01-03-09, 04:27
|
#16
|
Stage 1
Join Date: Feb 2009
Posts: 12
Member of: [2 Roti]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Quote:
Originally Posted by boy_wonder
Pe langa noul Magnum, germanii de la TechArt vor mai prezenta la Salonul Auto de la Geneva si o versiune tunata a noului Porsche Cayenne Diesel. Modificarile vor fi doar de ordin estetic si includ noi spoilere fata si spate, praguri laterale, eleron, insertii pentru blocurile optice si jante pe 21 sau 22 inci. Pentru cei care vor mai mult de atat, tunerul german ofera si o serie de accesorii pentru interior, cum ar fi un volan sport sau un set de pedale din aluminiu.
|
am vazut unul identic( acelasi kit, aceleasi jante, aceeiasi culoare) la Predeal intr-o parcare....
|
|
|
01-03-09, 11:50
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 168
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
E chiar urat botu. Mult prea masiv...triplele seamana cu cele de la BMW seria 3
|
|
|
01-03-09, 14:11
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
bei cat nu mi place mie cayenne-u dar de vreo catea saptamani incoace mi se baga usor p sub piele oricum astora de la techart le a iesit frumos
|
|
|
01-03-09, 22:17
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Marfa !ii sta bine in alb!Diesel Power!
|
|
|
07-07-09, 09:35
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Porsche Cayenne Diesel by TechArt – 290 CP şi 630 Nm
Prezentat în premieră în luna martie la Geneva Motor Show, Porsche Cayenne Diesel by TechArt beneficiază de o serie de îmbunătăţiri tehnice, dar şi estetice.
Sub capotă, motorul 3.0 V6 Turbodiesel a primit kit-ul de putere TA 055/D1 şi dezvoltă acum 290 CP şi 630 Nm (de la 240 CP şi 550 Nm). Ca rezultat, SUV-ul german va accelera de la 0 la 100 km/h în 7.7 secunde (de la 8.3 secunde), în timp ce consumul de carburant şi emisiile de CO2 au rămas neschimbate (6,3 litri / 244g/km). Pentru maşinile echipate cu suspensie pe aer, TechArt oferă un modul capabil să coboare garda la sol.
Pe lângă îmbunătăţirile de ordin tehnic, tunerul german a pregătit şi un pachet cu modificări estetice, denumit Aerokit 1. Acesta include un nou body kit, o nouă evacuare, jante pe 21 încălţate cu pneuri Michelin Diamaris 4X4 XL 295/35 R21, volan sport, pedale din aluminiu şi covoraşe noi. În plus, cei care vor mai mult de atât, pot opta pentru o nouă capotă, jante pe 22 inci plus pneuri Continental 295/30 R22 şi diferite inserţii pentru interior.
În Marea Britanie, noul Cayenne Diesel echipat cu pachetul Aerokit 1 porneşte de la 53.000 lire sterline, respectiv 55.500 lire sterline în cazul în care se optează şi pentru kit-ul de putere TA 055/D1. Viitorii clienţi care deţin deja un Porsche Cayenne Diesel vor putea achiziţiona pachetul Aerokit 1 la 15.000 lire sterline şi kit-ul de putere TA 055/D1 la 2.500 lire sterline.
__________________
|
|
|
07-07-09, 09:40
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 314
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
e porsche nu ai ce zice chiar dak e tractorist
|
|
|
07-07-09, 09:59
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 135
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
ar trebui sa mai puna diesel si pe 911.....8-|
o sa se vanda k painea calda cayenne diesel la noi....
|
|
|
07-07-09, 10:10
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 528
Member of: [SEAT]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
porsche diesel suna cam urat,si nu o sa consume niciodata 6.3l/100
|
|
|
07-07-09, 10:30
|
#24
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
au cam inceput sa isi piarda din exclusivitate cei de la Porsche au inceput sa faca masini doar de dragul marketingului..consumul ala e optimist rau sigur boy_wonder ai pus consumul minim..consumul mediu e undeva la 9.3
__________________
|
|
|
07-07-09, 10:31
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Nov 2008
Posts: 40
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
doar 6.3 baga la consum???
|
|
|
07-07-09, 10:49
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of: [4Rally]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Nu vad care e problema daca e diesel ? Problema e ca nu au fost in stare sa isi dezvolte singuri un motor si nu sa ia binecunoscutul 3.0 Tdi. Masina sport se poate face si cu diesel fara nicio problema , poate ar fi chiar mai interesanta decat una pe benzina datorita cuplului urias si a reprizelor mai bune. In fapt Porsche s-a dus in jos in ochii fanilor nu de cand au pus diesel pe Cayenne ci de cand au lansat Cayenne-ul , care nu e o masina sport orice i-ai face , dar sa zicem ca ii iertam pentru ca e masina care i-a salvat de la faliment.
|
|
|
07-07-09, 10:52
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 496
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
masina e superba dar deja ideea de motor diesel suna urat.totusi are clasa sport nu sunt de acord .!!!
|
|
|
07-07-09, 11:00
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 79
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
poate tehnic sa impresioneze ...ca estetic.....e mai frumos "shtoc"
|
|
|
07-07-09, 15:07
|
#29
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 72
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Quote:
Originally Posted by alinush27
Nu vad care e problema daca e diesel ? Problema e ca nu au fost in stare sa isi dezvolte singuri un motor si nu sa ia binecunoscutul 3.0 Tdi. Masina sport se poate face si cu diesel fara nicio problema , poate ar fi chiar mai interesanta decat una pe benzina datorita cuplului urias si a reprizelor mai bune. In fapt Porsche s-a dus in jos in ochii fanilor nu de cand au pus diesel pe Cayenne ci de cand au lansat Cayenne-ul , care nu e o masina sport orice i-ai face , dar sa zicem ca ii iertam pentru ca e masina care i-a salvat de la faliment.
|
n-au scazut deloc.. poate nu e masina sport dar performantele nu prea sunt de acord cu tine .. nici la techart si cu atat mai putin la gemballa
|
|
|
07-07-09, 15:11
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 669
Member of: [SEAT]
|
Re: Porsche Cayenne Diesel by TechArt
Nu va luati de Diesel ca nu isi are rostul. Uitati`va ce face Diesel`ul in WTCC. Porsche e o afacere in primul rand, deci important e profitul. Sunt sigur ca oricare dintre voi ar face aceasta mutare, unii chiar au anticipat manevra celor de la Porsche.
__________________
Inconjurat de prosti si tarani ce fara scuza
Au caractere de cacat, ca o tastatura`n limba rusa
|
|
|
|
|