Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-10, 22:37   #31
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

TheNZN - de unde ai scos-o tu ca 1.6 8valve este mai fiabil decat 1.6 16v? Exemplu concret am un prieten cu firma de transport extern - un MCV 1.6 16v a facut peste 600.000 pana in toamna lui 2009 - cand motorul a inceput sa ii manance ulei - nu s-a complicat cu repararea acestuia ci s-a dus la dezmembrari sa-si ia un motor rulat pe la 20-30 de mii si ce crezi ca motor si-a luat? tot 1.6 16v

Si ca raspuns pt initiatorul topicului:
1. rabotat chiuloasa (maxim 0.7mm - adica 7 zecimi de milimetru)
2. portat traseele de admisie si evacuare din chiuloasa
3. catalizator sport
4. traseu evacuare cu serpisori configuratie 4-2-1 si dupa catalizatorul sport traseu de 45-50 (prima este mai omeneasca a 2a este pt cei care vor sa mearga intre 4500-6500)
5. axa cu came sport
6. marit scaunul supapelor - gasit alte supape mai mari in diametru - arcuri supape mai tari
7. soft custom - facut pe dyno pt a nimeri cele mai bune setari.
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!

Last edited by Alejandro; 17-01-10 at 22:40.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 09:38   #32
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Quote:
Originally Posted by TheNZN View Post
2500 euro motoru complect sau doar ce trebuie facut la el?
Din pacate asta e costul modificarilor
Gandeste-te ca 600 E e evacuarea completa cu catalizator sport pe 50 mm si alti 600 E manopera de dat jos, desfacut complet, si de refacut la loc a motorului.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 09:53   #33
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

MasterTuner - fara suparare - sunteti adevarati - si profesionisti in adevaratul sens al cuvantului dar aruncati cu preturi de care nimeni nu se prea poate atinge!!! Adica sa fim seriosi - 600 euro o evacuare FARA SERPISORI? (nu se intelege din postul anterior - rog elucidati) cu catalizator sport - ce marca este catalizatorul? - iar sa fim seriosi un traseu de evacuare pe fi 50 se gaseste la firmele de balustrazi la un pret sa zicem de 60-70 euro!!!! Ca sa il indoaie cu coturi largi cu grade de sa nu depaseasca 45 - te mai costa inca 20 de euro - pret in care intra si sudura in WIG-WAG (TIG - sau argon/cargon).
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 10:48   #34
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Vezi de ce nu are ursu coada? E simplu, ia kitul fara evacuare si pune-o pe a ta facuta din balustrada

Traseul are galeria originala portata si lustruita, cat sport, 2 tobe directe si un ornament elegant pe 80 mm.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 11:27   #35
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

MasterTuner - nu cred ca e nevoie sa recurgem la vorbe de genu "vezi de ce nu are ursu coada" - eu doar ziceam o varianta ieftina - si o lustruire pe tot traseul mi-i se pare oarecum inutila fiindca dupa 5000 km tot plina de funingina va fi! Inca ceva - INOX-ul este unul dintre cele putin rugoase materiale metalice - rugozitate foarte apropiata de 0 acesta fiind unul din motivele pt care nu oxideaza.
Inca o intrebare voi din ce tip de teava executati traseul? Tevi de inox trase(laminate) sau din tevi sudate? Oare nu aveti acelasi importator de inox ca orice firma de balustrazi?

Last edited by Alejandro; 18-01-10 at 11:29.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 12:40   #36
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
MasterTuner - fara suparare - sunteti adevarati - si profesionisti in adevaratul sens al cuvantului dar aruncati cu preturi de care nimeni nu se prea poate atinge!!! Adica sa fim seriosi - 600 euro o evacuare FARA SERPISORI? (nu se intelege din postul anterior - rog elucidati) cu catalizator sport - ce marca este catalizatorul? - iar sa fim seriosi un traseu de evacuare pe fi 50 se gaseste la firmele de balustrazi la un pret sa zicem de 60-70 euro!!!! Ca sa il indoaie cu coturi largi cu grade de sa nu depaseasca 45 - te mai costa inca 20 de euro - pret in care intra si sudura in WIG-WAG (TIG - sau argon/cargon).
alejandro nu mai abera, nu iti face nimeni pe lumea asta traseu pentru 20 de euro sau din teava trasa.

wag nu exista iar cOrgonu se foloseste la sudura mig-mag (defapt mag)
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 14:03   #37
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

bine ca esti tu marele inginer in sudura BECK - n-ai tu de unde sa stii daca imi face sau nu cineva pt 20 de euro - poate si pt o sticla de coniac imi face!!! asta e problema mea - insa intrebarile mele fata de master tuner inca nu au raspuns!!!
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 15:43   #38
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

la borla folosesc teava de inox si o sudeaza.
din cate tin eu minte costa undeva la 150lei metrul de teava fara manopera.
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 15:45   #39
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

sco211 o sudeaza la imbinari insa nu o sudeaza transversal!!!! Asa de mult ma amuza cand vorbesc unii care habar nu au - m-as fi bucurat insa ca domnu Inginer Florin de la Master Tuner sa imi raspunda!!! Fiindca vreau mai multe detalii - altfel cum castigi clienti daca nu dai detalii!!!
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 15:52   #40
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

oki, poate nu am inteles eu despre ce vrei tu mai exact, dar ma bucur ca te-am amuzat.
ai niste detalii legate de preturi oficiale aici:
http://logantuning.ro/lt/categories/index/9
__________________
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 15:53   #41
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

sco211 nu era vorba de tine!!! era vorba de BECK cu raspunsul lui anterior!!!!
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 19:18   #42
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

beck, lasa copilul in pace ca asa eram si eu cand eram mic... Alejandro, noi portam si polisham galeria de evacuare, nu traseul, iar catalizatorul este metalic special. Doar traseul asta complet pus pe masina facea 8 cp si 10 Nm in plus fara sa atingem softul original.

Aveti mai jos inainte si dupa kit, inainte insemnand masina 160 000 km, in stare buna si servisata corect cu softul de fabrica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vrm 1.jpg
Views:	354
Size:	102.0 KB
ID:	1269903  
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 19:38   #43
TheNZN

Stage 5
 
TheNZN's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 460
Member of:
[DACIA]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
TheNZN - de unde ai scos-o tu ca 1.6 8valve este mai fiabil decat 1.6 16v? Exemplu concret am un prieten cu firma de transport extern - un MCV 1.6 16v a facut peste 600.000 pana in toamna lui 2009 - cand motorul a inceput sa ii manance ulei - nu s-a complicat cu repararea acestuia ci s-a dus la dezmembrari sa-si ia un motor rulat pe la 20-30 de mii si ce crezi ca motor si-a luat? tot 1.6 16v
.
fara suparare....dar din cate am vazut umpic mai sus...nu am de gand sa incep sa ma contrazic cu tine...bafta!
TheNZN is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 20:35   #44
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Portarea nu se face cumva la traseele de admisie si evacuare din chiuloasa? Definiti va rog portare - sa inteleg si eu - pe anumite thread-uri si de la anumiti mecanici am inteles ca portarea este procedeul prin care se mareste cu cateva zecimi sau mm (depinde cat de permisiva este chiuloasa) - traseul de admisie sau evacuare din chiuloasa - acele tunele!
Beck - tocmai ti-ai demonstrat adevarata fata - om lipsit de respect de sine!!! Cine-si respecta aproapele mai mult decat pe sine se respecta cu adevarat pe sine, cine ii aduce injurii etc, demonstreaza ca e tocmai inversul! - intelege ce vrei - faptul ca te ocupi de sudura nu iti da titlu absolut de maestru al sudurii. Lasa tu clasele mele - sunt 101% sigur ca am mai multe ca tine! Si cu ajutoru lui Dumnezeu cu siguranta n-o sa-mi ajungi la degetu mic cand imi termin studiile - poate te vei bucura sa te angajez )
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 21:11   #45
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Smile Re: Tuning Motor 1.6 De La Logan

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
Portarea nu se face cumva la traseele de admisie si evacuare din chiuloasa? Definiti va rog portare - sa inteleg si eu - pe anumite thread-uri si de la anumiti mecanici am inteles ca portarea este procedeul prin care se mareste cu cateva zecimi sau mm (depinde cat de permisiva este chiuloasa) - traseul de admisie sau evacuare din chiuloasa - acele tunele!
Beck - tocmai ti-ai demonstrat adevarata fata - om lipsit de respect de sine!!! Cine-si respecta aproapele mai mult decat pe sine se respecta cu adevarat pe sine, cine ii aduce injurii etc, demonstreaza ca e tocmai inversul! - intelege ce vrei - faptul ca te ocupi de sudura nu iti da titlu absolut de maestru al sudurii. Lasa tu clasele mele - sunt 101% sigur ca am mai multe ca tine! Si cu ajutoru lui Dumnezeu cu siguranta n-o sa-mi ajungi la degetu mic cand imi termin studiile - poate te vei bucura sa te angajez )
e bine ca ma mai distrezi un pic , ca am terminat toata berea ...

ai mare noroc ca nu au aparut prezervative performante imediat dupa revolutie...
beck is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -