Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-01-04, 16:26   #1
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #2
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #3
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #4
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #5
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #6
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #7
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #8
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #9
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #10
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #11
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #12
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #13
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #14
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Old 19-01-04, 16:26   #15
vicheg2

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 98
Default Pentru toti cei pasionati de tuning si masini

dupa cum spuneam e pentru toti, dar in special pentru cei care sunt foarte mandri de masinile lor tunate pentru ca multi o fac dupa capul lor, dar rezultatele sunt doar cateodata demne de atentie.
nu vorbesc despre mecanica pentru ca exista multe persoane care stiu intr-adevar cum sa creasca puterea motoarelor, vorbesc despre greutate, design, despre o masina care nu are doar motorul puternic.
o masina de curse depinde de mai multi factori pentru a fi competitiva sau nu:
1. un motor puternic (ideal din fabrica) pe care sa-l modifici dupa aceea dupa preferinte.
2. un profil aerodinamic al masinii. majoritatea masinilor au un coeficient aerodinamic bunicel, dar spoilerele pe fata si pragurile nu sunt doar de forma
3. o greutate a masinii cat mai mica. cand spun asta ma refer la scoaterea banchetei din spate si a scaunului din dreapta, a rotii de rezerva plus altele cum ar fi inlocuirea unor parti din caoserie cu parti din fibra de carbon, rezervor de benzina mai mic si altele dar pentru asta ai nevoie de destui banuti.
4. evacuarea trebuie schimbata cu una speciala pentru a genera o mai buna evacuare a gazelor din motor. si cand scriu asta ma NU MA REFER LA ADAUGAREA UNEI MARI BUCATI DE TEAVA COLORATA LA CAPAT CI LA TOATA EVACUAREA (tobele sunt in numar de trei).
5. daca doriti sa va modificati masina si vizual gusturile difera. o singura rugaminte NU EXAGERATI, FARA TARANISME (gen M-tuning pe o dacie).
Daca urmati aceste sfaturi vom fi toti mai fericiti si nu vom mai fi asaltati de zgomotele unor tobe de esapament sparte doar pentru a avea un zgomot \"de tuning\" (mie personal imi place sa se auda motorul, nu evacuarea).

Trei masini imi plac cu adevarat si va rog sa le cautati pozele pe internet macar de curiozitate:
-Dodge Viper modelul din 1992-2002
-Shelby Cobra sau Pilgrim Sumo
-Opel Astra Coupe V8 Turbo - preferata mea
vicheg2 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -