Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-09, 11:25   #16
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Test filtre de aer

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
atata vorbiti de marimea particulelor care pot sau ar putea trece de filtru de parca romania este ceva desert !
oricare ar fi masina vrei calitate folosesti K&N restul sunt.. ok (originalele) dar nu foarte bune doar OK
Iar uleiul in motor ar trebuit schimbat la 5000km maxim indiferent daca pe sticla zice 10k 15k iar gaze de carter care ar putea ajunge pe la filtru de aer , eh este o solutie si pentru asta se numeste in engleza valve cover breather.
See picture
1. in bucuresti cel putin, e mai mult praf decat in desert
2. in poza e un recuperator de ulei (sub breather)
beck is offline   Reply With Quote
Old 12-12-09, 07:13   #17
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Test filtre de aer

Acu stiu si eu ca bucurestiul este unu dintre cele mai jegoase orase din europa dar totusi praf ca in arizona nu are cum sa fie si K&N lucra foarte bine pentru mine la toate masinile am schimbat filtrele cu kN si sunt multumit , iar da ceea ce vezi sub breather este recuperator de ulei sa nu mai intre uleiul in intake este foarte folosit aici pe honde
draculas is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 14:52   #18
Maske

Stage 5
 
Maske's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 490
Default Re: Test filtre de aer

ce spuneti de filtrele de la pipercross de la venom in sus?
Maske is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 07:53   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Test filtre de aer

Filtrele de aer se pot clasifica dupa mai multe criterii.
Unul din cele mai eficiente filtre de aer arata in principiu asa:
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 14:39   #20
torquemaster

Stage 2
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 30
Default Re: Test filtre de aer

Pentru mine discutia asta e incheiata de multisor. Din pacate am experimentat filtrele "sport" pe viu.

http://www.bobistheoilguy.com/cms/in...d=58&Itemid=66

Si concluziile daca nu aveti chef sa cititi tot:

http://www.bobistheoilguy.com/cms/in...d=66&Itemid=76
torquemaster is offline   Reply With Quote
Old 20-09-10, 00:06   #21
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: Test filtre de aer

Care este diferenta dintre un air intake k&n-conic si unul kn tot conic dar din clasa taiphon?din poza singura diferenta ar fii o protectie sa nu traga aer cald de la mot ci aer cat mai apropiat de aerul de afara. Cum putem face sa izolam cat mai bine,a.i. Filtrul sa nu traga caldura de la motor?
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 25-09-10, 13:32   #22
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Test filtre de aer

si pe mine m-ar interesa o izolare perfecta in zona filtrului conic, sa nu i-a gram de grad celsius. cine poate sa realizeze o lucrare de genul asta.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 18-06-11, 15:56   #23
SonyAD

Stage 2
 
SonyAD's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 32
Default Re: Test filtre de aer

Filtrele "sport" sunt jucării scumpe de plasat la guguștiuci riseri (riceri?).

Un filtru K&N, de exemplu, pierde rău dar grav de tot īn fața unuia stock, de hārtie, īn ceea ce privește suprafața elementului filtrant, eficiența filtrării conform ISO 5011 (99.95% ~ 99.98% sau chiar mai bine la un filtru de hārtie bun - Mahle/Knecht, MANN, etc. - față de 96%~99% la sitele de pietriș; o filtrare de īntre 20 și 400 de ori mai proastă) mai ales pentru particulele mai mici din praful de test.

Iar īn ceea ce privește restricția unui filtru stock este ori minciună 100% ori exagerat peste orice limită posibilă a bunului simț.

Nicăieri nu vezi o reclamă K&N care să arate nimic mai mult decāt banalul gest de a monta un manometru pe carcasa filtrului de aer



și a compara caderea de presiune peste filtrul stock īn comparație cu cea peste filtrul lor īn timp ce mașina e testată pe dinamometru.

Pentru cei obsedați să mai cāștige 0.5 kW sau cine știe ce alt spor ce nici nu se aproprie de marja de eroare a dinamometrului sau e exclus să se datoreze variațiile condițiilor de test (presiune, temperatură, umiditate, temperatura uleiului, etc.) există filtre stock de calitate, cu pliuri mai multe și mai late.

Dai un bănuț īn plus pe Hengst, Mahle/Knecht sau Bosch și stai īn față.

Dar știți cum se zice:



A fool and his money are easily parted.
SonyAD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -