Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-11-11, 20:17   #16
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Unul dintre ei (cei cu care a vb mihai) sunt eu...
Unul de genul asta o sa imi iau si eu (vreau sa imi cumpar tot ce imi trebuie....una cate una) si in primavara sa incep sa le montez pe masina.
Ruffy si Mihai.....vedeti sa nu cumva motorul asta de 1,8 TD de pe Focus sa sufere de aceleasi probleme ca si pe vremea in care era montat pe Sierra (probleme cu chiulasa).....sper ca Ford a facut ceva remedieri la chiulasa de atunci.
Probleme la chiulasa din ce sens? Motorul ii montat pe mondeo nu pe focus cel din poze
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 20:50   #17
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Motorul asta are o reputatie destul de proasta (cat a fost pe Sierra 1990-1992).
Chulasa era destul de "slaba", se fisura usor, garnitura la fel.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 20:54   #18
mihaistan

Stage 5
 
mihaistan's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of:
[CITROEN]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

hehe ... nu stiu ce probleme or fi la aceste motoare pentru simplu fapt ca nu stiu cat sunt impinse(la focus tdci se pare ca e o problema de flow ) .
Si motoru isuzu stock sufera de racire .. cand am vazut apa la 100 de grade am zis ca e aiurea ... insa dupa modificari si imbunatatiri temp sta la 90 si ceva
Ar fi frumos de aflat daca exista garnitura metalica pentru motorul asta ... scapi de o grija .
Si oricum , pana acum am vazut masine stricate de la talpa grea si reglaje proaste , asadar urmatorul pas va fi pentru tine un ceas egt

Momentan e iarna ... acum e vreme de strans piese si la primavara bang !
__________________
Citroen BX T D12
mihaistan is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 22:49   #19
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by mihaistan View Post
hehe ... nu stiu ce probleme or fi la aceste motoare pentru simplu fapt ca nu stiu cat sunt impinse(la focus tdci se pare ca e o problema de flow ) .
Si motoru isuzu stock sufera de racire .. cand am vazut apa la 100 de grade am zis ca e aiurea ... insa dupa modificari si imbunatatiri temp sta la 90 si ceva
Ar fi frumos de aflat daca exista garnitura metalica pentru motorul asta ... scapi de o grija .
Si oricum , pana acum am vazut masine stricate de la talpa grea si reglaje proaste , asadar urmatorul pas va fi pentru tine un ceas egt

Momentan e iarna ... acum e vreme de strans piese si la primavara bang !
Ai cea mai mare dreptate in legatura cu stransul de piese si la primavara inceput totul, asa voi face!!!!!!!!!!!!
Ma voi interesa de toate piesele de care am nevoie si voi posta aici ce si cum gasesc. O seara faina va doresc
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 13:39   #20
cristi_adin

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Salut, la multi ani si cat mai multe realizari pe 2012

Am citit tot ce sa scris pana acum si, pe langa faptul ca suna frumos, imi place ce vrei sa faci Ruffy RUF. Ar fi un upgrade bun si eficient daca e facut cum zice si mihaistan.
Cat despre pompa Bosch ... tot respectu si increderea !

Spun astea si m-am bagat in vorba (sper sa nu supar pe nimeni) pt. ca si eu caut in mom. de fata o pompa Bosch mecanica pt. acelasi motor de 1.8 TD si nu am gasit pana acum (cat mai aproape de Bucuresti).
Mai aproape de Buc pt ca vreau sa o probez in Buc pe bancu' de probe - altfel nu o iau.
Rog daca ma poate ghida cineva spre o pompa Bosch !
O sa caut in continuare pe site si nu numai

Numai bine
cristi_adin is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 22:58   #21
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by cristi_adin View Post
Salut, la multi ani si cat mai multe realizari pe 2012

Am citit tot ce sa scris pana acum si, pe langa faptul ca suna frumos, imi place ce vrei sa faci Ruffy RUF. Ar fi un upgrade bun si eficient daca e facut cum zice si mihaistan.
Cat despre pompa Bosch ... tot respectu si increderea !

Spun astea si m-am bagat in vorba (sper sa nu supar pe nimeni) pt. ca si eu caut in mom. de fata o pompa Bosch mecanica pt. acelasi motor de 1.8 TD si nu am gasit pana acum (cat mai aproape de Bucuresti).
Mai aproape de Buc pt ca vreau sa o probez in Buc pe bancu' de probe - altfel nu o iau.
Rog daca ma poate ghida cineva spre o pompa Bosch !
O sa caut in continuare pe site si nu numai

Numai bine
La multi ani si tie si ms frumos, pai cam greu cu gasitul de pompe Bosch... cel putin eu tot caut dar nu am gasit decat niste cazaturi de pompe.Cautam asta este. bafta si tie
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 23:25   #22
mihaistan

Stage 5
 
mihaistan's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of:
[CITROEN]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

fratilor ! orice cazatura este buna ... montam cap brici ... modificam si iese bine ! atentie : va trebuie si fulia aferenta + ca la psa de exemplu trebuie repozitionat ceva la suportul pompei !
Repet , orice pompa se face ... vi le fac in functie de ce aveti pe masina (parte hardware), DAR reglajele se fac numai pe masina ! aceasi pompa pe masina diferita cu aceasi configuratie nu va merge la fel de bine deasemenea reglajele trebuiesc modificate in functie de altitudine si temperatura ! asta este singurul dezavantaj al pompelor mecanice , insa o data ce ii prinzi spilu si setarile e floare la ureche !
mihaistan is offline   Reply With Quote
Old 26-01-12, 18:25   #23
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by mihaistan View Post
fratilor ! orice cazatura este buna ... montam cap brici ... modificam si iese bine ! atentie : va trebuie si fulia aferenta + ca la psa de exemplu trebuie repozitionat ceva la suportul pompei !
Repet , orice pompa se face ... vi le fac in functie de ce aveti pe masina (parte hardware), DAR reglajele se fac numai pe masina ! aceasi pompa pe masina diferita cu aceasi configuratie nu va merge la fel de bine deasemenea reglajele trebuiesc modificate in functie de altitudine si temperatura ! asta este singurul dezavantaj al pompelor mecanice , insa o data ce ii prinzi spilu si setarile e floare la ureche !
Cred ca voi abandona proiectul cel putin momentan... Masina aceasta va ramane asa cu motorul stock... Insa mi-a veni o alta idee care sper sa o pun in practica!!!

Se ia una bucata Ford Fiesta an 94-95... un motor de pe mondeo insa vreau din start sa fie cu pompa Bosch apoi Mihaistan sper sa iti pot face o vizita pentru reglaje... Am achizitionat intre timp un intercooler de Touareg care e mai mare decat ceea ce am eu pe masina, si tubulatura sa zicem ca o am doar trebuie facut traseul propriu zis(adica imbinate tevile si coturile la lungimile necesera) insa acestea vor ramane pentru proiectul ce vreau sa il fac in primavara cand sper eu sa achizitionez un Fiesta. Intercoolerul ii de vanzare pentru ca vreau ceva mai mare decat cel de Touareg
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 11:25   #24
mihaistan

Stage 5
 
mihaistan's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of:
[CITROEN]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

mult succes ... ar treb sa fie distractiva masina
mihaistan is offline   Reply With Quote
Old 27-01-12, 20:28   #25
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by mihaistan View Post
mult succes ... ar treb sa fie distractiva masina
Asa ma gandesc si eu ... insa sa gasesc ceva sa-mi convina
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 15:45   #26
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by Ruffy RUF View Post
Deci motor 1800 cmc turbo diesel bun pana aici 90 cai putere, as vrea in felul urmator niste pareri.
Vreau sa mut intercoolerul de pe motor unde ii momentan in fata radiatorului bineinteles cu unul mai mare cu traseu de inox frumos, la fel si cu filtrul de aer tot traseu de inox pana in intercooler si cu filtru sport si sa dau catalizatorul jos.
toba intermediara ii eliminata cu teava de aceeasi grosime iar finala o am Sebring si se aude foarte frumos dar sunt curios de niste pareri cam ce are insemna modificarile ce le-am scris mai sus?????
Modificarile pe care le-ai prezentat vor avea un efect benfic asupra functionarii motorului.
La tine injectia de motorina se regleaza din pompa si-ti recomand sa maresti avansul de injectie cu cca doua grade si foarte putin sa ridici debitul de motorina.
Asa cum procedezi tu ai sa reusesti sa aduci in motor aer ceva mai rece.
Dar traseul are sa fie putin mai lung, pentru a pastra acelasi raspuns si AFR respecta ce ti-am scris mai sus.
O compresie nu ar strica sa-i masori sa vezi daca motorul accepta interventia.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 16:15   #27
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Modificarile pe care le-ai prezentat vor avea un efect benfic asupra functionarii motorului.
La tine injectia de motorina se regleaza din pompa si-ti recomand sa maresti avansul de injectie cu cca doua grade si foarte putin sa ridici debitul de motorina.
Asa cum procedezi tu ai sa reusesti sa aduci in motor aer ceva mai rece.
Dar traseul are sa fie putin mai lung, pentru a pastra acelasi raspuns si AFR respecta ce ti-am scris mai sus.
O compresie nu ar strica sa-i masori sa vezi daca motorul accepta interventia.
Multumesc pentru sfat si chiar o sa vreau sa ii masor compresia sa stiu cum stau... In legatura cu modificatul motorului o sa fac tot ceea ce am spus in monentul cand imi voi gasi un fiesta 94-97 sau pe acolo care sa fie 1.8 d sa nu mai am grija de facut suporti si etc, apoi motorul de pe unde mondeo aici sunt in dubii sunt 2 motoare 1753 cmc unul de 88bhp si unul de 90bhp diferenta de generatii primu s-a montat pe Mondeo mk1 iar alt doilea pe mk2 acesta din urma avand posibilitatea de a se face si un soft desi este cu pompa mecanica.... vom vedea ce va urma, tocmai am gasit pe un forum o modalitate de a da putere din pompa de injectie o poza in care scrie cat trebuie rotite fiecare din suruburi pentru debit etc...
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 20:57   #28
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Cu placere!
Daca este o versiune care se poate resofta treburile devin putin mai usoare si mai elegante.
Este un lucru bun ca ai gasit o documentatie pentru pompa de injectie.
Mult succes!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 22:50   #29
Ruffy RUF

Stage 5
 
Ruffy RUF's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of:
[FORD]
[VW]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Cu placere!
Daca este o versiune care se poate resofta treburile devin putin mai usoare si mai elegante.
Este un lucru bun ca ai gasit o documentatie pentru pompa de injectie.
Mult succes!
Acum sa vad intr-o zi sa-mi iau inima in dinti si sa fac eu acest lucru pentru ca pe acel forum mai multe persoane si-au facut singuri si raspunsul lor era ca masina are un raspuns mai prompt la acceleratie, masina trage de la 1600/1800 pana la 4600 constant ceea ce ma cam uimeste sincer. Aceasta modificare a pompei de injectie insa nu are nici efect fara modificarea presiuni in turbo prin acel actuator... Acum sa vad ce fac pentru ca nu cred ca am rabdare pana imi voi gasi o fiesta si o sa incerc pe motorul meu.
Inca tot nu mi-am gasit o pompa de injectie Bosch care se pare ca este mult mai usor de umblat in ea...
Ruffy RUF is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 05:45   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Ford Mondeo 1.8 TD niste pareri va rog!!!

La modelul tau presiunea in turbo este direct influentata de debitul de motorina.
Cand maresti debitul de motorina are sa-ti creasca automat presiunea asa ca nu umbla la tija actuatorului de wastegatre.
La modelul tau wastegate este reglat sa deschida mult mai sus decat functioneaza motorul normal, pentru siguranta. Foarte rar sau aproape deloc putem vorbi de actionarea tijei de la wastegate. Nu umbla nu este necesar, gazele obtinute in urma arderii unei cantitati mai mari de motorina vor antrena mai bine turbina crescand si presiunea de fapt debitul de aer.
Masinile astea par simple dar inglobeaza tehnologie si inteligenta multa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -