Imi place foarte mult aceasta masina si am vrut sa vad ce parere aveti si voi despre ea. Detaliile tehncie si pozele sunt luate de pe site-ul care semneaza pozele
Opel Rekord Coupe, model 1968
Totul a inceput acum 2 ani, cu un Opel Rekord Coupe, model 1968, caruia intentionam sa-i punem alte roti si sa-i dam o vopsea ceva mai buna.
Proiectul e departe de a fi terminat. Si nu, nu ramane masca aia pe fata, nici farurile.
Exterior
Vopsea verde cu perla galbena Glasurit/Standox.
Blocuri optice spate + semnale fata full LED, adaptive in functie de
lumina de afara.
Majoritatea ornamentelor din crom scoase sau modificate.
Clantele exterioare de la usi si portbagaj scoase, usile si portbagajul se
deschid din telecomanda, portbagajul se si inchide electric.
Garda coborata pana la 14 cm, fara praguri.
Suspensie pneumatica spate reglabila electonic de pe display.
Roti 205/40ZR17 + 215/40ZR17.
Masina este vopsita si pe dedesupt, ca si toate componentele de suspensie.
Evacuare finala sebring.
Iluminare cu LED sub usi.
In afara de toate astea, multe portiuni ale masinii au fost mai mult sau mai
putin modificate, folosind in intregime tabla. Nu a fost folosita absolut
deloc fibra.
Motor
Motorul original 1.9L i4, refacut in totalitate, cu piese fabricate sau Steinmetz,
asistat si monitorizat electronic.
Motorul original avea undeva la 110 hp, urmeaza un dyno test pentru a
vedea la cat a ajuns.
Servodirectie + servofrana.
Sistem de racire cu capacitate marita.
Carena pentru motor.
Interior
Tapiterie cusuta manual in piele grand napa, designul scaunelor propriu.
Bordul, insertii in usi si alte elemente din paduk african.
Ceasuri de bord refacute, cu luminare din spate pe tot cadranul.
Display 7\" integrat in bord.
Iluminare interioara difuza LED.
Butonul de pornit/oprit motorul montat in capul schimbatorului de viteze.
Comenzi pe volan, in hub RFID (alimentat radio).