26-02-06, 12:03
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Ma intreb, oare si asta are abtibild in loc de semn metalic cu porsche pe capota?
Oricum furioasa rau masina.
|
|
|
26-02-06, 18:57
|
#17
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
Nu vad eu bine, sau acceleratia de la 0 la 100 este mai mica decat la noul 911 turbo?
|
|
|
26-02-06, 20:37
|
#18
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
nice ... yo nu sunt kiar fan porsche dar cred ca m`ar coafa una
|
|
|
26-02-06, 20:47
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
NeXus. Nu are.
911 Turbo din 2000 face suta in mai putin de 4 secunde, la fel si modelul din 2007. GT3 o face in 4.1 secunde.
|
|
|
26-02-06, 22:30
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Jul 2005
Posts: 61
|
911 (996) din 2000-2005 face suta in 4,2sec
si GT3 e mai slab ca si turbo.
Cel putin asa a fost la seria 996.
Carrera 320cp apoi
gt3 cu 381cp
turbo 420 cp
si gt2 461cp
a aparut mai recent si turboS cu 450cp
Carrera si GT3 aveau motor aspirat si turbo si gt aveau motor turbo
Daca se mentine traditia atunci acest GT3 este un motor aspirat si va fi mai slab ca si noul Turbo va avea cca 480cp si care va face suta din cate am auzit in 3,6 sec la fel ca si Carrera GT/
|
|
|
26-02-06, 22:32
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Jul 2005
Posts: 61
|
Re:
911 TURBO (996) din 2000-2005 face suta in 4,2sec
si GT3 e mai slab ca si turbo.
Cel putin asa a fost la seria 996.
Carrera 320cp apoi
gt3 cu 381cp
turbo 420 cp
si gt2 461cp
a aparut mai recent si turboS cu 450cp
Carrera si GT3 aveau motor aspirat si turbo si gt aveau motor turbo
Daca se mentine traditia atunci acest GT3 este un motor aspirat si va fi mai slab ca si noul Turbo va avea cca 480cp si care va face suta din cate am auzit in 3,6 sec la fel ca si Carrera GT
|
|
|
27-02-06, 08:12
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Cred ca va scapa sensul acestei masini.911 Turbo e facut sa aiba performante usor de accesat de toata lumea.911 GT3 e facut pentru pasionati,pentru cei care cumpara masina,nu insigna.Pe circuit,GT3 e mai rapid decat Turbo (la generatia precedenta,dar nu vad de ce s-ar schimba ceva).
|
|
|
27-02-06, 15:51
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
La generatia anterioara, la Grand Prixul Tunerilor pe Nurburgring, un GT3 de 380 CP a batut rau de tot un Turbo de 550 CP.
Suspensia lui GT3 e direct pregatita pentru curse, avand posibilitati multiple de reglare, varianta Clubsport avnd si rollcage din fabrica. Practic, o poti conduce de acasa la circuit, castigi cursa si o duci din nou acasa pe rotile ei. Nu sunt multe masini care sa poata face asta (nici macar skyline )!
|
|
|
27-02-06, 17:08
|
#24
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
Imi cer scuze pentru postul anterior. Voiam sa spun ca are acceleratia mai slaba, nu mai mica. Interesant cum un turbo \"stock\" poate bate un pur-sange de curse la o liniutza...
|
|
|
27-02-06, 17:37
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Citeste primele 2 randuri din semnatura mea!
|
|
|
27-02-06, 18:40
|
#26
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Quote:
Interesant cum un turbo \"stock\" poate bate un pur-sange de curse la o liniutza
|
Un comentariu absurd.Ce-i asa interesant ? E mai puternic si mai scump,deci ce te mira ? Iar GT3 nu e pur-sange de curse,ci e o masina de strada foarte rapida.Nici macar versiunile RS nu sunt masini de curse.
Data viitoare mira-te cum M5 bate M3 la liniute...sau de ce E55 e mai rapid in linie dreapta decat C55.Chiar e un mister pentru toti cum de masinile mai puternice sunt mai rapide in linie dreapta...
|
|
|
28-02-06, 14:57
|
#27
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
Einstein - ai perfecta dreptate, dar nu e tocmai la indemana sa platesti sa intri pe un circuit si sa-i dai bice acolo, in special in Romania.
Race - vezi ce scrii, ca nu ai dreptate mereu. O masina mai puternica nu bate intotdeauna una cu mai putini cp. Vezi Lotus Exige - nu prea are putere, dar caroseria si greutatea redusa ii exploateaza resursele la maxim
|
|
|
28-02-06, 15:10
|
#28
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
IDEM ...pe bune acum...nu tine totul de putere....conteaza masa...coeficientul de aerodinamicitate....felul in care este etajata cutia...suspensia...rigiditatea shasiului....etc.
|
|
|
28-02-06, 15:26
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
ai uitat Cuplu.
Rigiditatea sasiului, pe cursele de 400m nu conteaza, pe circuit da.
Nu uitati ca Porsche 911 Turbo are o turbina, asa are un cuplu de 620NM. GT3 daca tin minte bine e aspirat, deci va avea cuplu semnificativ mai mic...
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
|
|
|
28-02-06, 15:40
|
#30
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
GabiByte mersi pentru completare...cheers si am putea vorbi chiar despre traseul aerului sub mashina...cat de plata este \"burta\" mashinii...ex: Saleen S7 unde toata partea de sub mashina esti acoperita perfect astfel incat aerul sa cirucule cat mai rapid pe sub aceasta ieshind prin intermediul difuzorului de aer ce inlocuieshte eleronul
|
|
|
|
|