Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-07, 19:24   #31
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Un pic sub 997 turbo, asta a fost tare, asta inseamna ca e la nivelul unui 430 nu i asa, asta e un pic sub 997 turbo pe strada ca banuiesc ca la asta te referi..daca vrei ne intalnim pe Mosport , eu cu Boxsterul meu stock si cu numai 204 HP si tu cu ce Neon vrei tu...daca te lasa baietii pe pista cu traznai deastea modificate, si vedem care e masina/pilotul mai bun, noi astia din est sau voi din vest. Dar ai grija ca in Ontario e 5000 CAD amenda si 6 luni de inchisoare daca te prinde OPP u cu NO2. Sa editez ce, adevarul? Nu, il prefer asa cum e, real life...
drive safe!
hai sa vedem... 12.39@118mph cu drag radials de 17", nici macar cu slick-uri.... la altitudinea din calgary... de ce nu verifici TU local in toronto sa vezi ce timpi scot SRT4 stage 3 acolo! Toate ar trebui sa fie la in jur de 11.4-11.8 si 124+ mph, fiindca voi sunteti la nivelul marii.... si daca cauti pe aia cu turbouri mari, o sa vezi 500+ cai putere, si sa-mi mai spui mie ca astea sunt de cacat

se vede ca nu ai fost in viata ta pe pista si vorbesti din burta...

sa-ti dau niste videouri de la un localnic, si sa-mi mai zici mie ce dubii ai ca nu ar fi bara-n bara cu un 911t... din miscare ar fi la fel sau lar bate SRTul.. de pe loc o sa-l ia mereu 911, ca doar e AWD, si SRT un amarat de FWD...


http://videos.streetfire.net/video/7...30015edafc.htm

http://videos.streetfire.net/video/4...1900061d3f.htm

http://videos.streetfire.net/video/5...ef01664221.htm
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 19:30   #32
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

a, si pentru aia care se uita la filme, in filmul 2, ala cu masina argintie si cu gullwings este Roman
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 19:31   #33
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

bloodfart vezi ca esti off-topic..
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 19:56   #34
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
hai sa vedem... 12.39@118mph cu drag radials de 17", nici macar cu slick-uri.... la altitudinea din calgary... de ce nu verifici TU local in toronto sa vezi ce timpi scot SRT4 stage 3 acolo! Toate ar trebui sa fie la in jur de 11.4-11.8 si 124+ mph, fiindca voi sunteti la nivelul marii.... si daca cauti pe aia cu turbouri mari, o sa vezi 500+ cai putere, si sa-mi mai spui mie ca astea sunt de cacat

se vede ca nu ai fost in viata ta pe pista si vorbesti din burta...

sa-ti dau niste videouri de la un localnic, si sa-mi mai zici mie ce dubii ai ca nu ar fi bara-n bara cu un 911t... din miscare ar fi la fel sau lar bate SRTul.. de pe loc o sa-l ia mereu 911, ca doar e AWD, si SRT un amarat de FWD...


http://videos.streetfire.net/video/7...30015edafc.htm

http://videos.streetfire.net/video/4...1900061d3f.htm

http://videos.streetfire.net/video/5...ef01664221.htm
M ai omorat, chiar stii multe despre masini, nu?
1. ai pierdut esentialul pe drum, mai citeste postul meu despre liniutele astea stupide. Mi au dat lacrimile la filmele alea, poate pt ca m am chinuit sa vad 997 turbo lasat in urma dar sa vezi surpriza nici urma de Porsche in filmele alea, doar o masina colorata (probabil un Neon) haios si o sosea f lunga si dreapta
2. daca vb de de supralimentare cu turbina iti vand un secret dar nu l spune la nimeni, altitudinea nu conteaza la masinile turbo, doar la cele aspirate normal. Poti sa i intrebi pe copii mai mari din bloc.
3. daca tot te incapatanezi sa discuti despre acceleratie in linie dreapta hai sa analizam un pic ce fac cei "500" de cai de pe Neon ul tau. Daca ai atat si daca mai ai motor dupa 2 "curse" hehe. Ce gume folosesti? ce cutie? (stock la 500 de CP) ? ce raport final ? FWD si 500 HP? asta e doar un pic mai slaba decat prima gluma cu 997 turbo..Ca sa pui la sol 500 CP trebuie sa bagi bani in citadina aia blajina de ajungi la nivel de Porsche linistit.
4. te rog sa pastram un ton politicos, nu stii cu ce ma ocup, dar tu se pare ca te ocupi cu street racing, care nu are nici o treaba cu race track racing ul de fapt. Sau la tine pista e o linie dreapta? "Celebrul" sfert de mila? Esti si fan NASCAR?
Morala, ramai la Neon, e masina perfecta pt tine, daca ai avea bani de un 911 turbo (Doamne fereste) precis ti ar veni idei cum sa l "imbunatatesti" sa bati nu stiu ce Toyota de 1000 HP pana la urmatorul semafor ...
Numai bine...
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 19:57   #35
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

scuze de off topic dar omul asta e chiar original...
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 20:42   #36
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
M ai omorat, chiar stii multe despre masini, nu?
1. ai pierdut esentialul pe drum, mai citeste postul meu despre liniutele astea stupide. Mi au dat lacrimile la filmele alea, poate pt ca m am chinuit sa vad 997 turbo lasat in urma dar sa vezi surpriza nici urma de Porsche in filmele alea, doar o masina colorata (probabil un Neon) haios si o sosea f lunga si dreapta
si eu imi cer scuze de offtopic, dar bai omule, esti cu adevarat PIERDUT!!!!! de unde naiba vrei sa-ti scot filme sa vezi tu neaparat EXACT srt4 vs 997... daca asta vrei, cauta pe youtube ca deasta ai maini si degete.... filmele astea erau doar asa de chestie, ca-mi place mie cum suna masina ca un avion cu reactie, si speram sa le aprecieze si oameni ca tine....... daca pentru tine nu ti-au dat nici un hint ca poate masina asta fuge, atunci nu stiu ce vrei... am zis ca s-ar tine cu 911T... acuma vrei sa-ti spun si pe ce circuit, si cat o sa scoata fiecare la fiecare tura??? ghici ce, lumea desteapta se intrece pe drum drept pe autostrada... tampitii se intrec prin oras sau prin drumuri de cacat, si aia se omoara...


Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
2. daca vb de de supralimentare cu turbina iti vand un secret dar nu l spune la nimeni, altitudinea nu conteaza la masinile turbo, doar la cele aspirate normal. Poti sa i intrebi pe copii mai mari din bloc.
daca ii intreb pe copiii de la bloc, raman la nivelul tau de inteligenta... altitudinea afecteaza TOATE motoarele... ca pe alea turbo MAI PUTIN, e una, dar DELOC, e o tampenie, deci te rog oprestete pana nu te faci complet de muci...


Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
3. daca tot te incapatanezi sa discuti despre acceleratie in linie dreapta hai sa analizam un pic ce fac cei "500" de cai de pe Neon ul tau. Daca ai atat si daca mai ai motor dupa 2 "curse" hehe. Ce gume folosesti? ce cutie? (stock la 500 de CP) ? ce raport final ? FWD si 500 HP? asta e doar un pic mai slaba decat prima gluma cu 997 turbo..Ca sa pui la sol 500 CP trebuie sa bagi bani in citadina aia blajina de ajungi la nivel de Porsche linistit.
lol... tu gandesti pe hartie si speculezi... eu conduc pe strada si la racetrack.... ricemath-ul tau nu valoreaza doi bani

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
4. te rog sa pastram un ton politicos, nu stii cu ce ma ocup, dar tu se pare ca te ocupi cu street racing, care nu are nici o treaba cu race track racing ul de fapt. Sau la tine pista e o linie dreapta? "Celebrul" sfert de mila? Esti si fan NASCAR?
Morala, ramai la Neon, e masina perfecta pt tine, daca ai avea bani de un 911 turbo (Doamne fereste) precis ti ar veni idei cum sa l "imbunatatesti" sa bati nu stiu ce Toyota de 1000 HP pana la urmatorul semafor ...
Numai bine...
numai aia inchisi la minte ca tine pot sa creada ca toti sunt la fel de inchisi la minte ca tine... 911T e masina la care visez, sau la un F430... stiu si eu ce e masina adevarata... dar am mai luat si cursuri de economie la falcultate, si cand pot sa am cu 17,000US o masina care sa se tina bara la bara cu mai toate masinile super tari, nu te supara, dar credema sincer nu-mi pasa ca as putea sa iau o curba cu o sutime de secunda mai repede... ma intelegi tu? pana una alta n-am decat 23 de ani, si nu ma intereseaza decat ca la 35 probabil o sa am mai mult decat un boxter.... ai inceput prin a iti rade de mine ca cica visez la cai verzi pe pereti can am zis ca vreu un 911 intr-o zi, deci nu plange acuma si zi-mi sa fiu politicos daca iti arat negru pe alb unde gresesti...
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 04-09-07, 20:51   #37
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

haha, ce-mi place sa ma prostituez...


nenea toronto, daca esti vreodata in calgary, poti sa treci in orice vineri cand nu ploua seara pe la race city si ma gasesti la popice... au schimbat traseul, acum folosim tot ovalul, deci chiar cred ca ti-ar place.... sa vezi cat de varza sunt de exemply STI-urile... nici n-ai idee ce platforma buna are neonul, si cat de usor poate sa fie inbunatatita....

http://s59.photobucket.com/albums/g3...t=DSCF0622.flv
http://s59.photobucket.com/albums/g3...t=DSCF0618.flv
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 07:37   #38
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

E ultima oara cand iti raspund ca se satura oamenii astia de certuri, aici discutam despre o masina speciala si am ajuj sa dau lecti de mecanica.. apropo, vezi ca am ani de scoala cati ani ai tu cu totul (sunt inginer si economist si am si un Master, ca sa nu mai pomenesc de calificarile in domeniul auto) Si nu uita mai tanarul meu prieten ca jignirile si limbajul vulgar nu tin loc de argumente reale. "numai aia inchisi la minte ca tine pot sa creada ca toti sunt la fel de inchisi la minte ca tine..." tare fraza... Sunt doar incercari de a masca lipsa de cunostiinte pe care incerci sa o dai cotita, vezi exemplul cu altitudinea, ai inceput sa faci slalom, credeam ca nu ti plac decat liniile drepte. Sa te mai intreb cate ceva? Doar google e la 2 pasi, poti raspunde(relativ) repede. Daca pe langa cursurile de economie mai faceai si ceva fizica/mecanica poate numai spuneai ca Neonul de 500 de cai e la nivelul lui 997, trezeste te, rad oamenii de tine, arunca ochii intr o revista adevarata gen EVO, citeste cifrele, analizele unor oameni care sunt cu adevarat experti, nu mi da filmulete cu baieti veseli care chinuie niste masini cu mai multa putere decat aderenta. Chiar vrei sa ne faci sa credem ca TU cu vastele tale cunostiinte/experienta si cu 17.000 $ poti face o masina "puuuutin" mai slaba decat armata de experti/resurse de la Porsche care imbunatateste de atata amar de vreme 911ele? Chiar daca vb numai de obsesia ta, mersul tare in linie dreapta... Esti tare, adica esti cel putin genial daca poti face asta, respectele mele. Masini care merg repede am vazut destule crede ma, si nu trebuie sa fie Neon neaparat, din orice coaja usoara poti scoate timpi mici de accelerare cu un motor puternic. Si ce i cu asta? Ai inventat tu roata? Old news, my friend, arunca un ochi la modelele Porsche din '70.
Am inceput cu reactia ta de vulpe care nu ajunge la struguri "masina pt aia care n-au bani de 911.....", adica un cotet, asa un surogat, nu? Sau poate vrei sa ne spui celor de pe forum ca nu ai da Neonul tau pe "lesinatura" asta de Caymann? Chiar, de unde ai avut bani de masini? De la taticul? Ca la 21 de ani vad ca aruncai cu zecile de mii de dolari, ma scuzi, eu muncesc pt banii mei. Si nu mi du mie grija, (vezi proverbul), am eu un mic proiect pe care o sa l vezi in Wheels (Toronto Star) in cativa ani, o sa i dea numai un "piiiiiiic" de furca Neon ului tau (pe linie dreapta, sa fii fericit, la prima curba, sanatate) Boxster ul (asa se scrie, nu boxter) e o masina perfecta de fun pt mine, daca ti e nu ti place, rasuflu usurat...Eu m am nascut in Brasov, daca drumul de Poiana (si cel nou si mai ales cel vechi) iti spune ceva o sa uiti de...neoane. Chiar, ai neon colorat sub ea? Nu de alta dar imbunatateste performanta
Scuze din nou pt off topic dar e ceva ce am intalnit tot mai des si cred ca e ingrijorator,pt toti cei implicati in tuning in RO, cultura asta "made in USA", mai urmeaza sa vad spinnere pe roti la capitolul tuning si sa umblam cu lanturi groase la gat si cu pantaloni deaia ca pampersii folositi..Ce naiba suntem, europeni, aici s a inventat performanta, in Europa se fac supercar urile, noi avem si curbe, nu numai linii drepte si...ovale. Chiar, pe oval la "race city" cum va dati, legati o sfoara in mijlocul ovalului de masina sau mai si dati din volan? La liniute poti sa pui o caramida mare pe acceleratie , o pui in D (traiasca America!) si merge si singura, pe cuvant...Curat pilotaj, coane Fanica...la mai mare...stai linistit, cu varsta trece.
Si cu asta basta ca probabil imi bat gura degeaba, du te te rog frumos inapoi la ovalul si neoanele tale, am incheiat discutia. Cred ca o sa incep sa evit 4tuning.ro ca s prea multi "piloti" pe aici.
Asa intr o nota optimista de final, ma bucur ca cei de la Porsche au reinceput sa sa si concetreze designerii si pe altceva decat ceasuri si valize high tech, chiar imi place masina asta, are clasa, si performanta sa si sustina clasa. Tipic Porsche Design, exact opus stilului "blin bling", e ca un cognac bun imbuteliat intr o sticla de o eleganta discreta. Scuze de off topic din nou, eventual stergeti posturile astea cu mine si Tom Cruise.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 08:12   #39
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
E ultima oara cand iti raspund ca se satura oamenii astia de certuri, aici discutam despre o masina speciala si am ajuj sa dau lecti de mecanica.. apropo, vezi ca am ani de scoala cati ani ai tu cu totul (sunt inginer si economist si am si un Master, ca sa nu mai pomenesc de calificarile in domeniul auto) Si nu uita mai tanarul meu prieten ca jignirile si limbajul vulgar nu tin loc de argumente reale. "numai aia inchisi la minte ca tine pot sa creada ca toti sunt la fel de inchisi la minte ca tine..." tare fraza... Sunt doar incercari de a masca lipsa de cunostiinte pe care incerci sa o dai cotita, vezi exemplul cu altitudinea, ai inceput sa faci slalom, credeam ca nu ti plac decat liniile drepte. Sa te mai intreb cate ceva? Doar google e la 2 pasi, poti raspunde(relativ) repede. Daca pe langa cursurile de economie mai faceai si ceva fizica/mecanica poate numai spuneai ca Neonul de 500 de cai e la nivelul lui 997, trezeste te, rad oamenii de tine, arunca ochii intr o revista adevarata gen EVO, citeste cifrele, analizele unor oameni care sunt cu adevarat experti, nu mi da filmulete cu baieti veseli care chinuie niste masini cu mai multa putere decat aderenta. Chiar vrei sa ne faci sa credem ca TU cu vastele tale cunostiinte/experienta si cu 17.000 $ poti face o masina "puuuutin" mai slaba decat armata de experti/resurse de la Porsche care imbunatateste de atata amar de vreme 911ele? Chiar daca vb numai de obsesia ta, mersul tare in linie dreapta... Esti tare, adica esti cel putin genial daca poti face asta, respectele mele. Masini care merg repede am vazut destule crede ma, si nu trebuie sa fie Neon neaparat, din orice coaja usoara poti scoate timpi mici de accelerare cu un motor puternic. Si ce i cu asta? Ai inventat tu roata? Old news, my friend, arunca un ochi la modelele Porsche din '70.
Am inceput cu reactia ta de vulpe care nu ajunge la struguri "masina pt aia care n-au bani de 911.....", adica un cotet, asa un surogat, nu? Sau poate vrei sa ne spui celor de pe forum ca nu ai da Neonul tau pe "lesinatura" asta de Caymann? Chiar, de unde ai avut bani de masini? De la taticul? Ca la 21 de ani vad ca aruncai cu zecile de mii de dolari, ma scuzi, eu muncesc pt banii mei. Si nu mi du mie grija, (vezi proverbul), am eu un mic proiect pe care o sa l vezi in Wheels (Toronto Star) in cativa ani, o sa i dea numai un "piiiiiiic" de furca Neon ului tau (pe linie dreapta, sa fii fericit, la prima curba, sanatate) Boxster ul (asa se scrie, nu boxter) e o masina perfecta de fun pt mine, daca ti e nu ti place, rasuflu usurat...Eu m am nascut in Brasov, daca drumul de Poiana (si cel nou si mai ales cel vechi) iti spune ceva o sa uiti de...neoane. Chiar, ai neon colorat sub ea? Nu de alta dar imbunatateste performanta
Scuze din nou pt off topic dar e ceva ce am intalnit tot mai des si cred ca e ingrijorator,pt toti cei implicati in tuning in RO, cultura asta "made in USA", mai urmeaza sa vad spinnere pe roti la capitolul tuning si sa umblam cu lanturi groase la gat si cu pantaloni deaia ca pampersii folositi..Ce naiba suntem, europeni, aici s a inventat performanta, in Europa se fac supercar urile, noi avem si curbe, nu numai linii drepte si...ovale. Chiar, pe oval la "race city" cum va dati, legati o sfoara in mijlocul ovalului de masina sau mai si dati din volan? La liniute poti sa pui o caramida mare pe acceleratie , o pui in D (traiasca America!) si merge si singura, pe cuvant...Curat pilotaj, coane Fanica...la mai mare...stai linistit, cu varsta trece.
Si cu asta basta ca probabil imi bat gura degeaba, du te te rog frumos inapoi la ovalul si neoanele tale, am incheiat discutia. Cred ca o sa incep sa evit 4tuning.ro ca s prea multi "piloti" pe aici.
Asa intr o nota optimista de final, ma bucur ca cei de la Porsche au reinceput sa sa si concetreze designerii si pe altceva decat ceasuri si valize high tech, chiar imi place masina asta, are clasa, si performanta sa si sustina clasa. Tipic Porsche Design, exact opus stilului "blin bling", e ca un cognac bun imbuteliat intr o sticla de o eleganta discreta. Scuze de off topic din nou, eventual stergeti posturile astea cu mine si Tom Cruise.
poftim, cred ca asta e cea mai buna explicatie ca sa inteleaga si capul tau ca TOATE masinile sunt mai incete la altitudine

"They do if you are pushing along at max boost all the time
The turbo is setup to provide boost up to wastegate pressures. BUT the amount of boost is determined by the speed of the impellor ( driven by exhaust gas speed ) and the wastegate control.
So trubos take longer to get the bosst going and dont' initially increase power at the same rate as at ground level. ONCE the turbo is spinning fast enough and producing enough boost for the wastegate to want to blled some off THEN it is at the same power as sea level. So at higher alts they tend to be more laggy and more peaky.
BUT with MODERN ECUs this often re-maps and shifts the wastegate actuator electornically ( as opposed to earluer/cheaper mechanical )

on n/a modern ECUs can alleviate the problem of altitidude reduction in O2 but not remove it completely. So todays cars are a LOT better than older gen. I've struggled over [damn can't remember the name - pass on the road from Colorado Springs up to Breckenridge] in a rental 4-potter, I thought we were going to have to get out and push it was so gutless "



deci sper ca ai priceput... bravo tie ca ai degree-uri, dar vad ca inca nu ai invatat sa citesti cu atentie, si vorbesti NUMAI din burta... daca citeai nu ar fi trebuit sa-ti explic si sa-ti dau mura-n gura la FIECARE raspuns care mi l-ai dat... de exemplu, daca citeai cu atentie ai fi vazut ca masina mea nu are 500 de cai, si trei sferturi din aberatiile care le spui nici nu au sens pentru ca nu descriu masina mea.... are cam 400 cand are racegas, 350 fara...... ce ti-am spus eu e ca alea de 500+ ar face ferfelitza un 911t... dar imi pierd timpu ca esti prea terminat... cand tu imi spui mie ca nu, masinile ca amea din california nu sunt cu cam jumate de secunda mai rapide, si ca desii stiu zeci de exemple reale, tu esti mai destept si imi demostrezi pe hartie ca nu e adevarat, atunci stiu imediat ca nu mai ai nici o sansa de scapare....

deci atata timp cat vorbesti pe speculatii, opinia ta valoreaza fix doua cepe degerate... daca ai avea experienta personala, ai avea o ca de cat o idee despre masini, si nu ai merge doar pe renumele producatorului... eu cred ca tu chiar crezi ca boxterul tau e 993turbo ca numele tau.. pana una alta e o varza, si e si modelul vechi care era si mai ne-rafinat...ce a realizat acest minunat boxter pe vreo pista din lume ma rog, sau ce e asa special la el?

Imi place, o sa eviti forumul ca sunt prea multi "piloti"... mda, nasoala treaba ca sunt prea multi care stiu despre ce vorbesc, si au experienta reala... lasama sa ghicesc... te-ai gandid ca esti in canada si ai porsche, si le dai nasu la astia din romania, dar din pacate uite ca cand dai de cunoscaturi esti ferfelitza... deasta radeai si de mine ca VAI, cum o sa poata un romanel prapadit sa aiba mai mult ca mine, barosanu din canada...

Last edited by AlliedComposites; 05-09-07 at 08:15.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 03-10-07, 06:39   #40
alex-mishu

Stage 4
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 189
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Desi nu sunt fan Porsche, modelul de fata imi place
alex-mishu is offline   Reply With Quote
Old 20-10-07, 11:49   #41
ovydioo

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

fetelor nu va mai certati aiurea e vorba de porsche nu de srt tom cruise si alte neoane. deschideti-va un thread si vedeti care-i mai pilot sau are masina mai marfa (neon tunat??? lol, cu de-astea te lauzi)
ovydioo is offline   Reply With Quote
Old 20-10-07, 14:37   #42
ChRiS<YGC>

Stage 1
 
ChRiS<YGC>'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

Lasand la o parte certurile si intrecerile in vorbe...numele acestui Porshe spune totul
ChRiS<YGC> is offline   Reply With Quote
Old 20-10-07, 14:41   #43
ChRiS<YGC>

Stage 1
 
ChRiS<YGC>'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 13
Default Re: Porsche Cayman S "Porsche Design Edition 1"

pardon Porsche...ofensez firma )
ChRiS<YGC> is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -