Salut!
Deci treaba sta in felul urmator:
Am montat pe un BMW E36 motor de pe E39 si anume un 2.8 dublu vanos, tip motor M52TUB28.
Motorul este momentan stoc si functioneaza perfect pe masina.
Acum vreau sa il modific putin si mi-am achizitionat si o buna parte din piese.
Ceea ce vreau sa-i fac este sa-i schimb admisia actuala care este restrictionata cu una de 3.0 M54 fiind mai permisia, sa montez serpisori oem M3, vreau sa elimin si catalizatoarele si sa schimb toba finala cu una free flow, iar dupa aceste modificari voi resofta imediat masina.
Problema la mine sta in felul urmator:
Am traseu de evacuare complet de pe 330i M54 pe 2 tevi de 50mm in diametru fiecare, cu 2 catalizatoare, intermediara si toba finala tot oem de 330i.
Dupa ce montez serpii o sa adaptez din nou traseul acesta dar nu stiu ce sa fac cu catalizatoarele.As vrea sa le elimin si sa schimb si toba finala, sa ramana numai serpisorii de M3 toba intermediara si evacuare free flow.
Acum intrebarea mea vine: Ce fac cu cele 4 sonde lambda? Am 2 sonde inainte de catalizatoare acolo pe galerii care le voi monta pe serpisori si inca 2 sonde dupa catalizatoare exact la intrare in toba intermediara.
Daca scot catalizatoarele sondele se vor da peste cap si citesc total aiurea ce pot face in cazul asta?As putea anula din soft cele 2 sonde de dupa catalizator, sa nu mai tina ECU cont de ele?Atunci ar fi alta treaba si as putea elimina catalizatoarele linistit. As vrea sa pastrez catalizatoarele dar in acelasi timp vreau sa fac totul cum trebuie sa scot cat mai mult din motor, ca nu degeaba am cumparat atatea piese si sa ma tina catalizatoarele...
Deci pana la urma cea mai mare nedumerie a mea este ce pot face cu sondele lambda de dupa catalizator....Se pot anula din soft numai alea 2?
Multumesc mult.