Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-06-08, 10:06   #286
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
nu vreau sa fiu rau, dar adevarul e undeva la mijloc... masina lu yoda tragea f bine...si nu neg ca are mai mult de 250-260 de cai.

dar la 1.8T, K03, scoate maxim maximum, masurat pe dyno din state, pe Golf IV 215 cai. plecand de la 150 sau 180 daca e k03s. asta ar insemna un maxim de 65 de cai.

albush cand vii in tara, e un GTI cu evacuare, admisie, soft stage 2 care ar vrea sa te intalneasca. de fapt..unu stiu eu...dar cu siguranta sunt mai multe...
tu unde ai facut softul.
Sincer .... si eu am studiat ceva ceva motorul asta .. asa de curiozitate ... si pot sa spun un lucru clar ... cu un K03S nu se poate duce la puterea asta,turbina e mult prea mika pt adsfel de putere ... + ca aceasta turbina nu duce presiune constanta mai mare de 1,4 bari .... o presiune mult prea mika pt a obtine o putere asa de mare.Cat despre tuningul in Romania .... pot spune cu tarie si sunt instare sa fac pariu ca NIMENI in tara asta nu e instare sa faca electronica unei masini adsfel incat sa poata profita de eventualele avantaje aduse masini ulterior.Deocamdata sunt la distanta enorma de restul europei ,masinile se tuneaza dupa ureche ,orice "tuner" e capabil sa tuneze sute de modele .... dar cunostintele lui in ceace tine principiul de functionare al unui motor sunt nule ... Oare nimeni nu s-a intrebat de ce tuneri se clasifica pe tipul de masini pe care le prepara ,ci nu dupa numarul de masini pe care le prepara?
Pt gama VAG sunt cativa tuneri consacrati .... de care la noi nici nu s-a auzit ... majoritatea apeland la diverse firme ce se ocupa mai degraba cu pacalitul si cu scuzele de 2 lei.Sunt curios cati dintre posesori de VAG`uri au auzit de tuneri ca Revo,Giac,APR,Upsolut etc.Giac studiaza de 12 ani motorul de 1.8T si nu au reusit sa scoata mai mult de 30% din motorul asta cu evacuare si admisie ..... motor care e mult mai echilibrat decat cel TFSI .
Sincer nu am nimika cu yoda sau cu masina lui .... pur si simplu am vrut sa explic ceva mai clar ,cum unii tuneri se falesc cu minciuni si se lauda cu realizari SF ...ei avand cunostinte 0 in domeniul mecanici.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-08, 18:47   #287
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

ma bucur ca a intrat si cineva cu masini benzina turbo.bogdan eu am facut softul in mai multe parti printre care softuri trimise prin posta de la apr,revo si giac.acum merg pe o varianta mai necunoscuta in ro jabba motorsport dar nam mai ales varianta prin posta ci am mers in anglia unde am facut acest soft pe dyno sa muncit ceva la el,masina mea are mai multe modificari cu mult decat zice el ca are si nu sa reusit asa ceva .d c?ca masina nar raspunde ca asta cum a zis cineva?nu ci pt ca nu se poate asa cevafara sa schimbi injectoare pompa turbo sau mai stiu eu ce.in curand va mai apare la noi acasa o skoda cu aceleasi modificari ca ale mele pregatitoare pt stage ko4 de la apr dar cu soft din alta parte si o sa mearga si el pe dyni si vedem.a si inca ceva un prieten are peste modificarile mele si ko4 kit de la apr si a scos 312 cp asa ca treaba cu 275 si mai ales 411nm e prea de tot.masina trage bine inteleg de la toata lumea dar eu nu mam indoit de cum trage masina ci de aceste cifre ametitoare pt un simplu soft
Albush is offline   Reply With Quote
Old 26-06-08, 20:41   #288
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
nu vreau sa fiu rau, dar adevarul e undeva la mijloc... masina lu yoda tragea f bine...si nu neg ca are mai mult de 250-260 de cai.

dar la 1.8T, K03, scoate maxim maximum, masurat pe dyno din state, pe Golf IV 215 cai. plecand de la 150 sau 180 daca e k03s. asta ar insemna un maxim de 65 de cai.

albush cand vii in tara, e un GTI cu evacuare, admisie, soft stage 2 care ar vrea sa te intalneasca. de fapt..unu stiu eu...dar cu siguranta sunt mai multe...
tu unde ai facut softul.


Normal ca sunt mai multe e unu care vrea sa il intalneasca si pe "al tau" intre timp
vb aia ,pauzele lungi si dese.....
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 26-06-08, 20:56   #289
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

sa speram la toamna cand ajung sa stau mai mult.pana una alta pls spuneti si u parerea despre acest soft de aici de 275cp si 411nm.tu crezi asta .fi sincer si la obiect.sper ca nu deranjeaza pe n imeni ca exista si pareri contra eu zic ca e ceva normal
Albush is offline   Reply With Quote
Old 26-06-08, 21:25   #290
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by Albush View Post
sa speram la toamna cand ajung sa stau mai mult.pana una alta pls spuneti si u parerea despre acest soft de aici de 275cp si 411nm.tu crezi asta .fi sincer si la obiect.sper ca nu deranjeaza pe n imeni ca exista si pareri contra eu zic ca e ceva normal


Ai dreptate !
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 00:13   #291
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

da eu cred, graficul pare cat se poate de real si faptul ca se atinge puterea maxima ca un varf dupa care incepe sa scada, confirma ce spuneti voi ca ar fi turbina mica

motor 1.8, turbina mica si mare si in loc de graficul ala de 240CP 360Nm (cu admisia de fabrica si evacaurea de fabrica) imaginativa unul la fel care are 260CP si 380Nm (cu filtrul de aer scos) (apropo turbina mica era un T25 cotat la maxim 210CP de garrett) (original motorul avea 169CP si primul dyno este doar cu soft)
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...5&d=1192716489



PS: n-am legatura cu Skoda sau cu Ceky vreau doar sa subliniez ca nu e imposibil sa se atinga o putere mai mare decat ce zice teoria.

Last edited by 200SX; 27-06-08 at 00:49.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 00:23   #292
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

nu nummai turbina e problema ci per total motorul cu tot ce implica cel stok de 200cp
Albush is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 08:20   #293
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Quote:
Originally Posted by BYG'u View Post
Normal ca sunt mai multe e unu care vrea sa il intalneasca si pe "al tau" intre timp
vb aia ,pauzele lungi si dese.....
bah, tu da pe PM ce modificari are al tau )) si un nr de telef. ca demult tot zic ca ne vedem in formula asta... te-ai dat cu cineva mai cunoscut cu VAG? polo...golf?
de intalnit, ne intalnim nu e problema

Quote:
Originally Posted by Albush View Post
acum merg pe o varianta mai necunoscuta in ro jabba motorsport
ai sa razi dar am un prieten bun cu o ibiza cu 1.8T care merge cu jabba. si e f multumit. si daca ai stii cate sunt cunoscute prin RO....
pana in toamna se vor schimba una alta...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 09:35   #294
meme

Stage 3
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 139
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Intr-adevar - Jabba sunt niste necunoscuti in Romania - sunt insa romani care din cand in cand mai dau un telefon acolo, se intereseaza de evenimente la Santa Pod, primesc poze si date tehnice despre masinile de 1/4 mile pregatite de ei, etc. Asa suntem noi romanii, o semnam si o dam anonima .

p.s. Raspunsesem si eu pe aici la niste cereri de adversari, nimeni??
__________________
www.insomniaracing.org
meme is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 10:58   #295
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

[quote=bogdan_wrc;1615594]bah, tu da pe PM ce modificari are al tau )) si un nr de telef. ca demult tot zic ca ne vedem in formula asta... te-ai dat cu cineva mai cunoscut cu VAG? polo...golf?
de intalnit, ne intalnim nu e problema


ce draq mai conteaza ce modif am ??
recent nu m-am dat , nu vezi ca pauzele lungi si dese....
VAG....singurul polo GTI a fost ZYX (anul trecut) golf GTi UVB la nr daca bine tin minte, tot golf GTI ala negru de SV sau ce nr are ,era cu scris pe lateral ,skoda..yoda , sunt mai multe si am fost lucky winner dar
oricum...are vreo importanta ?
__________________

389 hp GTI
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 14:55   #296
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

eu am mers in masina cu Yoda pe A2 intr-o noapte, facea presiune constant pe k03 1.4-1.5bar, la un moment dat, in reglaje, a avut o zona in care a mers in 1.7 bar constant...dar cu un mic artificiu...nu ma pricep la puteri si grafice, dar masina mergea de vis.
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-08, 20:54   #297
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

deci ca sa mearga la 1.7 e chiar de vise nu de vis.ceasurile de boost au si ele eroarea lor.mai avea putin si mergea cu 2 bari si avea vreo 500 de cai sa fim seriosi cu bari astia.pe ceas poate dar adevarati never.nu mam indoit ca masina nar merge de vis ci doar ca unele valori sunt incorecte un pic trucate
Albush is offline   Reply With Quote
Old 28-06-08, 02:42   #298
herea_costin

Stage 3
 
herea_costin's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Mai AlBush. Nu te mai aprinde frate asa de tare. Ma faci sa cred ca ai construit tu motorul asta in ascuns si nu ne-ai spus. Esti atat de sigur pe tine de ma faci sa cred ca ai dreptate. Pe bune poate cine te aude te crede... dar poate te uiti un pic mai atent la MTM care promite peste 270 de cai din evacuare, intake si soft. Iar daca nu-ti inspira incredere MTM poate ABT iti spune ceva iar, ca deh si astia promit cam acelasi lucru, tot din evacuare, intake si soft.
Nu vreau sa fiu rau, dar te rog sa fii mai rezervat un pic in afirmatii. Vezi ca exista o alta octavie II vrs de 280 cai in bucuresti facuta la MTM cu dyno test.

Iti atasez fisa. Sper sa nu se supere proprietarul. Am ascuns numarul de inmatriculare just in case.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	diagnose2.jpg
Views:	120
Size:	480.2 KB
ID:	576488  

Last edited by herea_costin; 28-06-08 at 03:33.
herea_costin is offline   Reply With Quote
Old 28-06-08, 02:48   #299
Albush

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 39
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

waw.alta de 280 si asta i are la roata.mama cata destrabalare sa mor.cred ca nici macar nai habar despre ce vb asa ca te las ca pe tine.si de abt ma abtin sa vb stiu masina stok care a batut aceasi tip de masina cu soft abt e vb de gti
Albush is offline   Reply With Quote
Old 28-06-08, 03:27   #300
herea_costin

Stage 3
 
herea_costin's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of:
[SKODA]
Default Re: Skoda RS TFSI by DimSport

Man poate fi numai o strategie de marketing... posibil deci. Tot ce vreau sa subliniez e ca daca tuneri consacrati ca MTM si ABT daca scot pe piata asemenea "aberatii" nu poate inseamna decat ca ori este un adevar la mijloc ori o minciuna. Acum scuza-mi ineptiile dar nu cu noi trebuie sa tratezi problemele astea. Ti-as sugera sa le scrii lor si sa le spui cat de prosti sau incompetenti sunt iar dupa caz micinosi. Pana una alta din cate am citit tu negi atat realizarile tunerilor autohtoni cat si celor ( sa zicem ) mult mai experimentati, iar dupa caz specializati in motoarele grupului vag.

PS. Atitudinea ta mi se pare tipic romaneasca, scuza-mi expresia. Problema pana una alta este ca tu ii spui unuia care a dat aprox 4000 sau chiar 5000 de euro pe tuning motor ca este un prost si crede in basme. Daca ai bun simt si te poti pune in pielea acelui om atunci ia in considerare rugamintea mea de a nu fi atat de acid in exprimare.

Last edited by herea_costin; 28-06-08 at 03:49.
herea_costin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -