Fabrica din Graschaft-Gelsdorf are doar 15 angajati. Cu toate acestea, impreuna cu intregul staff, compania a dat nastere unui nou tip de masina supersportiva. Veritas RS III intra, oficial, in productie!
Modelul Veritas RDS III Roadster a fost prezentat pentru prima oara publicului sub forma unui prototip. Acesta a castigat premiul "Best Super car 2009" la Salonul Auto de la Londra, iar acum intra in productie. Productie limitata, ce-i drept, dar macar cele 30 de vehicule care vor intra pe piata isi vor ferici in adevaratul sens al cuvantului proprietarii. Fiecare vehicul va trece, in parte, si prin procese manuale de productie la Vermot AG din Gelsdorf.
Pare incredibil, dar nu e. Inca dinainte sa intre in mod oficial in lucru, cinci din cele 30 de masini de lux au fost deja vandute - una va merge la Monaco, una in Australia, una in Marea Britanie, una in Spania si una in Elvetia. Alte opt sunt rezervate si au fost primite peste 100 de cereri de cumparare. In mod evident, inainte de sfarsitul anului intregul "pachet de Craciun" din Gelsdorf va fi vandut.
"Chiar de la prima vedere Veritas RS III convinge clientii cu un design care combina elemente futuriste si clasice si, astfel, produce o impresie de ansamblu inconfundabila", declara proiectantul sef Vermot AG Michael Sohngen. S-a pus mare accent pe proportii, fiind o vorba despre o masina catalogata drept "mai mult decat sportiva".
"Gura de rechin" ,farurile Xenon agresive, lateralele bine conturate, precum si spatele plac cu cele doua evacuari din otel inoxidabil indreptate in sus contrasteaza cu roll bar-ul asimetric integrat in caroserie pe partea soferului.
Oglinda retrovizoare extinsa in centrul vehiculului, elementele de caroserie cromate si stopurile in zig-zag accentueaza designul de exceptie.
Anvelope Dunlop - 325/25 in spate si 225/30 in partea din fata - late de 12.5 si 10.5 inci, jante "stea cu 5 colturi", inaltimea totala de doar 97 cm - toate acestea asigura un control ferm pe sosea. Inaltimea sasiului este reglabila - "bolidul" a fost testat de iubitorii de senzatii tari chiar la Nurburgring. Soferii mai precauti pot, insa, sa monteze ABS si TCS.
Specificatiile tehnice stau marturie pentru cererea mare. Noile Veritas, ale caror predecesori au participat la Formula I in anii '50, accelereaza acum de la 0 la 100 km/h in mai putin de 3.2 secunde. Acesta este doar unul din considerentele pentru care inimile pasionatilor de automobile vor bate mai rapid!
4,68 metri lungime si 2.02 metri latime. Atat masoara monstrul care a facut deja senzatie la Monte Carlo, in Spa. Este propulsat de un motor BMW V10 5.0 litri cu 7 viteze SGM sau - optional! cu o 6 viteze, cutie manuala. Cu motorul de 7500 rpm, RDS-ul atinge o performanta de top: 507 cp si o viteza maxima de 347 km/h.