Re: Preturile lui GT-R in Europa
Este adevarat ca depaseste multe bariere la un pret destul de decent daca ai bani. Dar totusi mie imi suna mai rezonabil un Chevrolet Camaro modelul '09-'10 care va avea 400 cai, varianta decapotabila, si nu cred sa depaseasca in varianta V8 40.000$ in america. Adica probabil 40.000€ in europa.
Intrebarea este urmatoarea: Cui ii trebuie cu adevarat plusul de performanta pe pista (track), tractiunea integrala si restul de gadgeturi pentru un pret aproape dublu? Te folosesti de ele cat sa merite sa ai 1 masina in loc de 2, considerand ca au feelinguri la fel 95% din timp?
Eu cred ca in felul asta trebuie gandit din punctul de vedere al unui om ponderat care n-are bani sa arunce si isi doreste totusi o masina sa-l satisfaca. Oricat de incredibile performante are comparativ cu alte masini de sute de mii de euro, tot costa mult mai mult decat isi permit multi, si exista totusi variante mai acceptabile.
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
|