Tuning contra cronometru: BMW M3 E92 by IND
Inca din cele mai stravechi timpuri, omenirea a fost obsedata de intelegerea timpului. Egiptenii, mayasii dar si alte sute de civilizatii din istoria omenirii s-au straduit sa masoare si sa inteleaga timpul. Nimic nu este mai pretios ca acesta, nici un minereu, nici un artefact, nici o creatie a omului. Timpul nu poate fi tinut in loc, nu poate fi cumparat, vandut sau recuperat. Iar cei de la IND stiu asta cel mai bine...
Cu nisipul scurgandu-se rapid printr-o veche clepsidra, americanii au trecut la treaba inainte de urmatoarea clipire. Proiectul a pornit odata cu achizitionarea unui BMW M3 E92, ce avea sa fie transformat intr-o adevarata masina de razboi... Un razboi dus pe pista, evident.
Si, odata sosita jucaria germana, planurile, la fel ca si ideile, au inceput sa curga rapid. Chiar mai rapid ca timpul. Pana la apusul Soarelui, toate au fost comasate intr-una singura, iar lupta cu cronometrul putea incepe!
Motorul a renuntat la caroserie, si-a expus formele musculoase si a disparut intr-o binemeritata vacanta. Chiar daca M3-ul avea doar 29 mile la bord. La fel au facut si trenul de rulare, franele si alte mici chestii, iar germanul era gata sa primeasca o noua culoare in viata sa...
De fapt, o noua culoare este cam putin spus. Superbul Atlantis Metallic este capabil sa opreasca in loc, daca nu timpul, atunci oamenii. Dar cei de la IND nu isi permiteau acest lucru, asa ca au inceput ansamblarea componentelor. In plus, M3-ul a primit o suspensie ajustabila KW ClubSport si un sistem de franare Brembo, cu discuri uriase pe 380 mm. Bunatati completate de un sistem de evacuare din titan, semnat de Akrapovic.
Insa punctul culminant abia acum avea sa fie atins. Cei 420 cai putere ai V8-ului de 4.0 litri au devenit insuficienti, iar inevitabilul s-a produs. Un kit de supraalimentare de la ESS Tuning si-a facut aparitia, compartimentul motor aratand acum mai bine ca niciodata. Si la propriu, si la figurat!
Pana si timpul luase o pauza sa vada deznodamantul. Modelul german a plecat sa faca o vizita celor de la Fall Line Motorsports, de unde a plecat cu un roll bar creat special pentru el.
Un roll bar custom acompaniat la interior de un plafon imbracat in piele, fete de usi realizate din carbon si, nu in ultimul rand, un set de scaune BMW Performance.
Mai mult de atat, se anunta un portbagaj unic din Carbon Kevlar, iar M3-ul va purta aceleasi incaltari ca si noul Ferrari 599 GTO - BBS FI.
Rezultatul final urmeaza sa fie dezvaluit in cadrul BimmerFest si nu trebuie ratat!