Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
07-02-12, 10:36
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Superb, no comment.......
|
|
|
08-02-12, 10:33
|
#3
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Sa inteleg ca ai reusit sa faci din ECU ce face WotBox ul ??
|
|
|
08-02-12, 10:47
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Da, si ceva in plus chiar (asta in cazul in care am inteles eu bine, dar parca la wotbox nu poti seta si viteza la care sa se dezactiveze launch-ul).
|
|
|
08-02-12, 11:43
|
#5
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,607
Member of: [4Tuning International] [4Rally] [VW]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Un soft tot pentru un 1.8 T cu tot cu LC cam cat m-ar duce la voi ? Multumesc Anticipat si astept raspunsul pe PM .
|
|
|
08-02-12, 11:44
|
#6
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Quote:
Originally Posted by bitnet
(... dar parca la wotbox nu poti seta si viteza la care sa se dezactiveze launch-ul...).
|
Fi mai explicit..
Eu stiu ca LC ul e in functie de turatia din treapata 1 si cand montezi wotbox il setezi din Ecu la ce turatie sa stea.
|
|
|
08-02-12, 11:58
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Pentru LC setezi atat turatia la care sa-ti fie intrerupta aprinderea (sau alimentarea cu benzina) cat si viteza la care aceasta intrerupere sa se dezactiveze si motorul sa se tureze astfel la valoarea maxima permisa. In unele cazuri este necesar ca aceasta viteza de dezactivare sa aiba valori mai mari (ex: 30-40...km/h), ceea ce wotbox nu stiu daca permite.
|
|
|
08-02-12, 14:02
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
wot boxul face dupa pedala de ambreiaj... nu ii trebuie sa stie viteza
|
|
|
08-02-12, 17:43
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Ok, in cazul asta cand am spus ca are chiar ceva in plus fata de wotbox, nu m-am inselat.
|
|
|
09-02-12, 21:31
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
problema e ca acest gen de launch control e bun pentru un anumit tip de asfalt si un amunit tip de cauciuc sau uzura a cauciucului. daca se schimba cumva una din cele enumerate nu te mai poti baza pe el.
__________________
Honda
|
|
|
10-02-12, 10:23
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Asta e normal.
Nu poti avea pretentii de launch control si tu sa mergi pe sarme. Daca nu ai aderenta nu are nici un rost sa il folosesti.
Felicitari pt. realizare, e chiar tare!
|
|
|
10-02-12, 10:41
|
#12
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Quote:
Originally Posted by Swat-Cat
wot boxul face dupa pedala de ambreiaj... nu ii trebuie sa stie viteza
|
Foarte corect
|
|
|
10-02-12, 11:00
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Kimi, si functia prezentata de mine este conditionata de apasarea ambreiajului, evident, doar ca mai are ceva in plus, ceva de care nu eram sigur comparativ cu Wotbox-ul: dezactivarea la o viteza presetata.
NEo007, multumim!
|
|
|
10-02-12, 12:21
|
#14
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Quote:
Originally Posted by bitnet
Kimi, si functia prezentata de mine este conditionata de apasarea ambreiajului, evident, doar ca mai are ceva in plus, ceva de care nu eram sigur comparativ cu Wotbox-ul: dezactivarea la o viteza presetata.
NEo007, multumim!
|
Da Ginel am inteles.
Felicitari pentru reusita.
|
|
|
10-02-12, 18:26
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: VAG 1.8T LAUNCH CONTROL & NO LIFT SHIFT- functii implementate in ECU OEM
Quote:
Originally Posted by NEo007
Asta e normal.
Nu poti avea pretentii de launch control si tu sa mergi pe sarme. Daca nu ai aderenta nu are nici un rost sa il folosesti.
Felicitari pt. realizare, e chiar tare!
|
Si daca conditiile de aderenta se schimba ? gen , eu l-am setat pe al meu acasa la o anumte turatie si o anumita viteza disengage si mergea ok dar cand am ajuns la tulcea , cand incercam sa plec era asa de multa aderenta ca imi dadea masina in nas.
Este ok daca il poti seta pe moment. Altfel e mai greu. Oricum cel mai bun l/c e piciorul :P
|
|
|
|
|