23-11-07, 12:58
|
#1
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
PPI Audi R8
PPI Audi R8
"Lansarea modelului R8 marcheaza intrarea marcii Audi intr-o competitie deja acerba, dominata de Porsche, Ferrari si Bentley. Tunerii germani de la PPI Automotive Design GmbH au modificat « nava-amiral » a clasei supersport de la Audi, oferind un design inovator si performante imbunatatite.
Combinatia dintre kitul exterior din fibra de carbon si jantele de 19 inci din magneziu transforma R8 intr-o aparitie spectaculoasa atat pe circuitul de curse, cat si pe un drum obisnuit.
Stagiu 1 de tuning aduce o marire a puterii motorului stock de la 309 kw/420 CP la 348 kw/ 460 CP si creste cuplul de la 430 Nm la 465 Nm. Kitul de performanta PPI este fabricat din otel inoxidabil si contine evacuarile sport cu sistem throttle. La cuplu mic, sunetul evacuarilor denota putere pura, dar la viteze mari acesta devine si mai spectaculos.
Totul se datoreaza sistemului imbunatatit de management al motorului si filtrului sport de aer, care ii dau masinii veleitati suplimentare cand ruleaza la viteze mari (« extra breathing »). Rezultatele se vad in performantele masinii. R8 atinge o viteza maxima de 305 km/h si ajunge de la 0 la 100 km/h in doar 4,4 s, cu 0.2 secunde mai putin decat varianta standard (0-100 km/h in 4,6 s).
Cei de la PPI au dorit sa pastreze designul original al R8-ului, adaugand doar componentele aerodinamice. Toate componentele kitului PPI sunt din fibra de carbon. Acest material e folosit mai ales in sporturile cu motor. Fibra de carbon reduce greutatea masei si in acelasi timp creste rezistenta pieselor la viteze mari si in timp.
Carbonul e deja prezent pe modelul de baza Audi R8. PPI face un pas inainte si transforma carbonul de cea mai buna calitate in principalul element care intra in componenta caroseriei stilizate. Piesele din carbon realizate de PPI sunt disponibile in varianta lucioasa sau mata, dupa preferintele clientilor.
Pachetul aerodinamic PPI include si o modificare a barei fata. Aspectul mai agresiv al grilei centrale este proiectat astfel incat sa dirijeze aerul catre franele rotilor din fata.
In plus, prizele largi ale barei fata, modificate de PPI, au fost create pentru a se potrivi perfect cu elementele de serie (OEM), si pentru a imbunatati ventilatia radiatorului din fata, care are doua canale separate pentru racirea franelor.
Prizele de aer din lateralele R8-ului ii dau un aspect intimidant si sportiv chiar si cand sta pe loc. Panorama laterala este completata de insertiile din fibra de carbon mata, modelul de serie avand doar optiunea fibrei lucioase.
Diffuser-ul integrat de PPI pe R8 are canale de aer pentru racirea tevilor de esapament si stabilizeaza spatele masinii. Noua « sita » dubla amplasata in spatele masinii degaja caldura motorului si gazele emanate de sistemul de evacuare. In acelasi timp, flancheaza in mod placut placuta cu sigla PPI. Eleronul spate are aripi ajustabile si ajuta la o mai buna asezare a R8-ului pe asfalt, completand totodata aspectul elegant si sportiv al masinii.
Noile jante PPI MAG 9 imbina cerintele tehnice riguroase cu eleganta sportiva. Jantele sunt realizate din doua componente : cele noua spite din magneziu si janta propriu-zisa din fibra de carbon. Acestea se evidentiaza nu doar prin aspectul exclusivist, ci si prin standardele noi si inovatoare aduse de specialisti in zona tuningului pe Audi.
Jantele PPI MAG 9 vin in dimensiuni de 9X19 pe fata si 11X19 pe spate. Greutatea masinii se reduce considerabil, datorita folosirii magneziului, un material ultrausor. Acceleratia, deceleratia si manevrabilitatea bolidului sunt imbunatatite simtitor.
Jantele din fata cantaresc 7,8 kg, iar cele din spate 8,2 kg. Rims-urile PPI sunt campioane absolute in clasa jantelor ultrausoare. Cauciucurile R8-ului Razor sunt realizate de PPI in colaborare cu Michelin. Modelul ales a fost Michelin Pilot Cup cu dimensiuni de 235/35ZR19 (fata) si 305/30ZR19 (spate).
Ca sa completeze aspectul unic al R8-ului, PPI ofera modificari extinse si la interior. PPI imbraca frana de mana, manerele interioare de la usi si consola centrala in fibra de carbon. Elementul-supriza la interior este noul volan ergonomic PPI, disponibil cu insertii din carbon. Volanul este dotat si cu setari aditionale pentru programul care il asista pe sofer la condus.
La cerere, se poate adauga un set de mochete din piele, sau si mai excluvist, carpete pentru podeaua masinii lucrate manual (Alcantara)."
|
|
|
23-11-07, 18:10
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 571
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: PPI Audi R8
hmmm...fain nu m-ar supara una..
|
|
|
23-11-07, 18:13
|
#3
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
Member of: [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Echipa de sprijin] [VW]
|
Re: PPI Audi R8
superb nu am cuvinte
|
|
|
23-11-07, 19:09
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
|
Re: PPI Audi R8
in sfarsit vad un R8 tunat ca in rest 99% sunt doar vopsite altfel si au niste jante mai naspa decat alea stock. e super tare masina, are un kit exterior incredibil de bine gandit si executat si chiar as fi curios sa aflu cat de grea e o janta??? nota 10 pt proiect
|
|
|
23-11-07, 20:36
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: PPI Audi R8
astept varianta reala ca de photoshopuri m-am saturat...
|
|
|
27-11-07, 20:29
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jul 2007
Posts: 28
|
Re: PPI Audi R8
F.bine le-a iesit!
|
|
|
29-11-07, 00:31
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Jun 2007
Posts: 163
|
Re: PPI Audi R8
frumos, dar eleronul ii strica aspectul
|
|
|
10-02-08, 00:43
|
#8
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: PPI Audi R8 Razor
Daca initial PPI isi prezentase acest proiect folosind fotografii realizate pe computer, iata ca in cele din urma au facut publice fotografii reale cu R8-ul modificat de ei, pe care l-au numit Razor.
|
|
|
10-02-08, 01:07
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 340
|
Re: PPI Audi R8
frumos.. dar cel mai frumos r8 ramane v12-le
|
|
|
10-02-08, 01:21
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,493
Member of: [AUDI] [MERCEDES] [2 Roti]
|
Re: PPI Audi R8
Arata super bine modificata .. interiorul superb carbon...
|
|
|
10-02-08, 01:49
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: PPI Audi R8
ma sparg firmele astea de "tuning" cu ce performante se lauda... MAAAMA, ia adaugat 30 cai putere si 30 de Nm... WOOOOOW!!!!
mereu au ACEEASI "formula de imbunatatire": esapament inoxidabil mai mare, filtru de aer, si o resoftare.... VAAAAALEEEEEUUUU!!!! hai sa fim seriosi, asta e ce face fiecare copil cand incepe sa bage bani in masina... Filtru de aer, toba sau sistem intreg de evacuare, si o resoftare... nu sunt cat de putin impresionat....
Dupa ii trage o suspensie ajustabila, niste frane mari, niste genti, poate un eleron doua si gata, ia ochii la toti fraierii cu prea multi bani in buzunar... EXACT aceleasi modificari, poti sa ti le pui si tu singur pe masina, la probabil jumate de pret.... asteas masini pentru aia care crapa de bani, si pentru a lua ochii la femei si copii de gradinita
|
|
|
10-02-08, 04:03
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
|
Re: PPI Audi R8
Asa se spune la voi acolo la jante, genti? Invata sa vorbesti limba romana inainte sa mai intrii pe acest forum.
|
|
|
10-02-08, 05:05
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 192
|
Re: PPI Audi R8
Quote:
Originally Posted by bloodfart
asta e ce face fiecare copil cand incepe sa bage bani in masina... Filtru de aer, toba sau sistem intreg de evacuare, si o resoftare... nu sunt cat de putin impresionat....
|
Ti-ai cam dat singur raspunsul.....aceste modificari sunt facute cu scopul de a fi un pachet valoric....."originalitate la borcan" dar oricum tot "personalizare" se numeste......este standardizat de firma respectiva pt a scoate profit cu aceasta actiune.......exemplele mai extreme sunt pt prestigiu si asa mai departe....sincer nici eu nu sunt impresionat de caracterul pe care majoritatea posturilor tale il au......Cat despre masina....Audi R8 privit intr-o alta perspectiva de un alt tuner si in functie de pret si de gusturile unora se va dovedi un succes sau au contraire un esec
Nota: cu un look precum il are R8-ul stock e foarte usor sa mergi in mai rau decat in mai bine tinand cont ca masina arata senzational.
|
|
|
10-02-08, 10:48
|
#14
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: PPI Audi R8
Quote:
Originally Posted by mishu415
frumos, dar eleronul ii strica aspectul
|
avea un spate mult mai frumos fara eleronul
|
|
|
10-02-08, 12:22
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,507
|
Re: PPI Audi R8
mie chiar imi place...sa vedem si pe circuit
|
|
|
|
|