Quote:
Originally Posted by dask137
Te referi la motorul 420A sau 4G63 cand spui non turbo? Ma refer strict la a doua generatie de eclipse pentru ca vad ca asta ai. Totusi e interesant cum toata lumea vorbeste dar nimeni nu stie despre ce motor sau care generatie de Eclipse.
|
sall.SPER CA NU ESTE PREA TARZIU CA AM INTRAT ABIA ACUM AICI.
Ambele tipuri motoare sunt si turbo si non turbo.
4g63t este cel mai fiabil si tunabil motor.nu se compara cu 420a.
420a s-a pus doar pe gen2 de eclipse.cel mai bun motor 4g63 este cel de pe prima generatie.89-94.dar cel 6bolt s-a facut doar intre anii 89-92 luna mai.
api s-au facut cele cu 7 bolt la volanta,si a auvut ceva probleme de fiabilitate la linie.in SUA se fac adapatri pe masini cu motoare 6bolt deoarece este cel mai bun motor pentru eclipse.si pe un 7biolt se pot face modificari majore fara probleme daca se schimba piesele importante de la motor.
eu am un eclipse 90 6 bolt modificat la motor 100%.mai ales ca a fost aspirat si l-am facut turbo.mi-am adus toate piesele din SUA,iar manopera mi-am facut-o singur,cu mici exeptii,la electronica,si montajul internelor.
un singur lucru pot sa va spun din experienta propie.DACA VREI SA MODIFICI UN MOTOR DE ECLIPSE INDIFERENT DE GENERATIE 1 SAU 2.DACA NU AI 3000-4000 EUR MINIM NU TE APUCA.NU FACI NIMIK.
la pretul asta il faci cam la 250-280hp.chiar daca motorul este aspirat la baza.
se inlocuiesc internele,se monteaza alt ecu,un kit turbo 16g s-au 20g,evacuare.injectoare mai mari, un kit ambreiaj stage 2.si ce-o mai fii pe acolo.manopera este in jur de 800eur cu tot cu montaj electronica,
sper ca am scris cat de cat sa inteleaga majoritatea baietilor.s-au astept
intrebari.
ASTA ESTE MOTORUL FACUT DE MINE,SI MASINA MEA.DE PRET NU VORBIM CAT MA COSTAT CA VA IA CU AMETEALA.
numai bine