Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 09-04-08, 18:43   #46
El_Nino

Stage 3
 
El_Nino's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 148
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

1. 911 - pt ca pur si simplu este Porsche,si nu mai are nevoie de argumente... are un trecut si o traditzie in spate.
...6 secunde !!!....asa cum au spus si cei dinaintea mea....marketing....ar fi interesant sa vad daca pe un circuit european ,testate de europeni care ar fi mai rapid..intradevar Gt-R este o masina frumoasa,evident rapida si intzesata cu tehnologie....dar ar fi ca si cum ash mereg cu PC-ul la curse....
El_Nino is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 14:27   #47
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Quote:
Originally Posted by El_Nino View Post
1. 911 - pt ca pur si simplu este Porsche,si nu mai are nevoie de argumente... are un trecut si o traditzie in spate.
...6 secunde !!!....asa cum au spus si cei dinaintea mea....marketing....ar fi interesant sa vad daca pe un circuit european ,testate de europeni care ar fi mai rapid..intradevar Gt-R este o masina frumoasa,evident rapida si intzesata cu tehnologie....dar ar fi ca si cum ash mereg cu PC-ul la curse....
acum hai sa nu exageram. Si eu sunt in limba dupa porsche (in special 911turbo ) si ar fi singura mea optiune dintre astea 3, dar totusi ii o masina. si in consecinta are nevoie de argumente. conform testului, cica gt-r s-a descurcat mai bine pe circuit decat pe strada, si mai ales in curbe rapide. drag-ul la pierdut dupa 160kmh parca. oricum, la cat tam-tam au facut nissan cu gt-r r35 (cred ca de 3-4 ani se vb de ea), ultima lor preocupare ar fi fost testul in care iasa cu 6sec (cifra credibila ,de altfel) inaintea celorlalte. testul asta cred ca a facut mai multa publicitate la porsche decat la gt-r.

http://www.roadandtrack.com/article....rticle_id=6594

apropo, miam amintit ce zicea seful de proiect la gt3 cand a fost intrebat ce parere are despre performantele noului (acu vreo 2 luni) gt-r. cica a raspuns sec si zambind "we like a challenge...". german humour at its best.
__________________
8 MPG: not just mileage. An american tradition!

http://purauto.wordpress.com
http://getedoi.deviantart.com
http://kalumpu.myminicity.com
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 10-04-08, 18:05   #48
b_gt

Stage 5
 
b_gt's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 603
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Nu Mai Comparati 911 Cu Panarama De Corvette))
b_gt is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 18:35   #49
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

cata prostie poate sa fie pe acest forum e incerdibil

Astia care tot abereaza ca e marketing, ca nu e posibil, ca e trucat testu, ca bla-bla-bla

voi ati luat 5 minute ca sa vedeti testul(video-ul ala), sa vedeti CINE l-a facut si sa cititi CUVANT cu CUVANT tot articolul? Nu de alta, dar ca sa nu va faceti de cacao aiurea pe forum.
Si eventual daca nu stiti cine e Road & Track, sa cititi putin despre ei, cine sunt, ce si cum fac?

Road & Track si Car & Driver (care si ei au testat GT-R-ul cu aceleasi rezultate) dau clasa oricand oricarei publicatii cica auto europene, fie ca e vorba de mascaricii de la Top Gear, germanofililor de la Auto Bild si AMS sau francofililor de la Automobile.


ON-Topic -
1. Corvette - real driver's car si cea mai rapida pe autostrada, la un pret excelent, greu de condus si nu foarte practica

2. GT-R - foarte rapida in orice situatie, pret excelent, dar prea grea, prea electronizata, interior din pacate urat rau


100. 911 Turbo - mediocritate in performante, se bazeaza pe renume si un interior mai ingrijit ca sa ceara dublu fata de concurenta
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 23:20   #50
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Road and Track si Car and Driver nu sunt in crema publicatiilor auto, aici in N America lumea alearga dupa cele europene, imi pare rau dar poate ar trebui sa arunci un ochi prin EVO ca sa vezi cum arata un articol bine scris, nu doar "uite astea sunt datele tehnice, atata scoate pe 0-60 si cam asta imi place/nu mi place mie" Ma omoara cand vad comentarii pur americane de genul "l am depunctat la cup holder e" . Fac eu un test mai bun in 10 minute daca vrei
Cat despre 997 turbo "mediocritate la performante" ?!?. Oau, multi miliardari in ro, presupun ca tu conduci un Veyron daca performantele unui 997 turbo (un pic peste 430 in viata de zi cu zi ca performante ...) il fac o masina mediocra pt tine... Hai sa lasam snobismul de "bukale" pt seicii cu multe sonde in curte, cand cineva de pe forumul asta o sa stoarca 80% performanta maxima din oricare cele 3 masini de mai sus mai vb, pana atunci...sanatate si drum bun.
Poate ii poti explica si unui inginer ca mine cum de Nissan ul cu greutate mai mare, cam aceeasi putere dar cuplu mai slab mai ales ca plaja de turatii e asa de sprinten..6 secunde..sa fim seriosi, eu lucrez in domeniul asta si ma umfla rasul cand vad cifre deastea. Pe circuit bag mana in foc pt C6 ca best time ( ca sa nu spui ca sunt fan Porsche si tin cu ursul..) GT-R ul actual numai e ce a fost cel vechi.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member

Last edited by 993turbo; 16-04-08 at 23:24.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 17-04-08, 00:26   #51
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

acolo in nord america asa fac oamenii? EI nu zau? Care oameni? aia din Club Porsche poate. Da-mi si mie niste statistici care arata ca populatie americii de nord cauta mai mult reviste europene si are mai multa incredere in ele, decat cele americane. Dar sa fie reprezentativ sample-ul la cele 336mil de oameni.

Tu ai citit articolul? sau iti dai cu presupusul si chiar tre sa ma apuc eu sa pun aici extrase din el? Unde ai vazut tu critici la cupholdere si alte d;astea in articolul lor?

De ce nu zici ca te oftici (ca mare fan porsche ce te afli) ca noul GT-R, asa greu si automat cum e el, scoate niste timpi de invidiat pe Bottom Willow si pe alte circuite, asta la jumate pretul unui 911 Turbo.

Lucrezi in domeniu? Nu-mi spune ca dai cursuri de pilotaj pe la Calabogie ca nu te cred.

PS: mediocritate la performanta in acest Trio, logic si evident, NU la modul global incluzand toate masinile existente pe pamant.

Last edited by pimp_lex; 17-04-08 at 00:29.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 19-04-08, 05:38   #52
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Quote:
Originally Posted by pimp_lex View Post
acolo in nord america asa fac oamenii? EI nu zau? Care oameni? aia din Club Porsche poate. Da-mi si mie niste statistici care arata ca populatie americii de nord cauta mai mult reviste europene si are mai multa incredere in ele, decat cele americane. Dar sa fie reprezentativ sample-ul la cele 336mil de oameni.

Tu ai citit articolul? sau iti dai cu presupusul si chiar tre sa ma apuc eu sa pun aici extrase din el? Unde ai vazut tu critici la cupholdere si alte d;astea in articolul lor?

De ce nu zici ca te oftici (ca mare fan porsche ce te afli) ca noul GT-R, asa greu si automat cum e el, scoate niste timpi de invidiat pe Bottom Willow si pe alte circuite, asta la jumate pretul unui 911 Turbo.

Lucrezi in domeniu? Nu-mi spune ca dai cursuri de pilotaj pe la Calabogie ca nu te cred.

PS: mediocritate la performanta in acest Trio, logic si evident, NU la modul global incluzand toate masinile existente pe pamant.
Nu la Calabogie, mai aproape de casa un pic, la Mosport nu vreau sa fac commuting mai mult de 1 ora...Da, chiar am citit articolul, o pagina/masina cat are ), adanc articol, ai dreptate..faza cu cup holderele este tipic americana daca insisti o sa ti dau un maldar de articole cu asta. Sau ca masina x are mp3 player si racire in torpedou ) Sper ca ai inteles acum la ce ma refer... Si sa stii ca intradevar cam tot ce vine din Europa e privit cu ochi buni aici, au inceput si ei sa realizeze ca in Europa cultura e altceva decat serialul de la TV, drumurile au si curbe si ai mai putine sanse sa dea peste tine un redneck cu F150 cu multa bere la bord peste tine
Revenind la topic ma bucur ca tu alegi Nissan ul, ma sacrific eu pt 911 T, fiecare alege ce si doreste, e o lume libera, nu?
Condus placut.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 20-04-08, 01:06   #53
Claudiu.aka.Clappy

Stage 4
 
Claudiu.aka.Clappy's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 224
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

911 Rulzz... !! totusi...are mult mai multa traditie in spate decat Z06 si GT-R la un loc... !!!
Claudiu.aka.Clappy is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 23:05   #54
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Quote:
911 - pt ca pur si simplu este Porsche,si nu mai are nevoie de argumente... are un trecut si o traditzie in spate
Quote:
911 Rulzz... !! totusi...are mult mai multa traditie in spate decat Z06 si GT-R la un loc... !!!
Spre deosebire de Corvette,care abia a aparut pe piata de 2 ani,nu ?
Primul Corvette a aparut in 1953 ca un roadster asamblat manual.Primul 911 a aparut in 1964 ca urmas al lui 356,bazat pe o masina ieftina si proasta facuta sa concureze cu Citroen 2CV.Trecut si tradie la Porsche,intr-adevar
Ca sa nu mai vorbim ca nu conduci traditii,ci masini...

Quote:
dar poate ar trebui sa arunci un ochi prin EVO ca sa vezi cum arata un articol bine scris, nu doar "uite astea sunt datele tehnice, atata scoate pe 0-60 si cam asta imi place/nu mi place mie
Articolele din Evo sunt la fel,doar ca nu au date tehnice.Nu sunt cu nimic mai bune decat R&T sau C&D,ci dimpotriva.In ambele vezi pareri despre comportamentul masinilor si pareri subiective ale jurnalistilor,doar ca revistele americane mai au si o groaza de masuratori care sa justifice cat de cat parerile respective.

Quote:
GT-R ul actual numai e ce a fost cel vechi
Si de ce e asta un lucru rau ? Vechiul GT-R era un CACAT de 280 CP,care costa o caruta de bani,adica 90.000 USD in 1999,ceea ce inseamna cam 117.000 USD acum (asta daca pui inflatie de 3% pe an,ca daca iei alti indicatori iesi cu mult mai mult).Deci la R35 vs R34 primesti in plus V6 de 3,8 litri in loc de I6 de 2,6 litri si 480 CP in loc de 280 (asta pe langa diverse avantaje ale tehnologiei moderne pe care nu le mai luam in considerare) pentru un pret care e 60% din cel al R34-ului.Ceea ce face GT-R sa se transforme dintr-un cacat intr-o masina excelenta.

Nissan au reusit ceva incredibil cu masina asta,si anume sa concureze Z06-le cu o masina care nu costa de 2-3 ori mai mult.Z06 are destule avantaje,cum ar fi V8-ul,tractiunea spate,faptul ca va spulbera GT-R la viteze mari,si probabil ca e mai rapid pe circuit in ciuda acestui test.Insa pentru cine vrea o masina de aproape 500 CP,AWD,cu motor in 6 cilindri turbo,alegerea e clara.Trebuie sa fii chiar fan infocat Porsche (sau sa ai penisul de dimeniuni foarte reduse) incat sa crezi ca o insigna care reprezinta un cal cabrat (parca am mai vazut asta pe undeva ),desenat peste un scut cu un nume de oras pe el,pusa pe o masina MAI LENTA,valoreaza ~55.000 USD.
Race is offline   Reply With Quote
Old 24-04-08, 06:33   #55
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

"masina ieftina si proasta" de care vb e celebrul Beetle, care a fost o masina de referinta, o masina practica si fiabilala un pret f bun. Daca tu spui ca Porsche nu are traditie mai ai de citit despre lumea auto, si nu ma refer numai la 911, sa compari varful ingineriei auto din Germania cu ingineria americana e cam acelasi lucru cu a compara un Cayenne cu un Escalade , amandoua sunt SUV nu iasa ? Testele americane cum bine ai sesizat trantesc niste cifre (si lucru distractiv au valori neconsistente de multe ori) si gata, au "testat" masina. E greu sa surprinzi in cifre feelingul unei masini, de asta imi plac articolele din EVO, (si nu numai mie), crede ma ca nu as da degeaba 15 $ pe o revista din Europa cand pot cumpara R&T si Car&Driver la 3 $ aici. Dar calitatea costa, si asta e valabil si la reviste, si la masini. E adevarat ca platesti un premium pt numele de marca dar asta e de cand lumea la toate masinile/produsele.
Revenind la Nissan -911, cineva descria experienta de condus in Nissan ca fiind ceva gen Playstation, digital, futuristic si intesat de computere, tipic japonez, pe cand masina europeana se simte analogic, cu reglaje mai fine si mai "involving" pt cel care o conduce. Asta e ceva important pt mine, mai putin ca o sa scoata 0,1 s mai putin pe 0-60 sau mai stiu eu ce. De cate ori pe zi faci liniute? Condusul in sine e pt mine placerea cea mai mare, desigur, pe pista vreau performanta, dar cum (inca) nu mi permit o masina dedicata pt track (si aici vb de racing car omologata in toata legea, nu de o traznaie "tunata") caut o masina care sa combine cel mai bine si soseaua si pista. Iar cine spune ca performanta unui 997 Turbo nu ii ajunge e bine sa se uite in oglinda sa vada cat de ridicol poate sa fie. Inca odata, pot sa bag mana in foc ca nimeni de pe forumul asta sau de la vreo revista americana sau europeana a stors 100% din masinile astea. Hai sa nu ne lasam luati de val, nu suntem copii care joaca NFSMW (sper..). Eu inca nu am condus nici una din ele, astept sa vad cum se simte pe propria piele, dar am asa un sentiment ca 997 turbo e mai mult decat o sa am nevoie.
Nu vad un avantaj in V8 de pe Z06, nu mi au placut niciodata motoare de 7 l care atarna pe rotile fata, daca vrei iti explic inginereste de ce. Prefer un motor mai mic dar la aceeasi putere/cuplu daca se poate = prefer un boxer/V6/inline 6 turbo la aceeasi putere
Da, Nissan ul are performante de top la pretul asta, dar te ai gandit ca poate este un instrument de marketing, ca poate pretul asta mic e sustinut de vanzarile a nu stiu cate Micra prin Buruburu ? Renault Nissan e o corporatie mare care poate pompa bani pt imagine fara probleme. La Porsche fiecare masina aduce profit, pana si Carrera GT.
Vechiul GT-R a fost o masina mai reusita pt ca era conceputa sa fie usoara si performanta. Si nu este celebru pt motorul stoc pe care l a avut, sa fim seriosi.
Da, prefer un calut cabrat pe capota in loc de sigla Nissan sau Renault sau ce vrei tu. Daca tu ai ales altceva, sa ti fie de bine, e o lume libera cum spuneam mai sus. Stai linistit, intotdeauna se va gasi un junior cu o tinichea cu NOS si neon dedesupt sa fie mai "rapid" decat tine chiar daca ai platit putin pt GT-R, el o sa ti spuna ca a platit un sfert ). Trece cu varsta, stai linistit, o sa vezi ca evolutia e tinichea - Subaru WRX - GT-R - 911 Turbo - etc.
Ma omoara comentariile astea cu "masina mai lenta", parca toti de aici isi petrec toata viata numai in curse cronometrate de parca 0.1 s fac vreo diferenta in viata normala, asta daca respectivul stie cum si are "balls" sa conduca la max masina respectiva...
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 24-04-08, 21:54   #56
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Am sa pun inca o data pt cei care nu au vazut timpii Nurburgring Nordschleife pt cei care nu i-au vazut. E adevarat ca viata de zi cu zi nu are nici o treaba cu Nurburgring deci nu sunt foarte relevanti. Ca si pasionat de masini japoneze aleg fara ezitare GTR dar...un mare dar... Porschele are o istorie de neegalat si este un etalon in domeniul sport auto, tinand cont ca Nissan a vrut la teste ca GTR sa fie alaturi de Turbo. Pe de alta parte Z06 a reusit performante si timpi incredibili pe circuit. Sunt 3 masini foarte apropiate ca si performane departajarea facandu-se in functie de preferinte de marci si ura impotriva altor marci.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordsch...test_lap_times
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 25-04-08, 00:54   #57
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Pimp_lex esti uimitor! Din cauza ta m-am uitat la filmuletul ala "minune"...pentru ca in mod normal nu am vrut sa ma uit din simplu motiv ca nu era nimic de vazut ! Si nu m-am inselat! Pe circuit doar ne-au spus ei(eu cu mana pe inima ii cred)...nu am vazut nimic concret! Ma rog....nu intelege ca am ceva cu GT-R.....imi place..nimic mai mult....dar totusi cred ca m-am facut destul de inteles si in postul anterior...nu il poti compara cu Porsche! E altceva, cel putin pentru mine...sa iti explic si dc ...numai intru in detalii tehnice si argumente de genu asta pentru ca la prima vedere am impresia ca nu prea te pricepi! Daca vad un GT-R pe str de ex....raman uimit...din faptul ca e o masina foarte rara de vazut la noi si pentru ca stiu ca e potenta....dar cand vad un porsche.....nu imi mai pot controla emotiile....are o prezenta incredibila....mie imi impune respect, dorinta si uimire....pentru ca e minune inginereasca (si am un mic bagaj de cunostiinte...aici). Nu am nimic cu japonezele....chiar doresc una...greu de gasit banii si ea in sine(corolla AE86) pentru faptul ca e potenta are costuri mici! Pentru mine GT-R e un morman de fiare umflat controlat partial de un computer(nimic emotionant in asta) tendinta care o au multi producatori pentru ca lumea numai vrea masini placute la condus ci vrea sa aiba windows pe roti! Porsche...desi in ultima perioada a introdus si el diverse gadget uri inca ramane o masina purista.....si daca stai sa te gandesti dc am spus minune inginereasca arata-mi tu cati mai au curajul sa se avante la masina cu motorul dupa puntea spate!!! La inceput era poate un dezavantaj...pe care cu timpul ei au cam reusit sa il faca un avantaj!

Off Topic: am condus ceva masini, recunosc low cost, nu foarte sportive, dar destule..si multe le-am condus si mai "tare" sa zicem.......cu cat masina e mai noua cu atat emotia e mai seaca,cu mici exceptii recunosc, deci ideea mea este ca lumea numai vrea placere...vrea confort si mandrie...daca e asa...succes din partea mea....la stat cu mana stanga sus pe volan si cu cea dreapta pe schimbator,dar la misto, ca acum e desteapta domne..schimba singura, franeaza singura, accelereaza singura....eu pot vb linistit la telefon,pot apasa touch screen ul la dvd....si pot da drumul la ecranele din tetiera.....ce daca nu sta nimeni in spate...in bukale.....e la moda!!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 25-04-08, 09:42   #58
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

emmm....guys....nu mai aduceti traditia Porsche in discutie, ca si Corvette are o istorie destul de lunga (6 generatii ii ceva), si nici GT-R nu-i de ieri de azi (se produce de vreo 30 si ceva de ani, dar sub diferite nume).

eu zic ca ii un test destul de relevant, deoarece sunt 3 masini apropiate ca potenta si singuru lucru care le poate diferentia cu adevarat este subiectivismul fiecaruia. la masini de genul asta, numai subiectivismul mai conteaza.
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 26-04-08, 10:05   #59
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Quote:
"masina ieftina si proasta" de care vb e celebrul Beetle, care a fost o masina de referinta, o masina practica si fiabilala un pret f bun
Deja imi dau seama ca am gresit.Practica,fiabila,pret bun...ce sa mai,super masina.Parca ai descrie Dacia 1300

Quote:
Daca tu spui ca Porsche nu are traditie mai ai de citit despre lumea auto
Aici e vorba despre 911 vs Corvette,nu Porsche vs Chevrolet.Chiar si asa,Chevrolet a existat cu vreo doua decenii inainte de Porsche.Iar Corvette a aparut cu 11 ani inainte de 911.Chiar si un fan fanatic Porsche ar trebui sa priceapa ca traditia si isotoria NU sunt un avantaj Porsche in acest caz.
Prima generatie de 911 avea 130-160 CP,in timp ce a doua generatie de Corvette (contemporana cu prima de 911) avea 250-375 CP SAE brut,adica 200+ - 300+ net.160 CP vs peste 300 CP spune destule despre istoria si traditia Porsche.

Quote:
E greu sa surprinzi in cifre feelingul unei masini, de asta imi plac articolele din EVO, (si nu numai mie), crede ma ca nu as da degeaba 15 $ pe o revista din Europa cand pot cumpara R&T si Car&Driver la 3 $ aici.
Vad ca ai probleme cu cititul (sau intelesul),deci repet:
"Articolele din Evo sunt la fel,doar ca nu au date tehnice.Nu sunt cu nimic mai bune decat R&T sau C&D,ci dimpotriva.In ambele vezi pareri despre comportamentul masinilor si pareri subiective ale jurnalistilor,doar ca revistele americane mai au si o groaza de masuratori care sa justifice cat de cat parerile respective."

Quote:
Revenind la Nissan -911, cineva descria experienta de condus in Nissan ca fiind ceva gen Playstation, digital, futuristic si intesat de computere, tipic japonez, pe cand masina europeana se simte analogic, cu reglaje mai fine si mai "involving" pt cel care o conduce. Asta e ceva important pt mine

Ce tare esti ! Deci pentru placerea condusului tu vrei o masina turbo cu tractiune de pick-up ?
Pentru placerea condusului exista GT3.911 Turbo e facut pentru performanta la indemana oricarui idiot.Cat timp nu exista GT-R,scuza Porsche-ului era "da,sunt masini sport adevarate mai rapide cum ar fi F430 sau GT3 sau Z06,dar 911 Turbo face performantele foarte accesibile oricui pe orice vreme".Acum,ca GT-R-ul il bate la propriul lui joc,devine importanta placerea condusului.Penibil...

Quote:
Nu vad un avantaj in V8 de pe Z06, nu mi au placut niciodata motoare de 7 l care atarna pe rotile fata, daca vrei iti explic inginereste de ce. Prefer un motor mai mic dar la aceeasi putere/cuplu daca se poate = prefer un boxer/V6/inline 6 turbo la aceeasi putere
Sa iti explic eu inginereste de ce e mai bun V8-ul intre timp.In primul rand nu atarna pe rotile din fata,ci in spatele lor,masina avand o distributie de masa foarte buna.Desi nu e locul ideal pentru un motor,nici sa-l pui in consola spate ca la 911 nu e mare afacere.In al doilea rand,motorul de 911 Turbo e cu cateva ZECI de kg MAI GREU decat LS7,care cantareste cam cat un motor de 911 aspirat.Ce surpriza,doua blocuri motor (sau cartere pentru chitibusari),doua turbine,doua intercoolere,doua trasee de admisie cantaresc ceva-ceva.Ca sa nu mai vorbim de OHV vs DOHC in materie de masa si dimensiuni,in special la boxer.

Quote:
poate pretul asta mic e sustinut de vanzarile a nu stiu cate Micra prin Buruburu ? Renault Nissan e o corporatie mare care poate pompa bani pt imagine fara probleme. La Porsche fiecare masina aduce profit, pana si Carrera GT.
Ce-ti pasa tie de asta ?! Ca potential cumparator m-ar durea in cur ca ei practica pret de dumping,conteaza cat din banii munciti de mine dau pe masina,nu politica lor de marketing.Dimpotriva,as fi incantat sa cumpar o masina de 120.000 USD cu 70.0000.

Quote:
evolutia e tinichea - Subaru WRX - GT-R - 911 Turbo
Ai zis un lucru bun aici...911 Turbo e pentru fanii orezariilor cu motoare mici turbo si tractiune de camion,cand fac in sfarsit rost de bani

Quote:
Ma omoara comentariile astea cu "masina mai lenta", parca toti de aici isi petrec toata viata numai in curse cronometrate de parca 0.1 s fac vreo diferenta in viata normala, asta daca respectivul stie cum si are "balls" sa conduca la max masina respectiva
Daca performantele nu erau importante,la pret sub GT-R si mult sub 911 iei un E550 de 388 CP,mai confortabil si care se misca decent.
Iarasi,daca 911-le ar fi fost cu putin mai rapid,ai fi zis "performanta costa".
Realitatea e ca 911 si GT-R au performante asemanatoare.Daca preturile erau 74 si 77.000 USD,diferentele minore de performanta nu mai contau.La 55.000 USD diferenta,e absolut JALNIC ca Porsche-ul sa fie mai lent.

Quote:
Porschele are o istorie de neegalat
Vezi mai sus cat "de neegalat" e istoria Porsche

Quote:
dar cand vad un porsche.....nu imi mai pot controla emotiile....are o prezenta incredibila....mie imi impune respect, dorinta si uimire
Ceea ce ai zis mai sus se traduce prin "am foarte multe frustrari in viata si imi doresc un simbol al statutului social fara de care sunt un nimic".
O masina sport trebuie sa mearga repede si sa se conduca bine,nu sa impresioneze prostii pe strada.

Quote:
la masini de genul asta, numai subiectivismul mai conteaza.
Aia ar conta la masini apropiate ca pret si performante.Cand una din ele e mult mai scumpa,prostia face diferenta intre 3 si subiectivismul intre 2.
Race is offline   Reply With Quote
Old 26-04-08, 11:15   #60
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Return Of The Tres: 911 Turbo, Z06, GT-R

Race ai si tu dreptatea ta! Eu sunt impatimit porsche si poate din cauza asta m-a luat valul! Dar caii putere si motoarele V8 de la americani eu nu prea ma impac asa bine.....cu toate ca recunosc ca pe un corvette as da banii oricand pentru ca cel putin de la C5 mi se pare o masina capabila! Dar GT-R ul chiar nu ma atrage din nici un punct de vedere.......
Si acum ca tot te plangi ca porsche e scumpa si asa mai departe.....si ca celalate sunt ieftine....e normal...daca faceau si e corvettu din altceva decat bidoane de cola mai ziceam!!! Ma rog este o disputa prosteasca si singurul motiv pentru care m-a luat valul era ca sunt fan Porsche!! Fiecare are dreptate in anumite puncte de vedere.....asa ca pana la urma fiecare cu cei ii place!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -