Chiar nu are sens sa continuati discutia.S-a stabilit in nenumarate randuri pe acest forum ca masa unui motor nu conteaza (distributie de mase ? aia e teorie),ca dimensunile lui totale nu conteaza (se stie ca masinile au spatiu nelimitat sub capota,poti sa pui orice acolo),costurile de productie nu conteaza (toti oamenii dispun de fonduri nelimitate pentru achizitionarea unei masini),curba de putere nu conteaza (cine a auzit de accelerare pe o plaja de turatie ? se stie ca un motor sta fix la 8.500 RPM tot timpul).Tot ce conteaza e raportul dintre puterea maxima,masurata la XYZT RPM,si volumul gaurilor din blocul motor.E foarte important XYZT,pentru ca la XYZ(T-1) deja e 90% din putere
In afara de asta,s-a mai stabilit ca masinile americane sunt de rahat,sunt grele,consuma mult,nu pot merge decat in linie dreapta si acolo destul de prost,pe cand orezariile sunt cele mai tari,sunt aproape supercar-uri dar la preturi mult mai mici.Un motor trebuie ori sa se invarta la concurenta cu o turbina,ori sa fie supra-alimentat pana la limita exploziei folosind respectiva turbina.Ce mai e de discutat mai departe ?!