La scoala Dodge, noul Viper SRT10 ACR-X nu prea se pricepe multe materii. Un singur lucru stie, insa, la perfectie: sa zboare ca vantul! Singura materie la care e primu' din clasa Viper. Si va mai tot fi, pana la urmatorul model de ACR ...
Construit special pentru cursele de pe circuit, ACR-X ofera varianta cea mai buna de Viper ACR. Bineinteles, cu mici imbunatatiri in ceea ce priveste performanta, plus cateva elemente de siguranta in plus. Mai mult, se pare ca masina a fost special construita pentru Cupa Dodge Viper care va debuta in iulie 2010.
ACR-X si-a dovedit, teoretic, suprematia in fata ACR-ului stock care a batut recordul la Nurburgring, in fata Nissan GT-R-ului si chiar Corvette ZR-1.
Puterea in plus vine din directia celor 640 CP produsi de noul sistem de evacuare al 8,4 litri V10-lui. 40 CP mai mult decat pe SRT10-le stock. In plus, cantareste cu 73 kg mai putin decat Viper-ul standard, beneficiind totodata de mai multe upgrade-uri pentru o aerodinamica mai buna.