Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 19-07-09, 11:46   #31
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Nu e tot aia. Metabond are MOS2, dura-lube nu are. Dupa ,,tratament" motorul M54 double vanos a inceput sa dea fum in ture. Si fum albastru, nu negru. Cred ca intelegi la ce ma refer....


LE: Acelesi probleme si la flush motor.
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 20-07-09, 14:18   #32
bobina

Stock
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 8
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

salut...o intebare pana la urma se merita sa bagi aditiv in motor(dura lube sau metabond)sau nu...multumesc stima!!!
bobina is offline   Reply With Quote
Old 20-07-09, 14:50   #33
c200

Stage 1
 
Join Date: May 2009
Posts: 14
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Quote:
Originally Posted by paryzyanu View Post
mi-a fost recomandat de mecanic de la service sa pun un remedeiu ptr motor,in idea de ai mai ameliora din zgomot.produsele din care am de ales sunt dura lube sau sleack sau slick,cred,cica are in compozitie teflon care se depune pe piese si elimina micile imperfectiuni.acum nu stiu care dintre ele este mai bun,poate a mai folosit cineva si ce rezultate a avut,
am facut si eu experienta cu duralube pe un oltcit, mai mult din curiozitate (pe urmatoarele n-am mai incercat si sincer n-as mai incerca), cand am bagat, motorul a devenit mai silentios, pot spune ca a fost un efect benefic(dar fara prea mult rost), problema a fost la urmatorul schimb(nu am mai bagat), presiunea de ulei era cam mica la turatii sub 1000 cu motor cald, dar nu m-a interesat, dupa ce a disparut orice urma(la inca un schimb) totul parea ok. asa ca, daca incepi sa bagi aditivi cred ca va trebui sa bagi la fiecare schimb.
motorul nu era uzat(doar vreo 50 mii km), nu e nici acum asa ca nu-ti pot spune nimic despre uzura.
cu duralube sau fara, fara ulei in baie e bine sa tragi pe dreapta si sa astepti platforma, altfel poate fi muuult mai scump(uleiul, pe langa ungere mai ajuta si la racire...ma refer in general, stiu ca la oltcit transferul de temperatura motot-radiator il face uleiul).

Last edited by c200; 20-07-09 at 14:55.
c200 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-09, 07:59   #34
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

am folosit in ultimii 10 ani Dura lube in toate motoarele avute dar acum am facut deja 300km de la schimb...pe eticheta s-ar pune imediat la schimb dar acum am uitat sa-i pun...merge dupa 2-300km pus?
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 09-08-09, 17:09   #35
Mihai1515

Stock
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 9
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Atat Duralube, cat si Slick50 sunt foarte bune pentru tratarea motorului. Le-am folosit pe ambele, la masini diferite (Nubira1, respectiv Ford Mondeo). Trebuie sa citesti instructiunile, unele produse sunt pentru motoare diesel, altele numai pentru benzina, iar unele pentru ambele. Succes. In orice caz, nu are cum sa faca rau motorului.
Mihai1515 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-09, 20:47   #36
mikinina

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 646
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

deja am pus...am scos cca 250ml ulei din baie si am turnat flaconul.
daca nu as fi avut acea experienta neplacuta cu spargerea baii de ulei si mersul cca 50km fara ulei in baie (motorul era atunci diesel) as fi comentat dar asa...
actuala a vazut al doilea tratament si este benzina de 200cp,turbo.
mikinina is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 23:07   #37
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

un sfat bun....foloseste TUFOIL
e mult mai bun ca dura lube...se zice ca e si in cartea recordurilor
eu unu l-am folosit si e destul de bun
sunt ff multumit de el..masina trage mult mai bine.. si motoru se aude mult mai bine ?
NXdev is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 20:09   #38
speed line

Stage 5
 
speed line's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Style in Motion]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Motorul orcarei masini este facut sa mearga cu ulei si combustibil fara alte tampeni aditivi bagati in benzina-motorina si ulei eu unu nu as baga asa ceva in motor decat daca as aveam vre-o dacie din 70 toamna sau vre-un olcit (nu am nimic cu masinile astea doar ca sunt ieftin de reparat daca se strica motoru ) bate ceva la motor desfal si repara-l nu te apuc sa bagi aditivi parerea mea
speed line is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 00:04   #39
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

nu era vb neaparat de reparat, doar de prevenit.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 13:20   #40
seliuc daniel

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 138
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

salut...certaretilor, am folosit mai toate tipurile de aditivi mai scumpi mai ieftini pe baza ceramica,teflon,lloid, efecte au probabil doar mentale ce stiu ca nu sunt indicate inainte de 100.000 ori alta problema ar fi copiile ;turcesti etc. momentan ma aflu in oman unde la o comanda considerabila orice produs primeste orice denumire sau tara producatoare... mai incolo se deduce. ca o idee nici un motor nu cade inainte de 250.000 daca sunt schimbate filtre bujii etc.despre uleiuri...toate ajung in azerbaijan...se amesteca se barboteaza, se filtreaza dupa care se aditiveaza si intr-un final se liciteaza doar ca inainte asazis producatorul adauga colorant si aditivi apoi il imbuteliaza. am vazut cazuri concrete...mai greu de crezut...mobil made in belgia...100% produs in egypt...fara licenta.ori cred ca de aici bat motoarele si alte dureri. stiti ca aral si castrol platesc 18 dolari pe recipientul de 200 litri? credeti ca uleiul care il schimbati nu se recicleaza? tot pleaca la bacu-azerbaijan
seliuc daniel is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 22:58   #41
Seryoga

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Nu fac reclama acestui produs insa am testat pe masina mea folosindu-l de 2 ori in Honda(avea 290.000km ) si nu am observat nici un efect pozitiv sau negativ.Masina a mers fara prb pana la 400.000 si inca merge in conditii normale.
Seryoga is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 22:57   #42
obywan

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 60
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Si īnca o treaba....... AVIZ AMATORILOR DE MASINI SH din Germania !

O fi ca DURA LUBE este īn DE interzis, dar nu este interzis īn tarile īnvecinate. Este ĪN MODA de vreo 3 - 4 ani la cei ce-si vīnd masina īn pietele auto particulare sa bage DURA LUBE īn motor īnainte de a pune masina īn vīnzare. Vorba este de PUTREGAIURI de 15 - 20 de ani care consuma ulei cīt benzina si-s motoarele terminate.

Astfel īi ia ochii cumparatorului cu un motor care merge frumos DE MOMENT.

Cei ce au de gīnd sa cumpere masini de la particulari, ATENTIE MARE cīnd aveti deaface cu o masina asa de vechie si motorul merge SUSPECT DE BINE CA NOU. Ce e de facut? Daca īntr-adevar exista interes de cumparare 100% cere vīnzatorului sa faca un schimb de ulei DE FATA CU TINE si fa un TEST DRIVE ulterior, moment cīnd iesi pe autostrada si DAI TALPA PĪNA PLĪNGE.
Daca ulterior īncepe sa cloncane, sa dea rateuri e treaba clara dar cel putin n-ai luat tzeapa.
HAHAHAHAHAHAAAA, sa-i ceri neamtului sa faca schimb de ulei de fata cu tine ? la o masina second hand radiata din circulatie ?
Cred ca glumesti sau , ai vazut Germania la televizor.
obywan is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 04:32   #43
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Tratamentele astea pentru motor mi se par inutile atata timp cat se baga un ulei de calitate ! Am vrut sa bag si eu metabond intr un 530d e39 si m am razgandit dupa ce am inceput sa bag in el castrol edge si motorina euro5 !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 19:25   #44
cristiandim4

Stage 5
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 780
Member of:
[AUDI]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

lucrez la un service ...
s-a prezentat un client cu urmatoarea problema ..
ia zis nea gheorghe sa bage si el duralube in motor cai face bine .. zis si facut ..
sa dus omu frumo l-a achizitionat .. mandru probabil cand isi facea cumparaturile la metro sa zicem .. sa dus in parcare l-a pus in motor .. s-a dus acasa si s-a culcat .. a doua zi cand a dat cheie .. plici .. sa rupt cureaua ..
in urma demontarii completa a motorului s-a constatat urmatoarele
un fel de marmelada in baie
supape blocate pe ghiduri de niste lipici negru frumos mirositor
cuzineti lipiti de arbore de acesi chestie neagra si lipicioasa
1 bucata curea rupta . si ceva supape strambe .

distributia facuta de 15 -20 de mi .. ( juma de an )

omu a zis cu gura lui ca a luat a bagat si s-a culcat )
probabil nu crapa motorun'doua daca ar fi citit pe flacon ca tre sa parcurga vreo 100 de km si si sa puna o anumita cantitate ..

la motor la care intra 3 litri de ulei .. un flacon de 250 .. are 100% acest efect in conditiile de mai sus .. tot uleiul se va face marmelada

macar cititi instructiunile alea care sunt iar faze de genu ca am mers 10 km cu 90 la ora cu baia sparta fara ulei in motor sunt povesti in maxim 1 kilometru se gripeaza pe probate ) cu sau fara orice duralube bagat in el
__________________
Peugeot 206
1.4 .. economic pe timp de criza
cristiandim4 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 21:04   #45
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Dura lube/ slick-bun sau nu!!

Subscriu la ce ai prezentat.
Acum multi ani cam prin 1996 aceam un Mercedes 300E, putin modificat.
Masina am achizitionat-o din Germania, doar ca vechiul proprietar avea inrarea in garaj putin in panta si de multe ori introducea in treapta de mers inapoi cand masina mergea f usor ianinte.
Astfel a reusit sa uzeze ceva pe la cutie si ulterior sa inceapa sa agate treapta a doua.
Am desfacut cutia si am comandat la Mercedes de 800DM piese, le-am montat cu mecanicii lor, totul perfect am rodat cateva sute de KM cutia apoi am schimbat uleiul cu cel indicat si am pus un Duralube.
Am citit instructiunile, am respectat tot doar ca in foarte scurt timp mi-a gripat un pinion si astfel s-au barbierit toti dintii, fapt pt care am decis sa cumpar o cutie SH.
Tot cam in aceeas perioada un amic de al meu a avut o problema similara coxand segmentii la un Kadett dupa ce a utilizat corespunzator acest produs. Mai am si exemple indepartate dar nu cunosc si nu am intrat in contact cu masinutele respective.
Am folosit Slik 50, X-Ceramic, Motor Protect(rusia), STP si rezultatele au fost corecte.
De curand am testat celebrul Metabond tratament pentru motor.
Rezultatul pe o masina de 500cp a fost un minus de 10cp la cca 30 minute dupa tratament. Un pic invers decat anunta prospectele.

Cel mai bun efect l-am gasit la cele pe baza ceramica.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -