Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-08, 21:12   #46
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Il rupe GT2 la orike ora!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 21:31   #47
SaIBoT
Toyota Driver

Stage 5
 
SaIBoT's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 441
Member of:
[Toyota]
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

E criminala!
SaIBoT is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 21:59   #48
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Quote:
Originally Posted by BRAVO View Post
o supercar interesant,dar un proiect ce devine din ce in ce mai scump...nu cred ca amatori de supercaruri se incumeta sa plateasca acest pret de pornire avand in vedere ca la aceasta suma au multe alte variante......
O supercar interesant, intr-adevar. Sau altfel spus, un super-masina de exceptie..

Cat despre pret, 140000 de euro pentru motor de lambo (!!) nu mi se pare DELOC exagerat. Gallardo daca nu ma insel costa 180000 de euro sau mai mult deci pentru ce ofera aceasta masina pretul e mai mult decat rezonabil. Oricum R8-ul e mai practic decat lamborghini, si mai confortabil...iar in linie dreapta probabil ca va ramane putin in urma dar nu cu mult. Diferenta e de doar 0.2 s de la 0-100, de la 0-200 probabil ca e ceva mai mare pt ca lambo-ul e mai usor si mai aerodinamic, si are si 35 de caluti in plus.


edit: acum am vazut si pozele cu masina rosie...arata absolut genial (mai putin jantele alea hidoase), nu-mi vine sa cred cat de bine poate sa arate pe rosu ! Cat despre interior, eu unul marturisesc ca n-am mai vazut in nici o masina atata fibra de carbon la interior. Me likes

Last edited by C63 AMG; 09-12-08 at 22:26.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 08:58   #49
highboy_97
Ford Driver

Stage 4
 
highboy_97's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 268
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Cool Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

deci chiar nu conteaza din ce parte sau unghi privesti masina asta..... e minunata!
highboy_97 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 16:54   #50
Ottaviano_m

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
Il rupe GT2 la orike ora!
dada, sunt de acord, numai ca Gt2 este o sportiva extrema ce nu stie sa fie mai mult de atat, pe cand audi se vrea o supersportiva eleganta, este in primul rand audi, apoi R8. Daca vroiau sa fie rivala lui GT2 o faceau mai usoara fara luxul ce-l prezinta, si Gt2 este cu 200 de kg mai usor ... in plus sunt putine masini mai fascinante decat R8 in momentul actual, chiar ff putine, that's a fact.
Ottaviano_m is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 18:44   #51
adrian2008

Stage 5
 
adrian2008's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 415
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

wai mi-ar fii frica sa merg cu asa ceva in Romanica Poate in afara,da
adrian2008 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 18:56   #52
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Quote:
Originally Posted by apache View Post
dupa al tau rationament la 1 milion de euro cat costa veyron ar trebuii sa aibe 10.000 cai putere .

Iti cumperi ce vrei, pretul nu este facut in functie de performanta masinii..
pai la asta ma refeream si eu clienti marcii o sa isi ia audi ceilalti aleg altceva..veyron e in alta lume nu se compara cu nimika dar pana la urma nu e decat o masina de acceleratie in linie dreapta..pretul mai e facut si de numele de marca..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 21:39   #53
KillYourSelf

Stage 5
 
KillYourSelf's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 319
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

no comm...o adevarata legenda :X:X:X:X
KillYourSelf is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 21:48   #54
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Ce mi se pare mie interesant e ca in ciuda performantelor net superioare masina asta consuma la fel de multa benzina ca cea veche..adica in jur de 13.7 litri la suta cu transmisia automata (exact ca LP560 de altfel). Asta ca sa va faceti o idee cam cat de eficient este acest motor nou produs de audi ! A si daca am citit eu bine V10-le e cu doar 30 de kg mai greu decat V8-ul anterior de pe RS4 si R8, ceea ce se reflecta in greutatea totala a masinii de doar 1620 kg (~cu 60 kg mai mult decat R8-ul cu V8 ).

Quote:
The specific power output is 100.9 hp per liter of displacement – and each hp has to propel only 3.09 kilograms (6.91 lb) of weight, because the Audi R8 V10 in the version with the six-speed manual gearshift weighs only 1,620 kilograms (3571 lb). The engine accounts for 258 of these kilograms (569 lb) – that's only 31 kilos (68 lb) more than the V8.

The Audi R8 5.2 FSI quattro rockets from zero to 100 km/h (62.14 mph) in 3.9 seconds. In the version with the sequentially shifting R tronic it reaches 200 km/h (124.27 mph) in another 8.1 seconds. Even then its propulsive power hardly lessens: it's sufficient to reach a top speed of 316 km/h (196.35 mph). The immense force, the spontaneity and the thrust of the acceleration, plus the sound of the engine – all these impressions coalesce into a breathtaking sports car experience. The V10 plays a concert with growling bass tones and powerful high notes, which grows into a grandiose fortissimo as the engine revs up. This sonorous acceleration doesn't reach its limit until 8,700 rpm.
http://www.autoblog.com/2008/12/08/a...ad-of-detroit/

Last edited by C63 AMG; 10-12-08 at 22:35.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 22:44   #55
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Quote:
Diferenta e de doar 0.2 s de la 0-100, de la 0-200 probabil ca e ceva mai mare pt ca lambo-ul e mai usor si mai aerodinamic, si are si 35 de caluti in plus.
Hehe se pare ca m-am inselat...diferenta aceea de 2 sutimi se pare ca se pastreaza pana la 200 km/h. Adica mai precis LP560 atinge viteza respectiva in 11.8 secunde, pe cand R8-ul in 12 (3.9+8.1), sau cel putin asta reiese din comunicatul oficial. Intrebarea e: ce rost mai are sa-ti iei Gallardo in aceste conditii ?? Audi-ul e mai versatil, mai confortabil, mai spatios, arata mai bine (mai putin agresiv ce-i drept), are un interior de nava spatiala si costa si cu vreo 40000 de euro mai putin. Este masina sport perfecta ce mai

Last edited by C63 AMG; 10-12-08 at 23:15.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 23:02   #56
Ottaviano_m

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Hehe se pare ca m-am inselat...diferenta aceea de 2 sutimi se pare ca se pastreaza pana la 200 km/h. Adica mai precis LP560 atinge viteza respectiva in 11.8 secunde, pe cand R8-ul in 12 (3.9+8.1), sau cel putin asta reiese din comunicatul oficial. Intrebarea e: ce rost mai are sa-ti iei Gallardo in aceste conditii ?? Audi-ul e mai versatil, mai confortabil, mai spatios, arata mai bine, si costa si cu vreo 40000 de euro mai putin. Este masina sport perfecta ce mai
ce rost mai are sa-ti iei Gallardo? Poate raspunsul e in faptul ca pasiunea pt motoare nu o explici prin matematica. o acceleratie de la 0-100 sau 0-200 iti spune multe dar nu totul. Probabil pe circuit ecuatia ar fi total alta, sau cel putin diferenta de senzatia intre cele 2. Se stie ca sunt masini care la x cai dau impresia ca ar fi mai puternice decat alta masina la x+50 de cai, asta in conditii de paritate de raport greutate/putere si alte variabile ipotetic vorbind incluse in calcul. Poate de aia. Ca sa fiu concis: as prefera R8 in locul Gallardo, oricum.
Ottaviano_m is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 23:44   #57
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Adevarul e ca LP560 e mai usor cu 120 de kg deci ar trebui sa se comporte ceva mai bine pe circuit...asta in teorie pentru ca la cat de bun s-a dovedit pana acum a fi R8-ul pe circuit sunt slabe sanse sa se intample acest lucru.

Dar inteleg ce spui tu, pana la urma e vorba de care masina ofera senzatii mai tari ori in cele din urma probabil ca lamborghini-ul sta ceva mai bine la capitolul asta decat audi. Cel putin la capitolul sunet sta infinit mai bine din ce-am vazut (sau auzit) pana acum. Ca sa se inteleaga ce vreau sa spun am pus mai jos niste video-clipuri cu cele doua masini pe circuit, practic nu exista termen de comparatie, sunetul produs de audi fiind in cel mai bun caz insipid in raport cu cel al lui Lp560...si nu stiu de ce dar cred ca o sa-mi dati dreptate

https://www.youtube.com/watch?v=AtugiprLSrI (LP560)

https://www.youtube.com/watch?v=jkLl-GQM4qc (R8 V10)

In fine eu daca mi-as lua R8 din asta cu motor V10 i-as pune esapament de LP-560 pentru ca altfel cred ca as muri de ciuda cand ar trece lambo-ul pe langa mine...de fapt cred ca un sistem de evacuare mai performant (in sensul de "mai melodios") ar trebui sa fie neaparat pe lista de optionale imho

Last edited by C63 AMG; 11-12-08 at 00:19.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 11-12-08, 00:17   #58
Evoluzione
Saab Pilot


Stage 5
 
Evoluzione's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[FOTO]
[PEUGEOT]
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Ma asteptam la ceva design specific... vad ca nu... Oricum si asa e foarte TARE!
Evoluzione is offline   Reply With Quote
Old 11-12-08, 05:46   #59
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

Arata f. bine, mai ales interiorul (desi scoti bani multi in plus pt el).

Last edited by UNLORD; 11-12-08 at 06:15.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-12-08, 08:47   #60
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Audi a dezvaluit noul R8 V10

E super-ok.Puterea este iarasi cat se poate de "corespunzatoare" pentru un motor aspirat si cifra la care s-au oprit probabil ca are ca scop si neafectarea vanzarilor la Gallardo.E oarecum similara chestia (cred) cu 335i-ul si M3-ul....oarecum.
carutasu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -