Vulca V12 by Faralli & Mazzanti
Cei de la F&M sunt cunoscuti mai mult datorita lui Antas V8 GT, dar lucreaza in prezent la un V12 destul de impresionant. Spre deosebire de Antas V8, care a imprumutat sasiul de la Maserati, Vulca V12 e construita "de la zero".
GT-ul retro e propulsat de un motor 6.0L V12 de 445 CP si 600 Nm cuplu maxim, ca versiune de baza. Urmeaza o varianta medie, 7.1L de 520 CP si 730 Nm, ultima pe lista fiind masina de top, care dezvolta 600 CP si 800 Nm cuplu maxim. Preturile variaza intre 280000 euro pentru entry-level si ajunge la 340000 euro pentru cel mai puternic Vulca V12.
F&M ofera si o gama larga de optiuni, cum ar fi jante de 19 sau 20 inci din aliaj, incaltate in cauciucuri de 285 mm, piele Alcantara la interior si bord imbracat in carbon. Masina e cu atat mai exclusivista cu cat se va construi doar in 10 exemplare anual.