Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-09, 14:08   #61
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Sa inteleg ca tu ai un EVO pe care ai incercat un stand-alone Hydra si nu ai fost multumit ?
Pentru ca altfel inseamna sa vorbesti fara sa cunosti, un fel de bagare in seama, un fel de hai sa fac si eu pe desteptul . Daca intr-adevar ai un EVO cu un calculator Hydra de care nu esti multumit te rog sa ne spui si noua problemele cu care te-ai confruntat, noi am montat doar cateva si pana acum nu am intalnit nici un fel de problema. Sunt rapide, se integreaza bine, sunt stabile si spre deosebire de Motec detine algoritmi de calcul foarte eficenti pentru o masina de starda. Ah, ca si dovada, masinile facute de no cu calc Hydra au dovedit si pe strada ca sunt foarte rapide.

Calculatorul OEM are niste avantaje dar paleste in comparatie cu un stand-alone.
Asta este parere noastra, a celor care le setam, dar parerea ta poate fi diferita, bine ar fi sa se bazeze si pe niste dovezi, nu?
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 20:06   #62
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

omu no offence dar ce spui tu imi da impresia ca fabricantul Hydra ori te plateste sa spui ce spui ori tu chiar nu ai incercat gunoiul ala de hydra pe nimic de performanta cu adevarat !
eu unu nu am folosit hydra si sunt foarte fericit pentru asta dar am foarte multi prieteni care s-au aruncat cu capul inainte sa-l cumpere ca este CHEAP ! si acuma toti care mai au evouri au motoarele schimbate ! din cauza hydra ! este un sistem prost conceput si care nu suporta puteri de peste 350 si scoate tot felul de probleme cum ar fi : retarding timing at the wrong time , kill ignition coils , does not manage fuel air ration right even with propper ajustaments , bogs engines (pune prea mare presiune in intake ceea ce face ca chiuloasa sa miste din suruburil, greu de crezut da sa intamplat) schimbatul de viteze mai les 1-2 si -2-3 devine o aventura ! deci incercati si voi alte alternative ! aici e sua si lumea merge la lawyers acolo e romania lumea vine la tine direct cu bata .....
draculas is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 21:08   #63
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

man, no offense taken.
Ceea ce stii tu cred ca sunt probleme vechi, pentru ca generatia de Hydra pe care o folosim noi nu a creat aceste probleme. Poate tine si de felul in care o setezi. Am folosit si Motec dar numai pentru aplicatii de curse. Hydra are niste avantaje, dar asta este o alta discutie. Fiecare isi alege ce doreste pana la urma.
PS : Nemesis 2.6 nu este cheap, nu cred ca stii despre ce vorbesti, sau repet, poate sunt old news. Pentru AFR foloseste sonda NTK, best in business, so very precise .
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 09-12-09, 22:36   #64
porsheGTS

Stage 5
 
porsheGTS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 916
Member of:
[PEUGEOT]
[2 Roti]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Super!!MasinaBafta si ai grija de ea!!!
porsheGTS is offline   Reply With Quote
Old 10-12-10, 22:19   #65
Otrava

Stage 3
 
Otrava's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 78
Post Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

O.o`vreau !!! chiar merge consum destul de acceptabil 10 litri la 100km depinde cum circuli
Otrava is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 13:55   #66
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

o fisa dino ar spune mai multe, deocamdata nimic special
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 14:51   #67
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

poftim o fisa dyno, EVO X SST soft SKN/Superformance , dyno Exelixis.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	EVO10 -superformance.jpg
Views:	235
Size:	153.7 KB
ID:	1779164  
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 19:22   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
Nu a uitat nimeni dar politica SKN nu este copy/paste pentru fise dyno
Cu siguranta masina este mai rapida decat oricare alta facuta in laboratoarele proprii .

We have tools not personal computers !!!
Nu vreau sa ofensez pe nimeni cu replica mea, dar vad ca punctual vostru de vedere cu privire la fisa dyno vi-l schimbati, incercand sa aruncati praf in ochii cititorilor: https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post3893767
Acel paint nu reprezinta un grafic de dyno ci altceva si sincer nu as folosi numele altui tuner ca sa-mi tin spatele.
Cu siguranta nu este cea mai rapida si nici nu a fost asa fiind multe altele mult mai bine clasate in topuri sau inafara topurilor. In topul EVO X eu sunt cel mai bine clasat dar in realitate iti spun ca doar noi am creeat alte cteva masini mai rapide decat a mea (EVO X)
Incercati sa cititi topul dragracing pentru inceputul documentarii.

[QUOTE=tase_astra;2329082]Iata ce apare pe Autorally.ro si care contrazice spusele voastre referitoare la competitivitatea masinilor.

Drept la replica Dan Necula

Dl. redactor va rog sa publicati acest drept la replica vis-a-vis de articolul "Primul loc I pentru echipa SKN" semnat de catre echipa SKN.

IN TON CU POLITICA ROMANEASCA

Am citit articolul despre succesul echipei SKN, la etapa de viteza in coasta Rasnov 2009. Constat cu stupoare stilul plin de tupeu al tinerilor de la aceasta echipa, care isi aroga pe nedrept rezultatele obtinute de Daniel Onoriu, atat in 2008 cat si in 2009. Masina lui Daniel Onoriu foloseste o electronica MOTEC M48, nu SKN, a fost setata in 2007 si pana la etapa de la Resita 2008 de subsemnatul, la etapa de la Resita 2008 a fost setata de un dealear Motec din Ungaria, iar inaintea acestui nou campionat a fost din nou setata de acelasi dealear Motec din Ungaria.

Nu as fi scris poate aceste randuri, dar la etapa aceasta de la Rasnov, pentru a intra online cu calculatorul masinii lui Daniel Onoriu, a fost nevoie de un cablu cu o interfata Motec, pe care cei de la SKN l-au cerut de la mine, profitand de prietenia comuna cu Paul Andronic. Cum au setat ei acesta masina, cand nici macar nu au un cablu de comunicatie!

Ar fi interesant de tradus acest articol in limba maghiara, si trimis si dealearului Motec din Ungaria.

Singurul adevar din acest articol este cel despre masina lui Victor Baldescu, care a fost setata de cei de la SKN, dar fara sa foloseasca un hardware si un soft SKN, ci au folosit calculatorul de serie Mitsubishi si un soft ECU Flash.

Ar mai fi interesant de subliniat tot la aceasta etapa din 2009 de la Rasnov, faptul ca Porcisteanu nu a putut evolua cu Un Mitsubishi EVO 7 din cauza problemelor generate de setarile echipei SKN, probleme care au avut ca rezultat spargerea a doua seturi de pistoane. Nu doresc sa descurajez eforturilor acestor tineri, dar cand isi aroga un rezultat, sa fie pe merit.

Dan Necula



Iata si linkul:
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/autorally/subpage/stiri/news/6473/[/QUOTE]

E urat sa te mandresti cu munca altuia ca si cum ar fi a ta. Foarte urat, dar vad ca va place asta si daca e cazul pot sad au exemple de masini semnate de voi dar realizate de alte firme. Totusi nu cred ca esti interesat sa public asta.

Quote:
Originally Posted by bbm View Post
andrei, de ce nu pui si linkul cu replica lui daniel onoriu? este mai elocvent decit sa stai de vorba cu persoane care organizeaza curse si cheama lumea la mare fara sa aibe autorizatii !!
Asa este ai dreptate, cred ca acum s-au decantat faptele iar ONO declara negru pe alb:” datorita lui Andrei Tentean nu am mai mers la curse. A gandit un motor impreuna cu niste greci care nu a functionat si nici nu o sa functioneze niciodata.”
https://forum.4tuning.ro/585-raliuri-...ml#post4764125
si tuningul.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 19:23   #69
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Primul Mitsubishi EVOLUTION X din Romania resoftat

Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
Esti din ce in ce mai obsedat de SKN. Realizezi asta?
Tu nu observi ca mie nu imi pasa de ce faci tu!
Cum te scoli dimineata incerci sa-ti faci user pe forumurile de pe care esti exclus, cam toate, si te apuci sa scrii lucruri despre SKN. Pace tie!
Cum iti permiti sa pomenesti numele lui Paul?
Oricum , ce masini facem noi este treaba noastra, nu inteleg de ce te f__e pe tine grija asta. Ai grija de Elodia , daca mai stii de unde sa o apuci.
Lasa motorsportul, asta e zona noastra! 7 masini au alergat cu soft SKN la VTM Rasnov. Ciocul mic si distractie placuta in curtea scolii! Te asteptam la start.
PS: pt cei dornici de amuzament recomand un youtube search M3 vs M3, SKN vs rc, ca sa vedeti ce inseamna expresia "ti-am dat 2 sate!!".
Poate ca am alergie la prostie, escrocherie si altele de genul asta, intradevar este si asta o boala. Iti recomand sa faci un club al impostorilor pe care sa-l conduci cu brio, ai sa gasesti musterii pentru ca nu esti singurul …
Woau ce post tare … nu cred ca prin ceea ce fac eu atac in vre un fel skn-tuning. Ai dreptate intr-un fel, am alergie la minciuna, escrocherie prostie…daca tu incluzi in astea skn inseamna ca ai dreptate. Dar ce treaba are skn-tuning gmbh o firma care imi trasmite felicitari de sarbatori,.. am avut dialog cu ei si careia ma pot adresa oricand? Aminteste-ti de faptul ca ei erau interesati sa cumpere de la noi softuri pentru Subaru si Mitsubishi.


Datorita tie probabil ca nu au mai facut asta si atunci eu trebuie sa tac, sa te protejez? Oricum vad ca ii repezi pe toti care au ceva pertinent de spus.
In ce-l priveste pe Paul Andronic nu cred ca este vre un secret si este cineva care nu stie ca noi colaboram cu Autotehnica ei fac masini si noi intervenim daca este cazul la solutia tehnica si le setam.

Ramanand in zona amuzamentulul M3 vs M3 din gama E92 iti recomand sa cauti din nou clasamentul dragracing:

In ce priveste motorsportul cred ca esti deplasat, vrei din nou sa-ti aduc aminte cuvinele lui Daniel Onoriu alias ONO41 pe forum: “Ceea ce e sigur este ca datorita lui Andrei Tentean nu am mai mers la curse. A gandit un motor impreuna cu niste greci care nu a functionat si nici nu o sa functioneze niciodata. Am schimbat toate piesele din acel motor laudat iar masina mea acum este gata de start.”
Poate ca nu sti ce vorbesti si ar fi cazul sa vezi cum arata o masina de campion: https://www.4tuning.ro/masini-tunate-...ode-11276.html
Asa pentru cultura ta generala iti recomand si https://www.facebook.com/media/set/?s...2435974&type=3 unde poti vedea cateva exemple. Am si filme daca doresti sau articole darn u vreau sa-ti poluez topicul, noi ne prezentam in alta parte realizarile.
Oricum daca facem un inventar la masinilor pretense ca fiind setate de voi in acest an la rally si coasta ori s-au stricat, ori nu functioneaza ori au schimbat solutia pentru setare.

Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
Draga prietene, nu ma enervez. Oricum apreciez sfatul tau. As publica un dyno cu mare placere dar aceasta masina este cu tractiune integrala si asta face imposibila masurarea ei in Bucuresti. Dyno-ul lui Boby nu este pentru integrale, si mai nou am inteles ca nici nu mai este la el.

Atasez o prezentare a dyno-ului SKN, da , din Germania, este dyno-ul pe care se efectueaza toate modificarile din lista de aplicatii pentru chiptuning. De acolo vin cresterile de putere.
Iar o dadeai in abureala skn nici nu are habar de masina asta, poti prezenta un document oficial eliberat de skn-tuning gmbh care atesta ce afirmi cu tarie in acest topic?
Amesteci marfurile, denumirile si incerci sa decantezi imaginea pozitiva a rezultatelor. Sau aparenta pozitiva a rezultatelor.
Iti inteleg frica de a fid at de gol dar daca cineva are nevoie de dyno nu trebuie sa-I dezinformezi, uite aici poti sa te si documentezi cu privire la acest aspect:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html

Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
SKN Romania este un centru de setare electronica. Care realizeaza setarea electronica a calculatoarelor de gestiune ce guverneaza functionarea unui motor.
Nu inteleg ce vrei sa spui ? Nu esti putin obraznic atunci cand afirmi ca o masina resoftata de noi nu este resoftata de noi ci de o alta firma ???
Skn Romania nu exista, este o SC skn firstgate srl care este un revanzator al SKN-Tuning GMBH. O fi vreu un fel de guvern mondial daca tot guverneaza…
Ori …ori… tu prezinti o masina ca fiind rezultatul miilor de ani lumina ai experientei skn apoi o dai cotita cu un pseudografic de tip cari0ca si o prezinti Superformance? Spune mai bine numele englezesc al semnatarului, ar fi mai corect. https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post3893767


Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
In acest moment circula pe strazi, inmatriculate cu numere de Romania, mai multe Mitsubishi EVO X resoftate de SKN . Poate asa este mai clar.

Si imi intaresc afirmatia, spunand dupa 2 discutii cu tine pe teme diferite ca este un carcotas. Poti sa intrebi in multe alte feluri de ce nu este listat pe site un soft pt EVO X, nu sa afirmi prosteste (si asta fara sa exagerez, pentru ca vorbesti din afara firmei SKN cu o convingere cum ca ai stii despre ce este vorba, e bine nu stii !) ca nu este resoftata de noi.

A fost facut cu soft SKN !!!
Da poate ca unele circula dar altele sucombeaza…, uite un articol real documentat despre cum functioneaza sau functiona un EVO X SST din portofoliul skn… sau asa pretinzi tu:
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ution-sst.html
Mereu m-ai intrebat de unde stiu eu cand detoneaza… uite ca noi monitorizam asta si-ti facem un bine prezentand articolo din care poti invata insa se pare ca persisti in …, asa este ai dreptate dar cel mai destept cedeaza in acest caz B450EVA care si-a dat duhul intr-un mod …


Asa ceva nu mi-a mai fost dat sa vad, biela s-a rupt perforand blocul motor pe partea din fata spre radiator, dar sis pre spate.
De parca nu ar fi fost destul pe fata a plesnit si elctromotorul stricand aceasta piesa iar pe spate a dat o gaura in carcasa diferentialului. Daca nu ma credeti imaginile pot fi elocvente in acest sens.

Aste sunt patru bucatele dar a ramas pe jos cred ca un kg de Al.




Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
poftim o fisa dyno, EVO X SST soft SKN/Superformance , dyno Exelixis.
Daca asta numesti tu fisa dyno … nu cred ca Exelixis ti-au dat asta… asa e si tuningul.

Last edited by SEBASTIAN; 27-12-11 at 19:26.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -