Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 22-02-08, 16:40   #31
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
Doamne, nu!!! Altu...
si vor mai urma si altii

cred ca inainte sa comparati acest evo cu un veyron.. ar trebui sa stiti costul de productie al unui veyron

Last edited by boy_wonder; 22-02-08 at 16:44.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 17:24   #32
xtrim

Stage 4
 
xtrim's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 205
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

=)) ce comparatzi.....Mda.....sunt de aceasi parere cu baietzi care zic ca nu se compara Veyron-ul ! Pana acum Bugatiul e sheful lor INCORONAT ! https://www.youtube.com/watch?v=HXNR9_zhWY8

-oricum e de admirat ce au facut dintr-un motor de 2.0 bvo lor .....Dar nu se compara cu "opera de arta" de la Bugati
xtrim is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 17:45   #33
Bobby boss
VW Driver

Stage 5
 
Bobby boss's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
Member of:
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Echipa de sprijin]
[VW]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

aoloo e panik cu asta fratilor superb
Bobby boss is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 18:54   #34
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

A luat-o lumea razna... sa moara dracula. De ce nu ziceti ma adio RS4, Porsche 911 Turbo, R8, Ferrari de care vreti voi, Maserati sau alta masina puternica, atunci cand apare vreun Subaru de 500 cp? Adio la toate fratilor, cate un adio pentru fiecare, sa ajunga si-n spate! Pana maine mai vad vreo 13 mesaje cu ADIO VEYRON! Stai ca e masina aia omologata de strada in UK de 2000cp... hmmm... sa zic adio la Sageata Albastra!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 19:06   #35
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Quote:
Originally Posted by Kraks View Post
DANIWMK,Bugatti are 16.400 cmc.Si nu poti compara bibeloul asta care DOAR pare agresiv cu Veyron,la Veyron e in joc renumele VW,deci...........nu se pot face asemenea comparatii
vw nu au facut niciodata masini foarte rapide, ei sunt un fel de goe care-i spune lu mamitza ca ar vrea cam asa si asa...

bugatti au facut din totdeauna masini super sport!

de admirat masina aceasta care din 2.0 a produs !!!!!! 1014 cp? si la roata???
dar cred ca fiabilitatea nu face casa buna cu ea , e prea mult!
veyron-ul la cei 16 cilindrii de 16.400 cm, 4 turbine...respira bine!
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 19:46   #36
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Quote:
Originally Posted by law53 View Post
vw nu au facut niciodata masini foarte rapide, ei sunt un fel de goe care-i spune lu mamitza ca ar vrea cam asa si asa...

bugatti au facut din totdeauna masini super sport!

de admirat masina aceasta care din 2.0 a produs !!!!!! 1014 cp? si la roata???
dar cred ca fiabilitatea nu face casa buna cu ea , e prea mult!
veyron-ul la cei 16 cilindrii de 16.400 cm, 4 turbine...respira bine!
lasa ca au facut Opel masini rapide tine si tu minte ca Bugatti e facut integral cu fonduri si tehnologie VW-Audi.
Veyronul nu are 16400 cmc ci 8000.
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 19:58   #37
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Spunea cineva ca nu crede ca ar trece de 300km/h, ceea ce parca nu cred.Sa ne amintim de masinile de raliu de GrB, gen Audi S2 sau Lancia Delta S4, masini de ~ 650cp care treceau binisor de 300km/h (se spuneau ca S2-ul de GrB era capabil de cca 330km/h....fara a fi neaparat nevoie de asa ceva in raliuri)...nemaivorbind de acel teribil demaraj al Deltei, de 2.3s pe macadam.In '86 Toivonen a concurat cu monoposturile de Formula 1 la Estoril, cu a sa Delta S4.Timpul sau pe tur era echivalentul locului 6 pe grila de start intre monoposturi (in acel weekend era etapa).Asta nu era posibil fara sa fi avut si o viteza de varf respectabila, nu numai o accelaratie fulminanta.Evo asta sigur nu a fost construit asa special pentru manevrabilitate, ci in principal pentru performante in linie dreapta.Deci nu cred ca nu trece bine de 300.Pe de alta parte insa nu prea isi are loc comparatia cu Bugatti.Cate mii de cai ar dezvolta ala tunat la asemenea nivel.Sa ne inchipuim nu 500cp/litru ca in cazul de fata, ci numai jumatate.Ar da fix 2000cp.Nu mai vorbim de lux, siguranta, asisturi....comparam mere cu pere.Performanta de tuning insa este cel putin notabila, chiar extraordinara.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 20:07   #38
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Quote:
Originally Posted by Bemelo View Post
Veyronul nu are 16400 cmc ci 8000.
Depinde de care discutam , ca e
Bugatti EB 16/4 Veyron cu cilindree de 7993, 630bhp
Bugatti Veyron EB 16/4 cu clindree de 7993, 987bhp
Bugatti EB 18/4 Veyron cu cilindree de 6255, 547bhp
__________________
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 20:37   #39
gunball

Stage 5
 
gunball's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 523
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

nu pot sa imi dau seama cum au putut face asta..tare rau masina
gunball is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 21:07   #40
bogdan gba

Stage 3
 
bogdan gba's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 168
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

ce sa spun... merita apreciat faptul ca au adus 1014 CP acestui EVO. Dar parerea mea e ca nu il poti compara cu Bugatti Veyron. Veyron-ul e facut "PERFECT" din toate punctele de vedere. Parerea mea
bogdan gba is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 21:29   #41
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

ba da creca ati innebunit... pai ce ma voi comparati asta cu veyron? las-o dracu' de treaba asta e pur si simplu un evo modificat. e doar show si drag-uri si multa mecanica dupa curse) veyron e total altceva. e o masina gandita sa ia 400km/h si sa fie utilizabila dupa (desi nu ai unde sa iei viteza aia), e o masian gandita pt tot taranu' ca mai noi toata taranimea din lume stie ce-i aia veyron. te duci la ala de sta cu mana-n c*r la vaca si-l intrebi de veyron si-ti zice ca e aia de 1001hp. nu zic, veyron e o capodopera, o super-masina, dar e pur si simplu inutila. nimeni n-o sa bage un veyron la un drag, nimeni n-o sa foloseasca toti cei 1001hp pe strada, toti o sa dea un milion de euro ca s-o tina lustruita in garaj, eventual sa o mai scoata sa se dea mari.
asa ca sa nu facem comparatii intre o masina modesta, instabila parerea mea, facuta intr-un atelier cu o capodopera...
a da si ma astept la un Bugatti diesel... ca deh.. VAG... unde-s ei, hop top masina sport diesel
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 21:49   #42
luvdog
Toyota Driver


Stage 5
 
luvdog's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 302
Member of:
[4Tuning International]
[Toyota]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

lasati mai baieti comparatile cu veyrun-ul
ca ala, ca si motor ,atunci se poate compara si cu camionul pe care il conduc eu!
si al meu nu are decat 13 litri si 480 de caluti!
luvdog is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 22:22   #43
ArCaDa

Stage 5
 
ArCaDa's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 725
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Quote:
Originally Posted by Hondarul View Post
A luat-o lumea razna... sa moara dracula. De ce nu ziceti ma adio RS4, Porsche 911 Turbo, R8, Ferrari de care vreti voi, Maserati sau alta masina puternica, atunci cand apare vreun Subaru de 500 cp? Adio la toate fratilor, cate un adio pentru fiecare, sa ajunga si-n spate! Pana maine mai vad vreo 13 mesaje cu ADIO VEYRON! Stai ca e masina aia omologata de strada in UK de 2000cp... hmmm... sa zic adio la Sageata Albastra!
Tare..mare dreptate ai....la majoritatea sunt doar "calutii" cu cati ai mai multi cica cu atata esti mai smecher...si ce faci ..iesi cu ea dai forja ..poc te intorci acasa repari..si tot asa...comparati aiurea cu Veyron care este cu adevarat o masina...mare dreptate ai Hondarule ..Bafta!!
ArCaDa is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 22:48   #44
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

numai copii terminati nefesisti pe 4tuning aici
zGb is offline   Reply With Quote
Old 22-02-08, 23:33   #45
DaNy>DmN

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 455
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Evo evolueaza spre racheta: 1014 CP

Bai oamenilor GATA
Intelegeti ca nu are rost sa faceti o comparatie intre Veyron si Evo-u asta !!! sunt masini total diferite...
Veyron-ul este construit ca o masina sport , destul de manevrabila , confortabila , care dupa o forja nu intra in service, cu un pret foarte mare..
Evo-u asta e facut special pt DRAG ... si nici nu cred ca e street legal...
Oricum tot respectul pt baietii aia , care au scos 1014 cp din 2l
DaNy>DmN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -