitura de-asta! Te-am convertit?
Am gasit o fisa dyno... Cam 3% se castiga(de fapt se recupereaza din ce se pierde) exact cum se spunea si in studiul postat de Adrian.
|
De ce sa nu incerc, rau nu poate fi decat mai bine mai ales pt mine motorul fiind turbo poate fii mai mult de 3% casting dar in conditii de temperatura ridicate insemnand ca nu vei pierde din putere asa de mult ca si cand nu ai avea garnitura. In rest la temp joase de pana in 25 grade nu va fi un castig notabil pentru ca intercoolerul frontal face o treaba f buna am temperaturi ideale . Daca vrei o crestere si mai mare in putere atunci mergi pe injectie apa, metanol care e chiar un plus enorm in conditii de temp mari peste 30. Asta va fi urmatoarea mea mutare, dupa garnitura.
Mersi de info !
|
|
|
09-05-13, 00:41
|
#90
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
|
Re: Temperatura admisie!
Quote:
Originally Posted by Nel Biggson
Abia acum am inteles ce vrei sa spui Cupeist. Adica curgerea aerului pe sub capota in timpul mersului raceste admisia.
Pai in cazul asta am masurat asa cum vrei tu, adica in timpul mersului. Ca sa am conditii asemanatoare, intr-o zi cand erau 37 grade afara am mers 30 min. prin oras cu masina avand montat traductorul pe admisie, si am masurat 66 gr. C(bine, am facut o scurta oprire de 20 sec., am ridicat capota si am facut poza). A doua zi am montat garnitura, am plecat iar 30 min. cu masina prin oras, tot 37 gr. C erau afara, si am masurat 36 gr. C pe admisie, deci cu 30 gr. mai putin. Mie mi se pare super.
Cert este ca inainte frigea la mana admisia, iar acum pot sa tin mana pe ea. La mine motorul merge f. incins(asa e din fabrica), iar vara simteam cum se "inmuia". Cred ca toata lumea a remarcat ca dimineata motorul trage mai bine ca in timpul zilei, sau ca iarna trage mai bine ca vara. Eu cu aceasta garnitura am vrut doar sa-mi pastrez performantele motorului chiar si la temperaturi ridicate. Si chiar se simte, acum nu mai am senzatia ca se "inmoaie" motorul cand e f. cald afara, trage la fel de bine ca atunci cand e rece.
Adrian a pus un pdf in prima pag. a topicului cu un studiu asupra functionarii motoarelor termice la diferite temp. Concluzia a fost ca la temperaturi ridicate motoarele isi pierd din performante(putere si cuplu) si creste gradul de poluare deoarece arderea e mai proasta. Spun ca se pierde 3,3% din puterea motorului la temperaturi mari.
|
Pai daca ai oprit n-ai facut nici-o brinza!Masuratorile trebuie facute in mers si la viteza cit mai mare!Atunci sa vedem ce diferente de temp sint in aerul din poarta admisiei.
|
|
|
|
|