Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-11, 11:55   #31
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

@Scorpio
Ai dreptate dar ma refeream la "solutii ieftine", ca poti sa dai de zece ori cat face masina si sa ti le faci tu din titan e alta treaba.
Cele cu pret rezonabil, nu sunt pentru acceleratie mai buna, iar din aceasta categorie, cu cat sunt mai mari cu atat mai rau pentru acceleratie.
In rest ai dreptate.
Eu macar am postat "fals" prin omitere dar aici sunt atatia care posteaza ca sa-si promoveze produsele&serviciile, indiferent de cat de prapastios suna ce spun.

P.S. Forumul asta, fara suparare, nu e o fantana de cunostere, adica degeaba explici cu lux de amanunte, tehnic, stintific care e fenomenul, ca sare un lake care, pentru ca nu pricepe nimic, zice de tine ca debitezi tampenii. Dar na, asta e tara, avem pitipoance in toate domeniile si nu toate de sex feminin.
Iar daca s-ar sterge posturile limitate la "oau! ce mishto" , "bleah! nashpa!" si atacurile la persoana... stii ce vreau sa zic.

Pe alte forumuri poti sa-ti iei suspend pentru ca jignesti o larga categorie de oameni spunand "masina cutare e urata ca dracu, nu inteleg cine isi ia asa ceva", un coleg de mai sus poate confirma

Imi cer scuze moderatorilor dar asta e parerea mea si din pacate, cred ca si celor cativa care inteleg cat de cat cu ce se mananca un motor. Cred ca si eu mi-as da ceva "pauza".

P.S.2 Imi place semnatura ta.

Last edited by RVL 2000; 07-10-11 at 12:00.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-11, 11:58   #32
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

In legatura cu jentile din aliaj. Printre alte +uri,sa nu uitati si de ventilatia elementelor de franare.
O ventilatie mai buna pe timp de solicitare termica a discurilor de frana poate evita ovalizarea.
Santon is offline   Reply With Quote
Old 07-10-11, 12:03   #33
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
In legatura cu jentile din aliaj. Printre alte +uri,sa nu uitati si de ventilatia elementelor de franare.
O ventilatie mai buna pe timp de solicitare termica a discurilor de frana poate evita ovalizarea.
Adevarat, insa, cred ca multe masini contemporane (non low-cost) au pe fata prize de aer dedicate pentru racirea discului.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-11, 16:58   #34
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Vezi ca unele jante model vechi OZ, BBS, MigleMilia, AMG sunt chiar usoare.Nu au preturi mari, uneori sunt mult subevaluate.Daca ai 4x100 cauta OZ MSW fagure si cantareste-le. Dezavantajul e ca ai sa le indrepti cam des, dar nu se poate si cu sufletul in rai.

Semnatura e un citat din Neagoe Basarab catre fiul sau.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 18:58   #35
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Ascultati ce spun Julaikos si Scorpio GL, stiu oamenii ce stiu, si in plus de asta va rog insistent pe alti cativa sa nu mai scrieti "jenti", nu e corect jenti ci Jante, nu roate ci roti.
geti is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 20:57   #36
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Uite un tabel care va fi util multor persoane cand isi vor alege rotile.
Asta in cazul in care stiu ce vor.
Attached Files
File Type: rar wheel-weight-weight.rar (94.2 KB, 57 views)
bluey is offline   Reply With Quote
Old 18-10-11, 07:06   #37
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Apropos, intamplator cautam niste date despre greutatea masinii mele si am gasit un raport power to weight ratio conform caruia la fiecare 6.2 kg date jos de pe masina castig un 1cal putere la roata.

Interesant nu ? (in primavara o fac in 2 locuri )
Santon is offline   Reply With Quote
Old 18-10-11, 07:56   #38
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Ai fi surprins cat de greu se dau jos kg de pe o masina daca vrei sa o mai si utilizezi in afara pistei de drag/circuit.
Exista compromisuri care se pot face in functie de dorinta utilizatorului. De asta suntem toti pe aici
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 18-10-11, 09:07   #39
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Ai fi surprins cat de greu se dau jos kg de pe o masina daca vrei sa o mai si utilizezi in afara pistei de drag/circuit.
Exista compromisuri care se pot face in functie de dorinta utilizatorului. De asta suntem toti pe aici
Aoleu, nu-mi spune.... ca as da jos bancheta din spate, roata de rezerva/cric etc.. da n-as renunta la bass-u din portbagaj
Santon is offline   Reply With Quote
Old 18-10-11, 16:39   #40
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

ce parere aveti de un mandu posesor de dacie 1310 care sustine ca a redus din greutatea daciei sale ajungand sa cantareasca pe la 700kile(nu stiu de unde dar fie...) si ca face acum suta in 10-11s?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 18-10-11, 16:47   #41
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Maestre,oltcitul de raliu facut de noi cantareste 700de kile cu rollcage sanatos,2 scaune+centuri,scut motor,scut rezervor,capota de fibra si geamuri de plexyglass,fete de usi taiate,haion decupat si el;
Daca am renunta la un scaun,scuturi ,o evacuare care s-ar termina langa usa soferului si am continua decuparea prin interior (in limite rezonabile sa nu ajunga masina doar un rollcage cu roti cred ca am reusi sa scapam de inca 60 de kg lejer!
Deci dacia aceea la 700 de kile sincer iti spun mi se pare grea! dar evident din moment ce nu stim la ce a renuntat de pe ea...
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 21-10-11, 22:43   #42
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Apropos, intamplator cautam niste date despre greutatea masinii mele si am gasit un raport power to weight ratio conform caruia la fiecare 6.2 kg date jos de pe masina castig un 1cal putere la roata.

Interesant nu ? (in primavara o fac in 2 locuri )
Daca multiplicam calculatia se ajunge la urmatoarea concluzie: dai jos 1200 kg castigi aprox 200 de cai.Uite ca la asta nu m-am gandit...Dar interesant de aflat ar fi cat cuplu castigi.
Practic dai jos la remat 1200 kg si primesti un tichet de 200 de cai.Daca ii montezi si serpisori,rame viermisori poti sa...mergi la pescuit ca doar ai momeala..
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 23-10-11, 03:50   #43
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Apropos, intamplator cautam niste date despre greutatea masinii mele si am gasit un raport power to weight ratio conform caruia la fiecare 6.2 kg date jos de pe masina castig un 1cal putere la roata.

Interesant nu ? (in primavara o fac in 2 locuri )
Asta e cea mai mare balarie la moda cu transformarea kilogramelor in cai, am ami citit ceva cu volanta care iti da nu stiu cati cai.
A ca POATE masina are o acceleratie (PE UN INTERVAL DE VITEZA) egala cu una cu X cai, la greutatea initiala, ASTA E ALTCEVA.


Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
ce parere aveti de un mandu posesor de dacie 1310 care sustine ca a redus din greutatea daciei sale ajungand sa cantareasca pe la 700kile(nu stiu de unde dar fie...) si ca face acum suta in 10-11s?
Pe kilometrejul ei sunt sigur ca este adevarat, eu obtineam 13 secunde cu o dacie pe carburator de 3-4ani, fara nici o modificare, doar nivelul in CNC putin marit si o aprindere electronica.
Repet, pe kilometrajul ei, care fiind nou (schimbat) arata acelasi rapoarte viteza/rpm ca atunci cand era noua dar o diferenta de 7-8% fata de realitate, deci acel 0-100 era in cel mai bun caz un 0-93.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-11, 20:30   #44
vwvento

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 240
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Probabil ca asa a inteles. O cutie cu rapoarte mai scurte costa... eu propuneam efectiv o scurtare a tijei de schimbator. O chestie banal de ieftina.
Cea mai proasta idee posibila, la WRC ai vazut unde e schimbatorul? Langa volan de ce oare, pt o schimbare mai rapida.
vwvento is offline   Reply With Quote
Old 23-10-11, 20:44   #45
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Solutii ieftine pentru performante marite.

Quote:
Originally Posted by vwvento View Post
Cea mai proasta idee posibila, la WRC ai vazut unde e schimbatorul? Langa volan de ce oare, pt o schimbare mai rapida.
la wrc-uri ca la alte masini de raliu seriase,schimbatorul este asa pentru a fi accesibil,si pentru ca la acele cutii de viteza secventiale trebuie sa-i dai un "kick" serios la schimbator ca sa treaca dintr-o viteza in alta la turatia aia(are si pe partea de electronica o jmecherie care taie injectia o fractiune de secunda,cand se aude acel POC,tocmai pentru a simula o sincronizare intre turatii,evident schimbarea se face aproape instant si fara ambreiaj!)

Din ce am observat scurtarea tijei schimbatorului nu modifica timpul in care schimbi viteza,fiindca ai nevoie de o forta mai mare ca sa tragi/impingi de ea;
julaikos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -