Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
14-09-13, 12:33
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by Hexer
Noi facem des operatiunea asta, chiar reprofilam axele stock de bmw.
Astfel un m50 2.5 cu 2 axe reprofilate si resoftat ajunge la 240-245 cai depinde in ce stare era motorul.
Sa facut m50 single vanos 3.0, compresie 10.2:1 cu axa de admisie non vanos pe evacuare si axa vanos reprofilat, sherpi china, soft si are 281 cai si 320Nm.
|
si la ce pret ajunge reprofilarea axului? eu am nonvanos
Last edited by wolverine; 14-09-13 at 12:56.
|
|
|
14-09-13, 15:10
|
#137
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by wolverine
si la ce pret ajunge reprofilarea axului? eu am nonvanos
|
Si eu sunt intresat de treaba asta, pentru axul de admisie!
Mai stiam o varianta cu axa de admisie de M54b30 pe admisie.Binenteles trebuie modificat pinionul...
Axele vor fi montate pe M50 cu interne de 3.0 convertit la turbo. Nedumerirea mea sta in axa de admisie.....
|
|
|
14-09-13, 23:34
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Si eu sunt intresat de treaba asta, pentru axul de admisie!
Mai stiam o varianta cu axa de admisie de M54b30 pe admisie.Binenteles trebuie modificat pinionul...
Axele vor fi montate pe M50 cu interne de 3.0 convertit la turbo. Nedumerirea mea sta in axa de admisie.....
|
eu zic sa te mai interesezi despre axul de 3.0, eu cred ca are tot 240 de grade cu 9mm
|
|
|
14-09-13, 23:55
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebari ax cu came
Depinde cate axe se strang pana sfarsitul octombriei, pretul este ~160e/buc (la M50 am nevoie si de carcasa de tacheti, ambi diametre is ok, dar trebuie sa facem mai adanc, asta e un plus de 20e/ buc)
La fel facem si axe pentru V8 M60, 120e/buc.
Facem si axe pentru motoare S50, pretul e 180e/buc. La fel deschidere mai mare si inca ~20 grade.
La turbo tot asi face ambi axe daca ai un turbo pe masura, merita si face diferenta. Practic scazi presiunea cu 2-3 zecimi si tot faci aceasi putere. Practic un plus de ~10-15%.
Last edited by Hexer; 15-09-13 at 00:03.
|
|
|
19-09-13, 22:08
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: Intrebari ax cu came
Pentru un M54b30, motor aproape stoc, avand numai traseu de evacuare custom cu serpi,ambreiaj cu volanta usoara si filtru kn, poti modifica ceva la axele stoc??Binenteles apoi va fi resoftat motorul.Deasemenea ma intreseaza si un pret pentru ambele axe si cat ar costa.
|
|
|
22-09-13, 19:42
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Pentru un M54b30, motor aproape stoc, avand numai traseu de evacuare custom cu serpi,ambreiaj cu volanta usoara si filtru kn, poti modifica ceva la axele stoc??Binenteles apoi va fi resoftat motorul.Deasemenea ma intreseaza si un pret pentru ambele axe si cat ar costa.
|
Da se poate, vezi preturile mai sus.
|
|
|
26-09-13, 13:31
|
#142
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Intrebari ax cu came
Am si eu o intrebare in legatura cu acest subiect.
Ce axa cu came sa pun la un 1.9 tdi bxe de 105 cai pentru upgrade ?
Stiu ca la motoarele de generatie mai veche non pd mergea cea de SDI, dar la al meu nu cred ca se potriveste.
|
|
|
27-09-13, 11:21
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Intrebari ax cu came
are cineva niste date exacte pt axele cu came de m50b20 si m50b25 non vanos? am gasit mai multe variante si nush dupa care sa ma iau
|
|
|
29-09-13, 11:48
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by phaeton
Am si eu o intrebare in legatura cu acest subiect.
Ce axa cu came sa pun la un 1.9 tdi bxe de 105 cai pentru upgrade ?
Stiu ca la motoarele de generatie mai veche non pd mergea cea de SDI, dar la al meu nu cred ca se potriveste.
|
Sunt cateva axe upgrade pentru PD, chiar dupa un nivel esti nevoit sa schimbi aza, in afara de deschidere mai mare si lunga la supape diferenta mare e in actionarea PD-urilor, face presiune mai repede si ii faci debit mai mare, ca un upgrade de pompa la VE.
|
|
|
01-10-13, 21:26
|
#145
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
|
Re: Intrebari ax cu came
axe cu came/vibrochen sport pt diesel se poate pune?
|
|
|
01-10-13, 21:45
|
#146
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by vectra22dti
axe cu came/vibrochen sport pt diesel se poate pune?
|
Este si axa sport pentru diesel, si vubrochen din otel pentru 1.9tdi
|
|
|
02-10-13, 17:54
|
#147
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: Intrebari ax cu came
axe cu came sport la diesel, care ar fii avantajul? turatii mai mari? oricum orice motor diesel nu poate dezvolta turatii multe, mai mult de 5000 rot/min nu cred ca poate!
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
|
|
|
02-10-13, 20:55
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebari ax cu came
Quote:
Originally Posted by law53
axe cu came sport la diesel, care ar fii avantajul? turatii mai mari? oricum orice motor diesel nu poate dezvolta turatii multe, mai mult de 5000 rot/min nu cred ca poate!
|
Avem tdi care merge la 7000rpm, de ce sa nu mearga in ture, e lata intrebare ca uni nu pot sa faca soft...altfel nu poti antrena un gt3076.
La masina de strada limitarea e undeva la 5500 si merge perfect dar ii trebuia alta axa ca sa dezvolte putere si peste 4000.
|
|
|
03-10-13, 07:54
|
#149
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Intrebari ax cu came
Motoarele cu 8v au chiulasele limitate ca flow , comparativ cu motoarele cu 16v (logic nu?).
O axa cu scame cu alt profil si niste supape mai mari , combinate cu o chiulasa portata fac minuni la motoarele astea. 1.9Tdi e doar un exemplu.
Multa presiune si multa motorina nu inseamna intotdeauna tuning la diesel.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
09-10-13, 20:41
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Intrebari ax cu came
daca schimb arborele cotit si axele cu came trebuie sa schimb toti cuzinetii?
compensatorii o sa se potriveasca perfect daca axele sunt sport?
Last edited by TSC-Us; 09-10-13 at 20:44.
|
|
|
|
|