21-08-09, 11:25
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Despre masini de strada pe circuit am mai auzit, dar sa adaptezi o masina de circuit pentru strada, masina care sa mai obtina si cel mai bun timp de pe circuitul de la Nurburgring, asta este un subiect mai special.
Vorbesc despre produsul britanicilor de la Radical, SR8, care in 2005 a reusit sa isi impuna propriul record pe circuitul din Germania, si anume 6:55, fata de Dodge Viper ACR cu 7:22.1 si Gumpert Apollo, cu 7:11.5.
Iar cum cei 360 CP nu erau suficienti, constructorul britanic Radical a scos la iveala o noua versiune, imbunatatita, a modelului SR8 – SR8LM.
Cu o putere de 455 CP, produsa de un motor preluat de pe Suzuki Hayabusa, Radical SR8LM reprezinta un prototip de supercar complet street-legal.
Astfel, s-a obtinut un nou record pe circuitul din Nurburgring de 6:48, cu doar 8 secunde mai rapid decat predecesorul sau, rezultate confirmate de cateva reviste nemtesti de motorsport.
__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------
....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....
Last edited by 4TuningRO; 21-08-09 at 15:37.
|
|
|
21-08-09, 11:39
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,712
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
6,48... WOW Asta da timp. Si daca e si street legal(adica numa pentru Monaco si San Marino, ca numai pe acolo vezi altfel de minuni ingineresti)... super
|
|
|
21-08-09, 12:00
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 481
Member of: [RENAULT]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Bine ca nu baga o masina de la F1
|
|
|
21-08-09, 12:12
|
#4
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 413
Member of: [FOTO]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Sefu, mai bine te documentai un pic inainte sa te apuci sa scrii, SR8LM nu are motoru de Hayabusa, e un V8 de 2.5 produs de Powertec
http://www.powertecengineering.com/p...s/v8engine.pdf
Si, btw, de la 48 la 55 sunt 7 secunde un 8, ce naiba...
Last edited by 3S-FE; 21-08-09 at 12:17.
|
|
|
21-08-09, 12:35
|
#5
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
SR8
Based on the SR3, the SR8 is a more extreme version intended for street and track use. The SR8 also features the largest engine Radical has ever put in their road cars, with the 2600 cc Powertec RPA V8 constructed by combining elements of Suzuki inline-4s, and producing 363 hp (271 kW). A further variant, known as the SR8LM, increases the engine to 2800 cc and brings power output to 455 hp (339 kW). In August 2009 Michael Vergers, driving an SR8LM, set a new lap record (6 minutes, 48 seconds) for road legal cars at the Nürburgring Nordschleife circuit.[3] The previous record (6 minutes, 55 seconds) was also set by Vergers, in 2005 at the wheel of a Radical SR8
__________________
|
|
|
21-08-09, 14:00
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Motorul este construit de Powertec, cu interne folosite de pe Suzuki Hayabusa, toate acestea pentru a obtine o greutate totala a motorului de 88 kg.
|
|
|
21-08-09, 14:27
|
#7
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 413
Member of: [FOTO]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
nici macar, se folosesc doar 2 chiulase de GSXR 1300, pe cand, blocul motor, arborele cotit, axele cu came, sistemul de admisie, sistemul de ungere, racirea, electronica, aprinderea, etc. difera
termenul "engine internals" nu se traduce mot a mot in limba romana, nu exista substantivul "interne"
|
|
|
21-08-09, 14:31
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 281
Member of: [DACIA]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
ce putea sa faca masinuta asta cu doar 360 cp :O acum au si imbunatatit`o ca era cam "slaba" si au dus`o in 455...oamenii astia nu sunt normali :P
|
|
|
21-08-09, 15:54
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of: [VW]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
despre timpul reusit ce poti spune decat un mare WOOOW. in rest... mi se pare o masina prea radicală pt o masina de serie
|
|
|
26-08-09, 10:26
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
|
|
|
26-08-09, 10:54
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 185
Member of: [2 Roti]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
bravo lor, a condus bine
|
|
|
26-08-09, 11:00
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of: [VW]
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
e masina de serie teoretic, pt ca practic nu stiu cate din astea o sa vezi pe strada. ... oricum bv lor !
|
|
|
26-08-09, 12:21
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Dec 2007
Posts: 210
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
Quote:
Originally Posted by Marius_mym89
e masina de serie teoretic, pt ca practic nu stiu cate din astea o sa vezi pe strada. ... oricum bv lor !
|
Sau daca o sa le vezi sigur vor fi parcate pe pomi, stalpi etc
|
|
|
26-08-09, 16:02
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 344
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
interesant
|
|
|
26-08-09, 16:57
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,454
|
Re: Radical SR8 - batalia pentru recordul de la Nurburgring continua
geezzz...era sa moara de vreo 10 ori..oricum si soferu si masina sunt super adevarate..la 250km/h daca vira dreapta acolo se ducea stabilitate si control maxim. felicitari!
__________________
Primul semn de senilitate este sa crezi ca le stii pe toate…
|
|
|
|
|