Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-09, 14:00   #1
Magos

Stage 5
 
Magos's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[VW]
[Honda]
Default The Black Beauty: Honda Integra Type R

The Black Beauty: Honda Integra Type R


Anul 1985 a reprezentat un an cu o sumedenie de evenimente, printre care si “nasterea” coupe-ului Honda Integra. Peste 12 ani aparea versiunea sport, cea mai sport: Type R (ITR), limitata la un numar de exemplare.

Armando s-a numarat printre “fericitii” proprietari ai unui exemplar ITR chiar de la mama lui – nou nout, cumparat cu un an inainte ca modelul sa fie scos din productie. Si a avut mare grija de el, dupa cum se poate vedea si in pozele de mai jos.

Marea majoritate nu cunosc adevaratul potential al motorului care se afla pe Integra, B18C1, mai ales cand acesta pica pe mana unui maniac precum Armando. Pistoane JE Pistons 9:1, bielete Eagle H, segmenti ACL, axa cu came CTR, intake Edelbrock Victor X, turbina Precision SC61, serpi pentru turbina custom, downpipe tot custom, un wastegate Tial V-Band de 44mm, un blow-off Blitz DD, intercooler PWR Performance si o evacuare catback Thermal SS 3”, toate acestea sunt doar o parte din “organele interne” ale acestui ITR.

Ba chiar mai mult, s-a facut uz de piese Spoon in ceea ce priveste racirea “animalului” -termostat, radiator. Ca de mancat, mananca bine de tot, cu ajutorul unor injectoare GReddy de 720cc, o rampa pentru injectoare AEM si o pompa Walbro 255 lph cu debit marit.

Toate acestea sunt “calculate” cu ajutorul unui ECU AEM EMS 30-1050, legat la un controller FJO Wide Band, cu display LCD. Bine, mai sunt si restul ceasurilor, GReddy – de presiune combustibil si ulei, boost si apa.

Bestia este controlata cu ajutorul unui ambreiaj Competition Twin Disk, bucsaraie completa din poliuretan Energy Suspension, suspensii coilovers Zeal/Endless B2B si un short shifter DC Sports. Franele ii sunt asigurate de un kit format din etrieri Spoon, discuri Brembo si placute Hawk Street. Bine, totul este completat de un set de jante Volk Racing pe 16”, vopsite in auriu.

Interiorul si exteriorul sunt si ele puse la punct, pana la cel mai mic detaliu: eleron Seibon integral din carbon, prelungiri pentru spoilere si praguri OEM Honda USDM, capota din carbon Invidia si asa mai departe.

Cifre?!? 485 CP pana acum, 0-200 km h / 11.73 secunde si multi multi bani investiti in proiect. Sa tot fie, caci ce am vazut pana acum ne-a placut. Vizionare placuta!

__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------

....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....

Magos is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -