Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-06, 12:03   #16
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

Ma intreb, oare si asta are abtibild in loc de semn metalic cu porsche pe capota?
Oricum furioasa rau masina.
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 18:57   #17
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Nu vad eu bine, sau acceleratia de la 0 la 100 este mai mica decat la noul 911 turbo?
neXus is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 20:37   #18
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default

nice ... yo nu sunt kiar fan porsche dar cred ca m`ar coafa una
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 20:47   #19
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

NeXus. Nu are.
911 Turbo din 2000 face suta in mai putin de 4 secunde, la fel si modelul din 2007. GT3 o face in 4.1 secunde.
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 22:30   #20
bluedevil

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 61
Default

911 (996) din 2000-2005 face suta in 4,2sec
si GT3 e mai slab ca si turbo.
Cel putin asa a fost la seria 996.
Carrera 320cp apoi
gt3 cu 381cp
turbo 420 cp
si gt2 461cp
a aparut mai recent si turboS cu 450cp
Carrera si GT3 aveau motor aspirat si turbo si gt aveau motor turbo

Daca se mentine traditia atunci acest GT3 este un motor aspirat si va fi mai slab ca si noul Turbo va avea cca 480cp si care va face suta din cate am auzit in 3,6 sec la fel ca si Carrera GT/
bluedevil is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 22:32   #21
bluedevil

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 61
Default Re:

911 TURBO (996) din 2000-2005 face suta in 4,2sec
si GT3 e mai slab ca si turbo.
Cel putin asa a fost la seria 996.
Carrera 320cp apoi
gt3 cu 381cp
turbo 420 cp
si gt2 461cp
a aparut mai recent si turboS cu 450cp
Carrera si GT3 aveau motor aspirat si turbo si gt aveau motor turbo

Daca se mentine traditia atunci acest GT3 este un motor aspirat si va fi mai slab ca si noul Turbo va avea cca 480cp si care va face suta din cate am auzit in 3,6 sec la fel ca si Carrera GT
bluedevil is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 08:12   #22
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Cred ca va scapa sensul acestei masini.911 Turbo e facut sa aiba performante usor de accesat de toata lumea.911 GT3 e facut pentru pasionati,pentru cei care cumpara masina,nu insigna.Pe circuit,GT3 e mai rapid decat Turbo (la generatia precedenta,dar nu vad de ce s-ar schimba ceva).
Race is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 15:51   #23
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

La generatia anterioara, la Grand Prixul Tunerilor pe Nurburgring, un GT3 de 380 CP a batut rau de tot un Turbo de 550 CP.
Suspensia lui GT3 e direct pregatita pentru curse, avand posibilitati multiple de reglare, varianta Clubsport avnd si rollcage din fabrica. Practic, o poti conduce de acasa la circuit, castigi cursa si o duci din nou acasa pe rotile ei. Nu sunt multe masini care sa poata face asta (nici macar skyline )!
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 17:08   #24
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Imi cer scuze pentru postul anterior. Voiam sa spun ca are acceleratia mai slaba, nu mai mica. Interesant cum un turbo \"stock\" poate bate un pur-sange de curse la o liniutza...
neXus is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 17:37   #25
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

Citeste primele 2 randuri din semnatura mea!
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 18:40   #26
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Quote:
Interesant cum un turbo \"stock\" poate bate un pur-sange de curse la o liniutza
Un comentariu absurd.Ce-i asa interesant ? E mai puternic si mai scump,deci ce te mira ? Iar GT3 nu e pur-sange de curse,ci e o masina de strada foarte rapida.Nici macar versiunile RS nu sunt masini de curse.

Data viitoare mira-te cum M5 bate M3 la liniute...sau de ce E55 e mai rapid in linie dreapta decat C55.Chiar e un mister pentru toti cum de masinile mai puternice sunt mai rapide in linie dreapta...
Race is offline   Reply With Quote
Old 28-02-06, 14:57   #27
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Einstein - ai perfecta dreptate, dar nu e tocmai la indemana sa platesti sa intri pe un circuit si sa-i dai bice acolo, in special in Romania.
Race - vezi ce scrii, ca nu ai dreptate mereu. O masina mai puternica nu bate intotdeauna una cu mai putini cp. Vezi Lotus Exige - nu prea are putere, dar caroseria si greutatea redusa ii exploateaza resursele la maxim
neXus is offline   Reply With Quote
Old 28-02-06, 15:10   #28
SUN

Presedinte SUN RACERS

Stage 5
 
SUN's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
Default

IDEM ...pe bune acum...nu tine totul de putere....conteaza masa...coeficientul de aerodinamicitate....felul in care este etajata cutia...suspensia...rigiditatea shasiului....etc.
SUN is offline   Reply With Quote
Old 28-02-06, 15:26   #29
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

ai uitat Cuplu.
Rigiditatea sasiului, pe cursele de 400m nu conteaza, pe circuit da.
Nu uitati ca Porsche 911 Turbo are o turbina, asa are un cuplu de 620NM. GT3 daca tin minte bine e aspirat, deci va avea cuplu semnificativ mai mic...
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 28-02-06, 15:40   #30
SUN

Presedinte SUN RACERS

Stage 5
 
SUN's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of:
[Moderators]
[Sun Racers]
Default

GabiByte mersi pentru completare...cheers si am putea vorbi chiar despre traseul aerului sub mashina...cat de plata este \"burta\" mashinii...ex: Saleen S7 unde toata partea de sub mashina esti acoperita perfect astfel incat aerul sa cirucule cat mai rapid pe sub aceasta ieshind prin intermediul difuzorului de aer ce inlocuieshte eleronul
SUN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -