Quote:
Originally Posted by maff_77
adevarat tot ce ai mentionat.
dar imi doresc sa rulez macar pana in vara pe urm setari apoi vreau sa trec la o cutie cu 6 un gt3076 alte axe interne s.a.m.d.
momentam ma voi multumii si cu atat
|
La ce te referi cand zici "axe interne"?
Nu cred ca merita sa te complici pentru"pana in primavara".De fapt nici daca ai vrea nu cred ca ai reusi sa softezi ecu pana in primavara.Montezi turbina pe masina(nu stiu exact ce presupune la galeria de evacuare,downpipe,ungere,racire conexiuni,furtune etc,nu stiu daca injectoarele sunt plug&play,tu ar trebui sa stii exact).Dupa ce ai pregatit totul montat urci masina pe platforma si cu o suma frumusica te pornesti la drum si chiar nu stiu in Romania pe nimeni care ar putea realiza cu succes aceasta softare.Daca stie cineva il INVIT sa ne spuna si noua.Desi poate ar fi cateva persoane nu prea isi fac de lucru cu motronic vechi.Nu pot cere 500 eur,de fapt pot dar nu vor primi,pentru o softare de 1.8t cu turbina de subaru.
Mai degraba softeaza un tdi un jtd etc,softare care se face in proportie de 90% cu un soft cumparat/achizitionat printr-o metoda de undeva.De multe ori cel care resofteaza nici nu stie la ce duty cycle vor lucra injectoarele(la benzinare).Ce sa mai vorbim de temperatura din admisie IAT eficienta turbinei etc...
Dubios...
Hai sa va spun una buna:
Un serie 5 diesel softat deXXXXX mare firma.Trage mai bine dar patineaza ambreajul,care era nou,montat recent(nu facea fata).Tunerul se ofera sa reduca din cuplu dar caii sa ramana aceiasi...Ce va spune acest fapt??
Imi scuzati compunerea..